Březen 25, 201510 r přesně, ale víc, než udává výrobce, nebo než je prostě napsáno na štítku nalepeným na víčku nádrže... s tím co udávaji se jezdit nedá...
Březen 25, 201510 r stejný jako na zimu :-) Chyba, na zimu by se měly hustit o 20 kPa víc než na léto.
Březen 25, 201510 r 205/55/16 Dunlop foukám na 2,3 bar. Na víčku je 2,2. Zimní o stejném rozměru foukám na 2,4 bar.
Březen 25, 201510 r by se měly nebo se mají? udávají to někde výrobci auta nebo pneumatik? V prvním manuálu pro OIII je tento údaj uveden. Citace: "Hodnoty tlaku pro letní pneumatiky jsou uvedené na vnitřní straně krytu hrdla palivové nádrže » obr. 155 - . Hodnoty tlaku pro zimní pneumatiky jsou o 20 kPa vyšší než pro letní." V dalších již toto (na rozdíl třeba od OII) není.
Březen 25, 201510 r Autor Zajímavé informace. Má způsob nahuštění pneumatik ( menší či větší ) vliv na rychlost sjíždění? Mám pocit, že Dunlopky se mi nějak rychle ojely. Mám najeto cca 9000 km na letních a na přední nápravě mám cca polovinu. Zadek je lepší. Nejezdím brzda plyn, spíše na spotřebu.
Březen 25, 201510 r podhuštěné pneu = sjíždějí se kraje, přehuštěná pneumatika = nadměrně se sjíždí střed. Platí ovšem pro extrémní hodnoty
Březen 26, 201510 r a tak to je jasný, že dusík zlepší jízdní vlastnosti běžného vozu obdobně jako přívěšek "Škoda" na klíčích. Ale ten pocit, že tam mám něco jinýho, extra, co soused nemá....
Březen 26, 201510 r Takové zbytečné téma se to zdálo a v jakou plodnou diskuzi se to vyvinulo a některé i přimělo sedět u Googlu a hledat :-D
Březen 26, 201510 r To jako není možný, když mám plněno dusíkem tak při defektu zůstávají kola plně v 100% stavu a můžu jezdit dál !!!! :kol-46: (myšleno ironicky jelikož by to zde někdo nemusel pochopit)
Březen 26, 201510 r no to právě nemůžeš, jelikož ti začne unikat dusík z prostředí s vyšší koncentrací (kolo) do prostředí s nižší koncentací (vzduch). Kdyby jsi tam měl vzduch, tak se nic takového nestane a můžeš pokračovat v jízdě. Fajnšmakři hustí kola stlačeným vakuem, takže při defektu dojde k samovolnému dofouknutí pneu. Teď jen doufám, že do tohoto vlákna nezabloudí Pawouk
Říjen 30, 20177 r Po výměně na zimní se rozsvítila kontrolka tlaku pneu.Letní mají senzory a zimní ne.Nemohu kontrolku ale vypnout.V nastavení jsem to vypnul a vymazal závady a svítí stále.
Prosinec 2, 20177 r Zaznělo tady na kolik foukáte (doporučené tlaky jsou na víčku nádrže), ale spíše by si měl člověk položit otázku, čím ten tlak v pneumatice měří?! Hodně manometrů na pneu je těžce mimo realitu a cejchovaný mít každý doma nebude Tímto sorry za OT
Prosinec 2, 20177 r Staci, ked pojdes do normalneho penuservisu a tam tie meradla musia tusim kazde dva roky kalibrovat.
Prosinec 3, 20177 r Já ze srandy svoje doma porovnal při návštěvě plynaře co má cejchovaný... Kovo Brno rozdíl 0,1baru a takový manometr na pistoli z Lidlu kecal o 0,6baru!
Prosinec 4, 20177 r A sluzby pneuservisu nepredstavuju obchodny styk? Asi teda chodim do dobreho servisu, ked to tam kalibruju kazde dva roky
Prosinec 5, 20177 r Ales, ked mas chut prudit, nech sa paci...Predpokladam, ze velka vacsina ludi sa spolieha prave na pneuservis, ze tam im to odmeraju dobre. To si mozem potom hustit pneu tak ako kedysi na bicykli, ze skusim podla tvrdosti, ked by mi to bolo jedno. V jednom mas pravdu. Pneuservisu sa viac oplati kupit novy meraci pristroj ako davat stary kalibrovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.