Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zvuk jsem zkoušel nahrávat ale byl slyšet spíše zvuk motoru. Všiml jsem si, že výfuk prdí pokud je motor zahřátý. Je klidně možné, že je to kvůli emisím. Zní to jako malá dírka ve výfuku.

Vloženo

z výfuku voda nejde. Je divné, že to začne prdět pokud jsou splněny tyto věci. Zahřátý motor, vypnutá veškerá zátěž: klima, ventilátor, ventilátor motoru a poté se to projeví cca po 1 minutě stání ve volnoběhu. Pokusím se nějakým způsobem nahrát zvuk.

Vloženo

slyšet v kabině to není vůbec, je to slyšet pouze u výfuku. Říkám si, že kdyby to bylo špatně asi by mě nějaká kontrolka upozornila. Přikládám zvukovou stopu, chce to se pořádně zaposlouchat a je slyšet takové prdění. Pokud to dobře chápu, automobil si volnoběh koriguje podle potřeby. Jednou mám volnoběm cca 750 otacek a jindy cca 700otacek. Pokud to klesne na tech 700 tak je slyset tohle mirne prdeli.

Nový záznam.m4a

Vloženo

Vlastním fábiu 1,2 tsi 81 kw a pozorujem tak isto tieto zvuky pri zohriatom motore, to popisované (poprdkávanie) ale s tím rozdielom že ja to počujem aj v kabíne keď mám všetko povypínané.  Ale nejako bližšie som to neskúmal lebo celkovo môžem skonštatovať , že tento motor vydáva rôzne zvuky. Určitú dobu som mal pocit ako by sa mi v motore varila voda a teraz zhruba asi po 8000 km  začína znieť skoro ako by som mal naftový motor  len samozrejme znie tichšie.

Vloženo

Pravda, motor ma tisíc zvuku a resit každý takový je opravdu asi blbost. Myslim si ze jak klesnou otáčky na minimum tak auto prdi kvůli snížení emisi. Pokud to nebude rvát uši nebo se nerozsvíti kontrolka tak to resit nebudu. Automobil ma 3 lambda sondy tak věřím ze na chybu by upozornil

Vloženo

Verím tomu že pokiaľ by sa viacerý majitelia tíchlo motorov zamerali na tento zvuk ktorý ide z výfuku by prišli na to že to majú podobné. Inak celkovo ten motor na voľnobeh má dosť nepravidelný chod a tiež si myslím že to je príčina toho zvuku ktorý ide z výfuku. Keď budem mať čas skúsim nahrať ten zvuk pre porovnanie.

Vloženo

Poslal jsem zvuk dvěma technikům vozů Škoda a říkali ať si s tím nelámu hlavu, že je to normální u těchto motorů a pokud by bylo něco špatně, že je auto dost chytré kvůli emisním limitům a hned by mi dalo najevo, že je něco špatně.

Vloženo

Myslím si, ze to opravdu nic není, také jsem tomu nevěnoval pozornost do chvíle kdy mi kamarád řekl ze to zní jak podpaleny ventil ale říkal ze je to blbost na takhle nový motor ještě k tomu když motor běží krásne. Myslím si, ze pokud by byl podpaleny ventil tak by kontrolka u takového automobilu vyskočila hned uz jen kvůli emisim.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Otevři si okénko a jakmile to uslyšíš, jemně přišlápni brzdu. Opravu to totiž vypadá na to, že ti nějaké kolo přibrzďuje. Pak to ovšem nemá co dělat v tomto tématu, které je o motoru.

 

Vloženo
On 7/20/2017 at 8:13 AM, Argopizmak said:

Verím tomu že pokiaľ by sa viacerý majitelia tíchlo motorov zamerali na tento zvuk ktorý ide z výfuku by prišli na to že to majú podobné. Inak celkovo ten motor na voľnobeh má dosť nepravidelný chod a tiež si myslím že to je príčina toho zvuku ktorý ide z výfuku. Keď budem mať čas skúsim nahrať ten zvuk pre porovnanie.

Pokud má volnoběh nepravidelný chod (čili otáčky plavou), zkus se podívat na polohu škrticí klapky, nebo zda ten motor nikde nenasává vzduch. To se dělá jednoduchým prosprejováním trubek (e.g. čističem brzd), a pokud ti otáčky prudce vylítnou - v tom místě je problém. Pokud vše v pořádku - znovu bych tu škrticí klapku "nastavil" podle stylu jízdy.

 

k topicu: Měl jsem podobný zvuk, kt. byl slyšet spíše od podběhů (hučení soustavné, né nárazovité nebo "vlnovité" - jako od ložiska kola nebo poloosy), poté jsem na to nalepil odhlučnění a už to bylo v pořádku. 

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Pokud jezdím třeba půl hodiny autem po městě, tak pak se mi začne ozývat při přidání plynu (na jedničku a dvojku nejvíc, nebo jen na neutrál při prošlápnutí k cca 2000 ot.) a vracení otáček z těch cca 2-2500 takové plechové, cinkavé řinčení. Našel jsem něco podobného včetně zvuku v sekci Rapid 1,2TSI

Co by to mohlo být? Jak se uvádí v tématu Rapida - nějaká tyčka obtoku turba ??? Je to na závadu/reklamaci?

Díky za radu

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Chci se zeptat, při zařazeném rychlostním stupni 3,4,5 táhne vám auto ihned po šlápnutí na plyn? U mé Fabie je nejdřív prodleva tak 1-2 vteřiny a pak teprve mě to zarazí do sedačky. Je ta prodleva normální?

Vloženo

... táhnul mi pěkně  a hned od cca. 1700 ot., než jsem byl minulý týden na  2-leté servisní prohlídce a tam mi s úsměvem sdělili že přehráli software řídící jednotky, prý kvůli autorádiu a sledování čehosi...na pokyn škodovky.  Od té doby zmrtvěl dole, nemá takovou ochotu jít do otáček, zátah turba ožívá až tak od cca. 2200 otáček...

Vloženo

Dobrý den pane Lubomíre,

já mám zatím najeto  na F III  1.2 TSI   66 kW   pouze 7000 km.

Zátah turba  od novoty  mám někde  kolem 1800 otáček ,   jak píše pan LubošC  ( 1700 ot.)

Při těchto otáčkách auto pořádně zabere a  například u 2.rychl. stupně to skutečně zarazí do sedačky,  jak píšete.

Teď po novém SW  už má pan Luboš citelný  zátah turba až při 2200 otáčkách.

To je podstatná změna a nestačím se divit.

Je pro mně neuvěřitelné, že bych musel  vytáčet motor o dalších 400 až 500  otáček, aby zabralo turbo.

 

Pane Lubomíre,  chtěl bych Vás poprosit o přesnější  odpověď.

Píšete,    že máte zátah  také až od otáček kolem 2200 a pokládáte  to za normální. 

- kolik km máte najeto ?

- máte tento zátah od novoty, nebo od poslední servisní prohlídky jako pan  LubošC ?

Děkuji Vám za odpověď.

 

Chtěl bych se zeptat ostatních, jak je to u Vás se zátahem turba ?

Pozorujete změnu k horšímu od poslední servisní prohlídky po nahrání nového SW  ?

Anebo u Vás k žádné změně nedošlo ?

Je možné nový SW odmítnout ?

Děkuji všem za odpověď.

 

Omlouvám se adminovi,

že  můj dotaz skutečně nepatří  do této sekce,  ale musím se ptát tam, kde jsem informace objevil.

Děkuji za pochopení.

Míra.

 

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj všem,

 

zjistil jsem, že s přibývajícími km se mi z auta stává traktor. Ohřátý motor na volnoběh začal klepat/vydávat podivné zvuky. Zkusil jsem to nahrát. Zdá se mi, že je to slyšet zespodu motoru. Na přiloženém videu je to nejvíce slyšet cca v 0:08, 0:24, 0:38 a 1:24. Někdo s podobným problémem? Najeto 12 000 km, výroba 2/2017, 81 kw. 

 

https://www.dropbox.com/s/vp9k1ecfwvszyhr/20170929_203036.mp4?dl=0

Vloženo

Ahoj Adam tak vitaj v klube.Mne tento zvuk zacal robit uz pri cca 10000 km.Je to otravny zvuk a hlavne ked ides v kolone a motor ma cca 850-1000 ot.Jednoducho je to hnus dotahujem sa aj SAS importerom,ze je to normalny jav nie je !!!!!!!.To som si mohol kupit rumuna za menej penazi a bolo by to ok.Reklamuj a nenechaj sa odbit,ja na nich zavolam aj televiziu a budu mat taku reklamu,ze sa z toho po...... Motor 66kw ea 211 modelovy rok 2016.Drzim ti palce a daj vediet co ti vymenia a naco pridu. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...