Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

Pokud to není pokroucený z důvodu přehřátého turba a nezchlazeného po jízdě tak to po vyčištění musí fungovat.Nemá cenu něco do toho přidávat nebo upravovat hrozí akorát totální destrukce turba i motoru.Už je to postavený tak jak to má bejt tak to domácí tunění nech napokoji pokud nechceš dělat go motoru. :p

nechcem to tunit  :smich:len aby som mal od toh pokoj :D aby som to nemusel vyberat kazdy rok . ale kazda rada dobra dik .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

další zkušenost,zase mě to sem tam padalo do nouzaku,uplně náhodně,někdy na hodinu,někdy na den,,,na tabletky,,,vag psal plníci tlak,reg.diference a chyba?

nějaké kamínky,bordel,špína,v tomhle:

podtlak do tohodle místa šel,dále ne,rozpojil sem to,dal to do pusy chtěl fouknout anic,vdechnul a kamínky v puse,pak už šlo i fouknout,ale zpátky to nemontuju,koupím nový,sic nevím co a naco to je,teď už ani nevím jak to tam patří,ale viděl sem to někde napsáno

propojil sem to zatím natvrdo bez tohodle a faká to jedna báseň zase,zitra to koupim

tak čuste,a hlavně hodně štěstí s tédéíí

a moze ten jednosmerny ventil sposobovat padanie do nudzaku ked to ide prefuknut z oboch stran ?  

Editováno: , autor: jazvec200
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VELKÉ S.O.S.

mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....

... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...

PROSÍM, NAPADÁ VÁS JEŠTĚ NĚCO?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohu mít velký dotaz....

mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....

... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.

Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....

zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to není pokroucený z důvodu přehřátého turba a nezchlazeného po jízdě tak to po vyčištění musí fungovat.Nemá cenu něco do toho přidávat nebo upravovat hrozí akorát totální destrukce turba i motoru.Už je to postavený tak jak to má bejt tak to domácí tunění nech napokoji pokud nechceš dělat go motoru. :p

k tomu čištění..myslíš, že to turbo můžu dát do ultrazvukové lázně? nebo raději jen mechanicky očistit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

jo je to kus za kus..většinou záleží na tom, do jaké míry máš to staré turbo poškozené a od toho se pak odvíjí cena repasovaného. takže když se dá z toho tvého starého něco použít, stojí tě repasované méně , pokud je KO platíš jak mourovatej. já měl vůli v té osce jinak vše OK - repas za 7tis. kámoš měl i zhoblované vrtulky a za repas dal 12tis

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

již dlouhou dobu čtu všemožné rady a poznatky ohledně tak slavného motoru jako je 1.9 TDI 81kw (r.v.2001 facelif). Můj problém se již táhne dlouhý celý rok. Odkoupil jsem si firemní octu r.v.2001 s cca 320.000,- km (vše řádně servisováno v škoda servis), takže jelikož jsem s ní jezdil v práci tak jsem si jí potom odkoupil domů. Problém se mi začal vyskytovat cca v 330.000,- Km, kdy auto enormě ztrácelo výkon až ke spadávání do nouzového režimu. Zajel jsem tedy do škoda servisu, kde mi bylo sděleno, že je vadné turbo a potřebuje na repas. Tedy jsem souhlasil a nechal turbo zrepasovat. Po týdnu čekání mi bylo konečně oznámeno, že je tubo opravené atd. Když jsem však vyzvedl auto ze servisu, tak ve vyšších otáčkách (cca 2500- 3000) jakoby ztrácí výkon. Je to znát hlavně na dálnici, kdy mám celkem problém se ze 100 dostat na 140 a spíš mám pocit že musím jet na čtyřku hodně dlouhou, než tam můžu dát pětku. Také průměrná spotřeba je nyní 8,4 l/100 km, před výměnou jsem měl 7,4 a to jsem myslel že je fakt hodně díky vadnýmu turbu. Prosím tedy o případné rady a pomoci. Podotýkám že vag-com mám i doma a na závadách nepíše vůbec nic. Přikládám i výsledky při zkušební jízdě na 3 stupeń při plně sešlápnutým plynem. Zdá se vše ok, už nevím co mám kde a jak testovat, děkuji za všechny rady,.,......chyby ve vagu byli před opravou turba. Nyní již nepadá do nouzového režimu, ale prostě netáhne ve vyšších otáčkách, od spodu jde hezky do 2500ot/min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Váha vzduchu. Čtu, že máš vag, tak si vytvoř log jízdy - kopec, trojka, od 2000ot plný plyn a logovat kanály tuším 1,3,11. Více na http://dieselpower.cz/forum/

Právě že ta závada je konstantní, už když nastartuju tak prostě je to auto takový mrtvý,sice do těch 2500 cekem jede ale když šlápnu na plyn, tak se nic neděje...prostě je to líný, nevim jak bych to popsal, vůbec nejde za plynem, dokonce jsem zjistil, že když tomu na plynu přidávám pomalu a nešlápnu hned na to , tak to celkem i jede, nevim jak bych zjistil přes VAG, zda je vše ok....

Tak jsem udělal několik testů pomocí VAGem.

skupina 010 - při plné zátěži mám tyto hodnoty:

nasávané množství vzduchu 905 mg/H

momentální plnící tlak 1928 mbar

poloha plynového pedálu 100%

skupina 011 - při plné zátěži:

otáčky motoru 3066

požadovaný plnící tlak 1948

momentální plnící tlak 1989

řízení magnetického ventilu omezení plnícího tlaku N75 - 73,7 %

skupina 003 při volnoběhu:

otáčky motoru 903

požadované množství vzduchu 280

nasávané množství vzduchu 280

řízení ventilu zpětného vedení 54 %

skupina 004 při plné zátěži

otáčky motoru 2940

požadovaný počátek vstřiku 9,5

okamžitý počátek vstřiku 9,9

řízení ventilu počátku vstřiku 87,7%

skupina 001 při volnoběhu

otáčky motoru 903

vstřikované množství 5,4mg/H

napětí snímače dráhy reg. šoupátka G149 1,58V

teplota chladící kapaliny 93 C

skupina 000 při plné zátěži:

otáčky motoru 134

počátek vstřiku 131

plynový pedál 255

vstřikované množství 205

plnící tlak 191

tlak okolního vzduchu 191

teplota chladící kapaliny 79

teplota v sacím potrubí 128

teplota paliva 104

nasávané množství vzduchu 255

Mohl by to někdo zkontrolovat, zda je to vše ok? Děkuji moooooooc

Editováno: , autor: DusiK2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak přispěju svojí troškou do mlejna. Řešil jsem ten samej problém. Koupil sem ojetinu rvO3 81kw. Na tachometru 150tis (neopovažuju se ani pomyslet, kolik to má ve skutečnosti..) Turbo padalo do nouzáku - klasika - diagnostika, zatuhlé řizení lopatek. Nechal jsem tedy turbo vyčistit (3000kč). Mechanik, co mi to dělal tvrdil, že turbo vypadá dobře a že aspoň dalších 150tis km zvládne. Najel jsem 4000km (2 měsíce) a opět mi to začlo padt do nouzáku :feve: . Mechanik mi tvrdil, že to není možné, aby to bylo zase zatuhlé. A zase dokola diagnostika - ta samá chyba. Tak šlo turbo opět ven a ZNOVA zanesené :-( Na čež už mi tvrdil, že se pořádně koukal do sání a žy tam byly vidět splodiny oleje. Takže skončil u toho, že mi to turbo už pořádně netěsní a propouští olej, který se v něm napéká a zanaší ho. Takže můžu jezdit langsam, nebo jako magor abych to protáh, ale stejně zas za 4000km budu tam, kde sem teď :angry: Takže co s tím ? Buď můžu přemýšlet o repasu, nebo o novym za 20 000 což se mi těžce příčí, pač sem už do toho auta nasypal nehorázný peníze :-(( Nevíte o nějakym rozumnym servisu, kde by byli schopni to turbo opravit za rozumnej peníz ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mých zkušeností se 2 vozy O1/81 kW (1x 236 tkm, 1x zatím 220 tkm, obě s pohyblivým dlouhým servisním intervalem) je největším viníkem pro zatuhnutí pohyblivých lopatek turba styl jízdy. Pokud budete "soutěžit" o to, zda na nádrž najedete 1.100 nebo více km, pak je na problém zaděláno. Ale pokud budete jezdit normálně svižně a občas turbo pořádně protočíte - pochopitelně po řádném prohřátí motoru - pak nebudete vědět, co je zanesené turbo či zatuhlé lopatky.To ale představuje reálnou spotřebu 5,8 - 6 l, resp. při agresivnější jízdě i více...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím každý den do práce a zpět 70km, skoro všechno okresky. Jezdím na spotřebu, takže motor trošku podtáčím...prostě splývám s dopravou. Je to skoro pořád rovina a za léto sem měl průměr 4,7. Ovšem kde to de, tak hodně akceleruju. Mam jedno místečko, kde to aspoň 2x za den vytočim 3.4. stupeň do červenýho....letim tam pak kolem 180. Takže to aspoň 2x denně protáhnu.....Takže nemyslim, že bych tim to turbo nějak dusil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...