Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

taky u mě přetrvává problém s turbem od 1500 ot.to někdy zabere hodně a někdy málo ale nevím jestli je na vině turbo nebo váha vzduchu.Nevíte někdo kdo se tímto zabívá na Zlínsku?

Vloženo (editace)

Já jsem přímo ze Zlína, a ve skratce sem po zlínsku pochodil asi takhle: Byl sem v pár servisech a i u týpků kteří sou mechanici a nějak na koleně se tím živý, každý mi řekl ůplně něco jinýho, dokonce že je v prdeli turbo atd adt každý čučel do diagnostiky a něco tam přečetl a udělal z toho závěr, doslechl sem se takových věci co je potřeba vyměnit, no prostě mazec, ale nějak sem tady n aforu zjišťoval že to může být jednodušší. Narazil sem na foru na Indyho, tak sem si řekl že to zkusím, zavolal jsem mu, domluva super, dal mi záchytný bod kde si mě vyzvedne, strefil jsem tam bez mapy, takže pohoda, Indy na to mrknul, za 5 minut věděl přesně co a jak, mimochodem turbo naprosto v pořádku a ani sme nemuseli čistit, hodil mi tam 2 věcičky a ještě nad ránec požadavku mi dal motor do kupy a fakt parádně, pořádně sme to dycky otestovali na dálnici kterou má kousíček od dílny, takže spokojenost. Sice sem aji se skoušením najel cca 300Km ale řeknu ti stálo to za to a když budu mět na autě něco vážnějšího tak mám jasno za kým pojedu. a navíc během práce sme s Indym dobře pokecali takže to uteklo jak nic. Jako jasně, jestli je to závada která je jesná co je na vině tak to bych klidně pořešil i tu, ale zavažnější věci rád svěřím profesionálům.

nechci tu nikoho propagovat, ale kdybych si cokoli nechal udělat u těch kde jsem byl předtím tak bych do toho nastrkal peněz a problem by zustal. pro mě je jasná volba Indy i když je to kuusek dál. napiš mu, určitě se domluvíte

Editováno: , autor: OTDi
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, me delalo to same u 66kW - nejdrive jen parkrat po dalnici, ale pozdeji pokazde co jsem prekrocil 2500-3000otacek asi.

Problem byl v N75 ventilu, myslim ze je to dil, ktery kontroluje tlak v motoru, tzn. ze pri vyssich otackach vzroste tlak v motoru ale taky se vice ztraci protoze ten N75 ventil je KO a ridici jednotka nahraje nahradni program, ktery umozni jen otacky do 2000zhruba, coz je na 5.stupen asi 120km/h. auto se chova jako SDi...

ono staci za jizdy vypnout motor a znova zapnout (nekolikrat vyzkouseno na dalnici - ale pozor treba jet na neutral :) a ten nahradni program se vynuluje a muzete jet zase normalne pokud neprekrocite ty urcite otacky)

N75 me stal myslim 1500kc ve skodovce.

Editováno: , autor: kubaa
Vloženo (editace)

Vsechno spatne. N75 reguluje naklopeni lopatek turba a tim i tlak turba pomoci prepousteni a odpousteni podtlaku co je veden v hadickach pomoci obdelnikoveho signalu. Tlak je hlidan cidlem pro teplotu a tlak v sacim potrubi za IC.Pri prekroceni tlaku nad pozadavek jednotky je prodleva nez jednotka odpoji turbo a vyhodnoti situaci jako regulacni rozdil nebo prekroceni tlaku v sacim potrubi{ tomu se rika nouzovy rezim- defekt} Vypnutim a zapnutim auta se PC restartuje a program bezi v normal rezimu, dokud opet nezjisti onen defekt.Pri nefunkcnim ventilu N75 vetsinou turbo netlaci vubec.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!
Vloženo (editace)

OK dik za vysvetleni (to je tak kdyz se snazi vysvetlovat laik :) ), jen vim ze jsem mel ten samy problem a vymenenim N75 ventilu se to vyresilo..

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!
Vloženo

Zdravim mam malou otazku, mam octavii 1,9 TDi a blbne mi turbo.Pri zacatku jizdy jde ale po ujeti nekolika kilometru uz nejde-akcelerace zadna, po vypnuti motoru a opetovnem zapnuti jde, to se stale opakuje.Poradte mi prosim :)

Vloženo

Tak o Tvém problému je toho tady napsáno fakt dost, to budou mít moderátoři radost.

Zkus použít funkci hledat, napiš tam třeba nouzový režim motoru... ;)

Vloženo (editace)
Tak o Tvém problému je toho tady napsáno fakt dost, to budou mít moderátoři radost.

Zkus použít funkci hledat, napiš tam třeba nouzový režim motoru... ;)

dik moc a sry za zbytecny spam ;)

/delete

Editováno: , autor: jetotak
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravim vsechny...a prosim o radu. Vcera mi pri jizde z niceho nic vyplo turbo, ztrata vykonu a absolutne to nejelo takze si myslim ze to bylo turbo, bylo to asi tak ve 3,5tis otackach a proste pri predjizdeni vypadlo a proste uz nenazkocilo. Dojel jsem na misto vypnul motor a znovu nastartoval a jel to projet a turbo fungovalo jak ma a dokonce jsem to vytocil do vic jak 4tis a nic vse fungovalo jak ma. Asi po 3hod jsem jel autem znovu a zavada se opakovala, ihned jsem zastavil jen vypnul motor a zas hned nastartoval a zas to jelo uplne normalne. Nevite nekdo co by to mohlo byt?...co jsem tady hledal na foru tak mozna spatna vaha vzduchu, ale prislo mi ze by to melo delat furt a ne takhle nebo ja nevim. DIKY ZA RADY

jinak motor je 81Kw, r.v.2003, najeto 170.tis.km

predem se omlouvam jesli jsem zalozil tema ktere tu je....ale ja ho nenasel.

Vloženo
Zdravim vsechny...a prosim o radu. Vcera mi pri jizde z niceho nic vyplo turbo, ztrata vykonu a absolutne to nejelo takze si myslim ze to bylo turbo, bylo to asi tak ve 3,5tis otackach a proste pri predjizdeni vypadlo a proste uz nenazkocilo. Dojel jsem na misto vypnul motor a znovu nastartoval a jel to projet a turbo fungovalo jak ma a dokonce jsem to vytocil do vic jak 4tis a nic vse fungovalo jak ma. Asi po 3hod jsem jel autem znovu a zavada se opakovala, ihned jsem zastavil jen vypnul motor a zas hned nastartoval a zas to jelo uplne normalne. Nevite nekdo co by to mohlo byt?...co jsem tady hledal na foru tak mozna spatna vaha vzduchu, ale prislo mi ze by to melo delat furt a ne takhle nebo ja nevim. DIKY ZA RADY

jinak motor je 81Kw, r.v.2003, najeto 170.tis.km

predem se omlouvam jesli jsem zalozil tema ktere tu je....ale ja ho nenasel.

Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis.

Vloženo
Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis.

aha a myslis ze se s tim muzu jeste jezdit? jedu totiz do Cech takze najedu neco kolem 1500km...tam bych to nechal opravit

Vloženo
aha a myslis ze se s tim muzu jeste jezdit? jedu totiz do Cech takze najedu neco kolem 1500km...tam bych to nechal opravit

jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo.

Vloženo
jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo.

no dela mi to vlastne jen po delsim stani a prvni jizde, pak kdyz uz ten motor je zahratej tak je to absolutne OK...kazdopadne ti moc dekuju :palec2:

Vloženo

Nazdárek, o tvým problému je tu toho mrte. Skus sekce Octavia I Motor a použij funkci hledat.Přesne tohle my auto taky delá a musím nechat vyčistit turbo.

Vloženo
Nazdárek, o tvým problému je tu toho mrte. Skus sekce Octavia I Motor a použij funkci hledat.Přesne tohle my auto taky delá a musím nechat vyčistit turbo.

neco jsem tam nasel tak diky....jen dotaz muzu s tim jezdit aniz bych to zadrel? Potrebuju se dostat do Cech a tam mi to uz vycisti ale nevim kdo tady :feve:

Vloženo
neco jsem tam nasel tak diky....jen dotaz muzu s tim jezdit aniz bych to zadrel? Potrebuju se dostat do Cech a tam mi to uz vycisti ale nevim kdo tady :feve:

No myslím ,že jsi se na to už před nějakou dobu ptal ... v sekci servis garny jsou nějaké foto o čistění turba... které dělám .. jinak samo to může dělat i jiné věci jak se tu už popisovaly... jinak rada jediná .když ti to spadne do nouze tak stačí chcípnout a znovu nastartovat.. ale pozor rozhodně nechcípej v plných otáčkách ... musíš nejdřív nechat dotočit turbo jinak ho opravíš... stačí vyřadit na neutrál auto nech jet na volnoběh a po 10 vteřinách můžeš startovat a pokračovat v jizdě.. a nebo stím stačí jet volnou ...... když tak pošly SZ a domluvíme nějakou repasi ... nebo tel je dole...

Vloženo

Jeste jeden hloupy mozna dotaz nemuze na to mit vliv vlhkost? Kdyz mi to trubo vypadavalo tak v te dobe zrovna prselo a podruhe to same bylo vsude mokro. Dnes je krasne a sucho a vubec nic to nedelalo....proste to normalne jelo tak jak ma.

Vloženo

Čau, mám ten stejnej problém, mladá nadávala, že to nějak netáhne a pak to přišlo i na mě. Auto umře, po nastartování jede zase nějakou chvíli tak jak má. Je to nepravidelný, nejhorší, když to vypadne při předjíždění..... a z TDi je HTp :-) každopádně nemám čas nějak vyhledávat, co s tím a určitě se v tom nebudu sám vrtat, tak prosím o radu, co by to mělo být a kdo by mi to mohl dát dokupy, asi včetně vyčištění turba....... A jinak jsem od Třebíče, jezdím občas do Brna, takže někdo tam někde.... :-) Díky moc!

Vloženo (editace)

takze jsme to s Milhauskem hodili na VAG a je to ventil N75, vymenim ho jeste pred jizdnou do CR a pro jistotu pak necham i vycistit turbo ale to az v Cechach...

Editováno: , autor: Ilja

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...