jetotak Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Zdravim mam malou otazku, mam octavii 1,9 TDi a blbne mi turbo.Pri zacatku jizdy jde ale po ujeti nekolika kilometru uz nejde-akcelerace zadna, po vypnuti motoru a opetovnem zapnuti jde, to se stale opakuje.Poradte mi prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hynek Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Tak o Tvém problému je toho tady napsáno fakt dost, to budou mít moderátoři radost. Zkus použít funkci hledat, napiš tam třeba nouzový režim motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jetotak Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) Tak o Tvém problému je toho tady napsáno fakt dost, to budou mít moderátoři radost.Zkus použít funkci hledat, napiš tam třeba nouzový režim motoru... dik moc a sry za zbytecny spam /delete Editováno: 14. Červen 2008, autor: jetotak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Zdravim vsechny...a prosim o radu. Vcera mi pri jizde z niceho nic vyplo turbo, ztrata vykonu a absolutne to nejelo takze si myslim ze to bylo turbo, bylo to asi tak ve 3,5tis otackach a proste pri predjizdeni vypadlo a proste uz nenazkocilo. Dojel jsem na misto vypnul motor a znovu nastartoval a jel to projet a turbo fungovalo jak ma a dokonce jsem to vytocil do vic jak 4tis a nic vse fungovalo jak ma. Asi po 3hod jsem jel autem znovu a zavada se opakovala, ihned jsem zastavil jen vypnul motor a zas hned nastartoval a zas to jelo uplne normalne. Nevite nekdo co by to mohlo byt?...co jsem tady hledal na foru tak mozna spatna vaha vzduchu, ale prislo mi ze by to melo delat furt a ne takhle nebo ja nevim. DIKY ZA RADY jinak motor je 81Kw, r.v.2003, najeto 170.tis.km predem se omlouvam jesli jsem zalozil tema ktere tu je....ale ja ho nenasel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Zdravim vsechny...a prosim o radu. Vcera mi pri jizde z niceho nic vyplo turbo, ztrata vykonu a absolutne to nejelo takze si myslim ze to bylo turbo, bylo to asi tak ve 3,5tis otackach a proste pri predjizdeni vypadlo a proste uz nenazkocilo. Dojel jsem na misto vypnul motor a znovu nastartoval a jel to projet a turbo fungovalo jak ma a dokonce jsem to vytocil do vic jak 4tis a nic vse fungovalo jak ma. Asi po 3hod jsem jel autem znovu a zavada se opakovala, ihned jsem zastavil jen vypnul motor a zas hned nastartoval a zas to jelo uplne normalne. Nevite nekdo co by to mohlo byt?...co jsem tady hledal na foru tak mozna spatna vaha vzduchu, ale prislo mi ze by to melo delat furt a ne takhle nebo ja nevim. DIKY ZA RADYjinak motor je 81Kw, r.v.2003, najeto 170.tis.km predem se omlouvam jesli jsem zalozil tema ktere tu je....ale ja ho nenasel. Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Ahoj, podle toho co píšeš bych to viděl na ventil N75 nebo hadičky od ventilu k turbu. Chtělo by to ale na VAG, tam ti vyskočí, co to přesně je. Pokud by to byl ventil, tak ten stojí cca 1 tis. aha a myslis ze se s tim muzu jeste jezdit? jedu totiz do Cech takze najedu neco kolem 1500km...tam bych to nechal opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 aha a myslis ze se s tim muzu jeste jezdit? jedu totiz do Cech takze najedu neco kolem 1500km...tam bych to nechal opravit jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 jezdit s tím můžeš, jen ti to sem tam spadne do nouzového režimu (ztráta výkonu). Ale když to nebudeš moc točit, tak to do nouzového režimu skočit nemuselo. no dela mi to vlastne jen po delsim stani a prvni jizde, pak kdyz uz ten motor je zahratej tak je to absolutne OK...kazdopadne ti moc dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Tak přijed a hodíme to na VAG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Nazdárek, o tvým problému je tu toho mrte. Skus sekce Octavia I Motor a použij funkci hledat.Přesne tohle my auto taky delá a musím nechat vyčistit turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Nazdárek, o tvým problému je tu toho mrte. Skus sekce Octavia I Motor a použij funkci hledat.Přesne tohle my auto taky delá a musím nechat vyčistit turbo. neco jsem tam nasel tak diky....jen dotaz muzu s tim jezdit aniz bych to zadrel? Potrebuju se dostat do Cech a tam mi to uz vycisti ale nevim kdo tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 neco jsem tam nasel tak diky....jen dotaz muzu s tim jezdit aniz bych to zadrel? Potrebuju se dostat do Cech a tam mi to uz vycisti ale nevim kdo tady No myslím ,že jsi se na to už před nějakou dobu ptal ... v sekci servis garny jsou nějaké foto o čistění turba... které dělám .. jinak samo to může dělat i jiné věci jak se tu už popisovaly... jinak rada jediná .když ti to spadne do nouze tak stačí chcípnout a znovu nastartovat.. ale pozor rozhodně nechcípej v plných otáčkách ... musíš nejdřív nechat dotočit turbo jinak ho opravíš... stačí vyřadit na neutrál auto nech jet na volnoběh a po 10 vteřinách můžeš startovat a pokračovat v jizdě.. a nebo stím stačí jet volnou ...... když tak pošly SZ a domluvíme nějakou repasi ... nebo tel je dole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Jeste jeden hloupy mozna dotaz nemuze na to mit vliv vlhkost? Kdyz mi to trubo vypadavalo tak v te dobe zrovna prselo a podruhe to same bylo vsude mokro. Dnes je krasne a sucho a vubec nic to nedelalo....proste to normalne jelo tak jak ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin. Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 Čau, mám ten stejnej problém, mladá nadávala, že to nějak netáhne a pak to přišlo i na mě. Auto umře, po nastartování jede zase nějakou chvíli tak jak má. Je to nepravidelný, nejhorší, když to vypadne při předjíždění..... a z TDi je HTp :-) každopádně nemám čas nějak vyhledávat, co s tím a určitě se v tom nebudu sám vrtat, tak prosím o radu, co by to mělo být a kdo by mi to mohl dát dokupy, asi včetně vyčištění turba....... A jinak jsem od Třebíče, jezdím občas do Brna, takže někdo tam někde.... :-) Díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 (editace) takze jsme to s Milhauskem hodili na VAG a je to ventil N75, vymenim ho jeste pred jizdnou do CR a pro jistotu pak necham i vycistit turbo ale to az v Cechach... Editováno: 4. Červenec 2008, autor: Ilja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 chcem sa opytat na zivotnost turba v octavii 1,9tdi 81kw mam 140000km a zacalo mi tlacit olej cez podtlakovy ventil bol som u mechanika a povedal mi ze je to bezne u tychto motorov a da sa s tym jazdit ale ja nechcem mat cely motor zasvineny od oleja... ma niekto podobny problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Jaký podtlakový ventil máš na mysli?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Tomas.cz ten ktory je hned vedla viecka na nalievanie oleja do motora myslim ze je to agr ventil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Je to ventil odvětráni motoru. Kup si ho nový a bude to trochu lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 Indi asi som prisiel na to preco mi tam tlaci ten olej mozno ze sa mylim ale mam po vymene oleja a hladina oleja je asi cca 1mm nad maximom. moze to byt pricina tohto problemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThomasTDi Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 ne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 ThomasTDi takze to vyzera tak ze budem musiet kupit nove turbo ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2008 ne! Proc ne??? prosim vysvetli...Jinak jak rika Indi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 (editace) aj ked mi to turbo prepusta olej inak je plne funkcne pre istotu kupim nove zohnal som ho za dobru cenu aspon myslim 17000skk by mohla byt slusna cena co vy na to oplati sa lepsie ako dat opravovat a mat auto nepojazdne... Editováno: 5. Říjen 2008, autor: rsrsrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2008 Za ty penize byt tebou tak priplatim a udelam i vykonovy upgrade na 130pd turbo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.