Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Měl jsem s tímhle podobnej problém, nebo přesně ten samej, turbo přestalo táhnout a po vypnutí a znovu nastartování to šlapalo oka, váhu sme měnili a v servise ok, pak jednoho mýho šikovnýho mechanika napadlo to zkusit načipovat, tak sme to nechali načipovat nevím teda okolik, snad na nějakých 96 kw ale nechci kecat. Od té doby turbo nevyplo ani jednou a auto šlape jak má, takže pokud máte známýho kterej čipuje, nic za zkoušku nedáte.

Vloženo (editace)

Dobra oprava... :smich::smich: a to ze snizil nekdo chipem regulacni rozdil nic nemeni na tom ze to nefunguje jak ma. Vpodstate jste jen ochali jednotku.. Dle meho ti turbo udela velmi brzy PAPA. Dobrej SW by mel i tyhle situace vyhodnocovat, pak hrozi poskozeni turba a mozna destrukce motoru. Jedniotka si hlida cca 300mBaru pozitiv a 100mbaru negativ

Ale klidne kdo chce prijedte na chip, ale do ceny zahrnu i opravu.. :)

Editováno: , autor: TDIfun
  • o 2 týdny později...
Vloženo

ahoj ja mam takovej dost zvlastni problem s turbem neustale se my zanasi naklapeni lopatek uz jsem to cistil dvakrat a vzdy tak po 2az3mesicich opet zasekle ted prd chvilkou jsem to opet skousel a zase zatvrdle poradte prosim proc se to deje jo a podotykam ze my puvodni turbo odeslo tak uz tam mam treti.dekuji

Vloženo
ahoj ja mam takovej dost zvlastni problem s turbem neustale se my zanasi naklapeni lopatek uz jsem to cistil dvakrat a vzdy tak po 2az3mesicich opet zasekle ted prd chvilkou jsem to opet skousel a zase zatvrdle poradte prosim proc se to deje jo a podotykam ze my puvodni turbo odeslo tak uz tam mam treti.dekuji

Zdarec u mě to samé v Prosinci čistěné turbo,auto šlapalo bez problémů a už mě zase padá do nouzáku,najeto od vyčistění cca 5000km,aje poznat že táhlo už tak lehce nechodí,přitom podtlaková banka dávaná v létě nová :feve:

Vloženo

TDI je vela nemate žiadnich kamaradou s takym motorom ? Ak ano tak poprehadzujte ventile(N 75,N 18,N 239,VAG,DP) to iste robia v original servisu, nič zložite až potom by som sa puštal do velkych oprav turba.

Vloženo

Ahoj,

takže jsem taky v pr..li. Motor zacal padat do nouzaku a to jsem si liboval, ze kdyz jsem vymenil vahu vzduchu, ze mam klid. Auto se chova tak, ze jde vytocit v podode na 4500 - 5000 ot/min a jednou za cas v kopci spadne do nouzaku. Staci vypnout motor a znovu nastartovat a je treba na mesic klid. Takze necham požalovat VAG a pak se uvidi zda vymena N75 nebo podtlakove hadicky nebo zalehla baňka na turbu nebo zanesene turbo. Je me divne ze nekdy je klid treba mesic a to jezdim docela svižně a někdy to spadne 2 krat za den do nouzaku. Myslím ze regulace variabilniho turba je značnou slabinou TDI octavek. No neda se nic delat jinak jsem s octavkou velice spokojenej.

Chozee

Vloženo
Ahoj,

takže jsem taky v pr..li. Motor zacal padat do nouzaku a to jsem si liboval, ze kdyz jsem vymenil vahu vzduchu, ze mam klid. Auto se chova tak, ze jde vytocit v podode na 4500 - 5000 ot/min a jednou za cas v kopci spadne do nouzaku. Staci vypnout motor a znovu nastartovat a je treba na mesic klid. Takze necham požalovat VAG a pak se uvidi zda vymena N75 nebo podtlakove hadicky nebo zalehla baňka na turbu nebo zanesene turbo. Je me divne ze nekdy je klid treba mesic a to jezdim docela svižně a někdy to spadne 2 krat za den do nouzaku. Myslím ze regulace variabilniho turba je značnou slabinou TDI octavek. No neda se nic delat jinak jsem s octavkou velice spokojenej.

Chozee

já si myslím že to není slabina TDI,nevím jak jeto u O2 jestli mají naklápěné lopatky?? ty máme v práci a všechny mají nelítáno přes 150000km a žádné problémy z padáním do nouzáku,akorát u jedné ve 120000km šlo srát ;) jinak u mě nepomohly ani vyměnit hadičky ani baňku,a turbo po vyčistení šlapalo 5000km :feve:

Vloženo

tak jsem to dnes opet vycistil a uz to slape jako hodinky bylo zase zatuhle nesli my povolit ty vnitrni tri sroubky (hvezdicky pro demontovani lopatek)

tak jsem dumal jak to udelat nejjednoduseji a prisel jsem na to cistic brzd ve spreji je perfektni vec nactrikal jsem to na lopatky nechal jsem to chvilku pusobyt a pak jsem pohyboval lopatkama sem tam atak jsem to nekolikrat opakoval a perfekt uplne ciste ani nazaskobrtne tak jsem zvedaf jak dlouho to vydrzi.

Vloženo
tak jsem to dnes opet vycistil a uz to slape jako hodinky bylo zase zatuhle nesli my povolit ty vnitrni tri sroubky (hvezdicky pro demontovani lopatek)

tak jsem dumal jak to udelat nejjednoduseji a prisel jsem na to cistic brzd ve spreji je perfektni vec nactrikal jsem to na lopatky nechal jsem to chvilku pusobyt a pak jsem pohyboval lopatkama sem tam atak jsem to nekolikrat opakoval a perfekt uplne ciste ani nazaskobrtne tak jsem zvedaf jak dlouho to vydrzi.

Ahoj,

prosimte, jak dlouho jsi jezdil na to vycistene turbo, myslim pocet ujetych km?

Chozee

Vloženo
tak jsem to dnes opet vycistil a uz to slape jako hodinky bylo zase zatuhle nesli my povolit ty vnitrni tri sroubky (hvezdicky pro demontovani lopatek)

tak jsem dumal jak to udelat nejjednoduseji a prisel jsem na to cistic brzd ve spreji je perfektni vec nactrikal jsem to na lopatky nechal jsem to chvilku pusobyt a pak jsem pohyboval lopatkama sem tam atak jsem to nekolikrat opakoval a perfekt uplne ciste ani nazaskobrtne tak jsem zvedaf jak dlouho to vydrzi.

Jestli jsi to čistil takhle, tak se to bude opakovat.

Vloženo (editace)
Ahoj,

prosimte, jak dlouho jsi jezdil na to vycistene turbo, myslim pocet ujetych km?

Chozee

presne ti to nereknu ale cca 4000

Editováno: , autor: keny
Vloženo

mám asi 5ti po čištění turba a už také zatuhává.Dělal jsem to s odborníkem,žádným laikem.Kompletně rozebrané,vyčištěné,pak namazené spěšl vazelínou na vysoké teploty a ted po 5tis km už to jde zase ztuha.nemužu pořád jezdit po obyč silnicích 130km.h,aby ta regulace se hýbala.To naklápění lopatek pěkně dokurvili ve škodovce,nemužu přece ted každej pul roku to rozdělávat.Jinak najeto 90tis km.když to projedu po dálnici 20km,tak to jde krásně,ale po týdnu ježděni do práce jen do 110km.h 20km denně,tak to zatuhává.Do nouzáku zatím nepadá,ale kdybych tak jezdil pořád,tak s tím už rukou ani nepohnu.Přes léto je to vždy v poho,jen ta zkurvená dlouhá zima

Vloženo
mám asi 5ti po čištění turba a už také zatuhává.Dělal jsem to s odborníkem,žádným laikem.Kompletně rozebrané,vyčištěné,pak namazené spěšl vazelínou na vysoké teploty a ted po 5tis km už to jde zase ztuha.nemužu pořád jezdit po obyč silnicích 130km.h,aby ta regulace se hýbala.To naklápění lopatek pěkně dokurvili ve škodovce,nemužu přece ted každej pul roku to rozdělávat.Jinak najeto 90tis km.když to projedu po dálnici 20km,tak to jde krásně,ale po týdnu ježděni do práce jen do 110km.h 20km denně,tak to zatuhává.Do nouzáku zatím nepadá,ale kdybych tak jezdil pořád,tak s tím už rukou ani nepohnu.Přes léto je to vždy v poho,jen ta zkurvená dlouhá zima

moje řeč snad nebudu přes zimu jezdit v obci na 2kvalt 50kmh a mimo obec na 4kvalt 100kmh jeto divné stou regulací jestli to dělá hned od výroby nebo jeto opotřebeným turbem :aggressive:

Vloženo

Budete si myslet, že machruji, ale v republice vyčistit turbo správně, moc lidí neumí.

A o spešl vazelíně si myslím svoje ;) .

Za poslední dva roky se mi jediné turbo nevrátilo, že se znova zadřelo(zatím).

A na svém jsem s tím problém nikdy neměl.

Vloženo (editace)
Budete si myslet, že machruji, ale v republice vyčistit turbo správně, moc lidí neumí.

A o spešl vazelíně si myslím svoje ;) .

Za poslední dva roky se mi jediné turbo nevrátilo, že se znova zadřelo(zatím).

A na svém jsem s tím problém nikdy neměl.

Příště jedu teda k vám...,ale kdyby to nedělal muj známý,dobrej a šikovnej kluk co dělá ve škodovce,tak si řeknu,že něco domr...,ale byl jsem u toho,když to dělal. Jediná pozitivní věc,že aspon mám pro příště už všechny šrouby rozhýbané,kdyby to uplně zatuhlo .Jo a mění se se pokaždé tesnění pod sání a výfuk? Nebylo zrovna ve škodovce levné.... Jo a ještě jsem se chtěl zeptat,zda je to problém jen u jedničkových octávek, prý octv 2 na to už netrpí...a co jiná auta?...Známej má peugeota 1.6hdi 80kw už s naklápěním,jezdí s tím jak duchodce už120tis a ani jednou nouzák..

Editováno: , autor: octavie81
Vloženo
Budete si myslet, že machruji, ale v republice vyčistit turbo správně, moc lidí neumí.

A o spešl vazelíně si myslím svoje ;) .

Za poslední dva roky se mi jediné turbo nevrátilo, že se znova zadřelo(zatím).

A na svém jsem s tím problém nikdy neměl.

nemyslim si ze machrujes ale co na tom muzes udelat vic nez ja kdyz jsem ho komplet rozebral perfektne vycistil ,cisty kov, zadna vazelina o te si take myslim sve asi bych ji tam nedaval ale to je jedno .

Ja nejsem zadny laik v autech se uz vrtam dost dlouho a delam to na svem aute takze nic nesidim a to ostatne ani na cizich autech.

Me zajima proc se to stava opakovane je pravda ze jezdim spise kratke vzdalenosti tak hledam odpoved jestli to muze byt treba tim.

Vloženo
nemyslim si ze machrujes ale co na tom muzes udelat vic nez ja kdyz jsem ho komplet rozebral perfektne vycistil ,cisty kov, zadna vazelina o te si take myslim sve asi bych ji tam nedaval ale to je jedno .

Ja nejsem zadny laik v autech se uz vrtam dost dlouho a delam to na svem aute takze nic nesidim a to ostatne ani na cizich autech.

Me zajima proc se to stava opakovane je pravda ze jezdim spise kratke vzdalenosti tak hledam odpoved jestli to muze byt treba tim.

No ja si myslim, ze lidi pokud uz maji to turbo rozdelane, ze ho taky i patricne vycisti. Nemyslim si, ze Indi by to turbo vycistil lepe nez ti ostatni co tu proceduru cisteni maji uz za sebou. Promin Indi, nemyslim to nijak zle a ani nezpochybnuji tvoje kvality, jen rikam svuj nazor. Stejne jako kolega keny , tak i ja hledam spravnou odpoved, jak to turbo teda spravne vycictit. Indi, cisteni turba je jedna vec, ale pak musis teda vedet jeste o necem co ostatni treba nedelaji napr. co me teda napada, je overit spravnou funkci a ulozeni ovladaciho tahla z podtlakove banky. Nic jineho se s tim turbem uz neda delat, jedine pak repase celeho turba.

Chozee

Vloženo (editace)
No ja si myslim, ze lidi pokud uz maji to turbo rozdelane, ze ho taky i patricne vycisti. Nemyslim si, ze Indi by to turbo vycistil lepe nez ti ostatni co tu proceduru cisteni maji uz za sebou. Promin Indi, nemyslim to nijak zle a ani nezpochybnuji tvoje kvality, jen rikam svuj nazor. Stejne jako kolega keny , tak i ja hledam spravnou odpoved, jak to turbo teda spravne vycictit. Indi, cisteni turba je jedna vec, ale pak musis teda vedet jeste o necem co ostatni treba nedelaji napr. co me teda napada, je overit spravnou funkci a ulozeni ovladaciho tahla z podtlakove banky. Nic jineho se s tim turbem uz neda delat, jedine pak repase celeho turba.

Chozee

Nejsem také žádnej blbec ohledně aut,vše na autě si dělám sám,ale na to turbo jsem si pozval odborníka,ale nějak to na delší dobu nepomohlo.Ovládací táho apod se samo nepokurví,pokud se tyčka nešteluju,na rozdělání a vyčištění turba také nic není,pokud to už člověk dělal,musí se rozdělat komplet,ne jen zvenku.A to vyčištění je také v poho,pokud to někdo nečistí ultrazvukem,to možná pomuže na déle....Tak kde jsem udělal chybu nebo tvz "kde soudruzi z Ndr udělali chybu"?

Editováno: , autor: octavie81
Vloženo

tak proc jsme tady na tom foru myslel jsem ze se tady delime o sve skusenosti a ne proto aby jsme se dohadovaly kdo z nas neco dela hur nebo lepe ale ze si vzajemne pomuzem .

Vloženo

to keny: Tohle je stupidní argument.

Mě tyhle vědomosti živí a informace jsem dal. Pokud si neuvědomuješ co je to know-haw, je to těžké.

Je pořekadlo : Chytrému napověz a hloupého trkni.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...