Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

tak jsem to dnes opet vycistil a uz to slape jako hodinky bylo zase zatuhle nesli my povolit ty vnitrni tri sroubky (hvezdicky pro demontovani lopatek)

tak jsem dumal jak to udelat nejjednoduseji a prisel jsem na to cistic brzd ve spreji je perfektni vec nactrikal jsem to na lopatky nechal jsem to chvilku pusobyt a pak jsem pohyboval lopatkama sem tam atak jsem to nekolikrat opakoval a perfekt uplne ciste ani nazaskobrtne tak jsem zvedaf jak dlouho to vydrzi.

Ahoj,

prosimte, jak dlouho jsi jezdil na to vycistene turbo, myslim pocet ujetych km?

Chozee

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to dnes opet vycistil a uz to slape jako hodinky bylo zase zatuhle nesli my povolit ty vnitrni tri sroubky (hvezdicky pro demontovani lopatek)

tak jsem dumal jak to udelat nejjednoduseji a prisel jsem na to cistic brzd ve spreji je perfektni vec nactrikal jsem to na lopatky nechal jsem to chvilku pusobyt a pak jsem pohyboval lopatkama sem tam atak jsem to nekolikrat opakoval a perfekt uplne ciste ani nazaskobrtne tak jsem zvedaf jak dlouho to vydrzi.

Jestli jsi to čistil takhle, tak se to bude opakovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám asi 5ti po čištění turba a už také zatuhává.Dělal jsem to s odborníkem,žádným laikem.Kompletně rozebrané,vyčištěné,pak namazené spěšl vazelínou na vysoké teploty a ted po 5tis km už to jde zase ztuha.nemužu pořád jezdit po obyč silnicích 130km.h,aby ta regulace se hýbala.To naklápění lopatek pěkně dokurvili ve škodovce,nemužu přece ted každej pul roku to rozdělávat.Jinak najeto 90tis km.když to projedu po dálnici 20km,tak to jde krásně,ale po týdnu ježděni do práce jen do 110km.h 20km denně,tak to zatuhává.Do nouzáku zatím nepadá,ale kdybych tak jezdil pořád,tak s tím už rukou ani nepohnu.Přes léto je to vždy v poho,jen ta zkurvená dlouhá zima

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám asi 5ti po čištění turba a už také zatuhává.Dělal jsem to s odborníkem,žádným laikem.Kompletně rozebrané,vyčištěné,pak namazené spěšl vazelínou na vysoké teploty a ted po 5tis km už to jde zase ztuha.nemužu pořád jezdit po obyč silnicích 130km.h,aby ta regulace se hýbala.To naklápění lopatek pěkně dokurvili ve škodovce,nemužu přece ted každej pul roku to rozdělávat.Jinak najeto 90tis km.když to projedu po dálnici 20km,tak to jde krásně,ale po týdnu ježděni do práce jen do 110km.h 20km denně,tak to zatuhává.Do nouzáku zatím nepadá,ale kdybych tak jezdil pořád,tak s tím už rukou ani nepohnu.Přes léto je to vždy v poho,jen ta zkurvená dlouhá zima

moje řeč snad nebudu přes zimu jezdit v obci na 2kvalt 50kmh a mimo obec na 4kvalt 100kmh jeto divné stou regulací jestli to dělá hned od výroby nebo jeto opotřebeným turbem :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budete si myslet, že machruji, ale v republice vyčistit turbo správně, moc lidí neumí.

A o spešl vazelíně si myslím svoje ;) .

Za poslední dva roky se mi jediné turbo nevrátilo, že se znova zadřelo(zatím).

A na svém jsem s tím problém nikdy neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budete si myslet, že machruji, ale v republice vyčistit turbo správně, moc lidí neumí.

A o spešl vazelíně si myslím svoje ;) .

Za poslední dva roky se mi jediné turbo nevrátilo, že se znova zadřelo(zatím).

A na svém jsem s tím problém nikdy neměl.

Příště jedu teda k vám...,ale kdyby to nedělal muj známý,dobrej a šikovnej kluk co dělá ve škodovce,tak si řeknu,že něco domr...,ale byl jsem u toho,když to dělal. Jediná pozitivní věc,že aspon mám pro příště už všechny šrouby rozhýbané,kdyby to uplně zatuhlo .Jo a mění se se pokaždé tesnění pod sání a výfuk? Nebylo zrovna ve škodovce levné.... Jo a ještě jsem se chtěl zeptat,zda je to problém jen u jedničkových octávek, prý octv 2 na to už netrpí...a co jiná auta?...Známej má peugeota 1.6hdi 80kw už s naklápěním,jezdí s tím jak duchodce už120tis a ani jednou nouzák..

Editováno: , autor: octavie81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budete si myslet, že machruji, ale v republice vyčistit turbo správně, moc lidí neumí.

A o spešl vazelíně si myslím svoje ;) .

Za poslední dva roky se mi jediné turbo nevrátilo, že se znova zadřelo(zatím).

A na svém jsem s tím problém nikdy neměl.

nemyslim si ze machrujes ale co na tom muzes udelat vic nez ja kdyz jsem ho komplet rozebral perfektne vycistil ,cisty kov, zadna vazelina o te si take myslim sve asi bych ji tam nedaval ale to je jedno .

Ja nejsem zadny laik v autech se uz vrtam dost dlouho a delam to na svem aute takze nic nesidim a to ostatne ani na cizich autech.

Me zajima proc se to stava opakovane je pravda ze jezdim spise kratke vzdalenosti tak hledam odpoved jestli to muze byt treba tim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemyslim si ze machrujes ale co na tom muzes udelat vic nez ja kdyz jsem ho komplet rozebral perfektne vycistil ,cisty kov, zadna vazelina o te si take myslim sve asi bych ji tam nedaval ale to je jedno .

Ja nejsem zadny laik v autech se uz vrtam dost dlouho a delam to na svem aute takze nic nesidim a to ostatne ani na cizich autech.

Me zajima proc se to stava opakovane je pravda ze jezdim spise kratke vzdalenosti tak hledam odpoved jestli to muze byt treba tim.

No ja si myslim, ze lidi pokud uz maji to turbo rozdelane, ze ho taky i patricne vycisti. Nemyslim si, ze Indi by to turbo vycistil lepe nez ti ostatni co tu proceduru cisteni maji uz za sebou. Promin Indi, nemyslim to nijak zle a ani nezpochybnuji tvoje kvality, jen rikam svuj nazor. Stejne jako kolega keny , tak i ja hledam spravnou odpoved, jak to turbo teda spravne vycictit. Indi, cisteni turba je jedna vec, ale pak musis teda vedet jeste o necem co ostatni treba nedelaji napr. co me teda napada, je overit spravnou funkci a ulozeni ovladaciho tahla z podtlakove banky. Nic jineho se s tim turbem uz neda delat, jedine pak repase celeho turba.

Chozee

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja si myslim, ze lidi pokud uz maji to turbo rozdelane, ze ho taky i patricne vycisti. Nemyslim si, ze Indi by to turbo vycistil lepe nez ti ostatni co tu proceduru cisteni maji uz za sebou. Promin Indi, nemyslim to nijak zle a ani nezpochybnuji tvoje kvality, jen rikam svuj nazor. Stejne jako kolega keny , tak i ja hledam spravnou odpoved, jak to turbo teda spravne vycictit. Indi, cisteni turba je jedna vec, ale pak musis teda vedet jeste o necem co ostatni treba nedelaji napr. co me teda napada, je overit spravnou funkci a ulozeni ovladaciho tahla z podtlakove banky. Nic jineho se s tim turbem uz neda delat, jedine pak repase celeho turba.

Chozee

Nejsem také žádnej blbec ohledně aut,vše na autě si dělám sám,ale na to turbo jsem si pozval odborníka,ale nějak to na delší dobu nepomohlo.Ovládací táho apod se samo nepokurví,pokud se tyčka nešteluju,na rozdělání a vyčištění turba také nic není,pokud to už člověk dělal,musí se rozdělat komplet,ne jen zvenku.A to vyčištění je také v poho,pokud to někdo nečistí ultrazvukem,to možná pomuže na déle....Tak kde jsem udělal chybu nebo tvz "kde soudruzi z Ndr udělali chybu"?

Editováno: , autor: octavie81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to moc motoru neprospiva ale ne. To ze zatuhne regulace je spise vlivem dlouhodobeho pouzivani auta a provozovani porad na nizkou zatez(tzv. jezdim na spotrebu).

no na spotřebu nejezdím,horší asi bude že jezdím 25km do práce a občas i dál,a po okreskách se nedá nějak létat jak hovado, no ještě k té zátěži v kolika otáčkách se dovírá regulace na turbu??dík za radu :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobrá teda dík za radu :palec2:

Taktiež som mal problém s tým, že mi to padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, vymenil hadičky, ventil N75 a nešlo to, avšak dal som si meniť rozvody a mechanikovi som to spomenul, a keď som si bol zobrať octu povedal mi, že mi nastavil plniaci tlak turba a odvtedy to šliape ako hodinky, pričom mi povedal aby som raz za čas tomu riadne vyťal.........dodržujem.......vytínam hlavne do kopca ...a turbo ide .....odvety mi to nepadlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taktiež som mal problém s tým, že mi to padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, vymenil hadičky, ventil N75 a nešlo to, avšak dal som si meniť rozvody a mechanikovi som to spomenul, a keď som si bol zobrať octu povedal mi, že mi nastavil plniaci tlak turba a odvtedy to šliape ako hodinky, pričom mi povedal aby som raz za čas tomu riadne vyťal.........dodržujem.......vytínam hlavne do kopca ...a turbo ide .....odvety mi to nepadlo...

hmmm sice nevím coto přesně znamená-plnící tlak turba,ale před chvílí sem byl na O2 a tam se upravuje soft jestli jeto stejné i u nášich 81kw :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmmm sice nevím coto přesně znamená-plnící tlak turba,ale před chvílí sem byl na O2 a tam se upravuje soft jestli jeto stejné i u nášich 81kw :kuk:
Ještě jsem psal jednomu odborníkovi na turba a napsal...dá se to zkusit ještě podložit, některý turba mají z výroby menší prostor pro lopatky, už jsem to řešil několikrát, po vypodložení ok

stačí to rozdělat a podložit ten kus s lopatkama, nejlepší je to tak o 0,1mm, nechal jsem si udělat podložky, ale jde to i např. ze spárových měrek, některý turba na to prostě trpí víc, takže i po vyčištění za čas začne jít zase blbě a to si myslím, že to čistím poctivě, když už jsem nějaký turbo musel dělat po druhé, tak po vypodložení je zatím pokoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...