Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

na 1 a 2 citím že to turbo zabere  ale taky to není žádný zázrak a zbytek rychlostí je od těch 2500ot uplně mrtvý.. nějakej chlapík to měl napíchnutý během jízdy a říkal že to turbo natlačí to co má natlačit ale pamaleji ale nedokázal mi říct čím to může  být 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na 1 a 2 citím že to turbo zabere  ale taky to není žádný zázrak a zbytek rychlostí je od těch 2500ot uplně mrtvý.. nějakej chlapík to měl napíchnutý během jízdy a říkal že to turbo natlačí to co má natlačit ale pamaleji ale nedokázal mi říct čím to může  být 

treba po nastartovani pozriet ci podtlak zadiahne banku turba na doraz!!!toto su zakladne veci co treba pozerat

Editováno: , autor: sparcp gti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem se ptal na ty rychlostní stupně 1,2 proto, že jsem tady měl jednou OI 1.8 T po výměně váhy, na jedničku a dvojku jela úplně normálně zbytek netáhl, dlouho jsme si nevěděli rady, až nakonec jsme smazali adaptační hodnoty, provedli nastavení a bylo po problému, ale to byl benzin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Muže mi někdo poradit mám problém s motorem v Oktánce 1,9 TDI 81kW ASV. Na 4 a 5 - tý rychlostní stupeň netáhne nad 2500ot/min až se destane nad 3000 ot/min tak zase zabere. Do kopce netáhne na 4-ku přes 3000 ot/min. Mezi 2500 a 3000ot/min je cítit propad výkonu. Turbo je po repasi, zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu a ventil N75 ale bez kladného výsledku. Egr mám zaslepený, ale i před tím byl problém stejný. 

 

Jsem bezradný, díky za jakékoliv informace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Repase je v pořádku. Známí co mi dělá auto tak tam repasuje všechny turba a nikdy problém neměl. Souběžně s ním autem dělal další 3 a problém je jen u mého. Když byl za jízdy připojený přes VAG tak hodnoty plnícího tlaku byly v normále. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Mám takový problém. Asi rok a půl zpět, mi začalo auto padat do nouzáku čím dál tím častějí. Vždy se mi objevilo - emise do dílny.

Po restartu za jízdy zprvu ok, ale pak postupně sice turbo začalo znovu makat, ale už to tolik netahalo (nekopalo).

Teď mám asi dva měsíce po výměně turba a turbo tlačí jak má, nouzáky jsou pryč, ale ten zátah prostě není jako dřív.

Prostě to neumí kopnout, zatlačit do sedačky a rozletět se. Nikde žádná chyba, nikde nic nesvítí.

Přijde mi už trošku taková měkčí spojka, ale to bych snad viděl na táčkoměru a cítil, že vyloženě klouže. Nevím, jestli jsem spojku nepodělal, jak jsem to musel často protahovat do kopců, ale taky to může být něčím jiným. Nemáte někde nápad, co zkusit?

Nechci na slepo kupovat váhu a podobný věci zbytečně.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 31. 10. 2006 at 19:28, octavka19tdi napsal:

Ja jsem taky amater ;)

Lopatky roztocit nejdou aspon rucne myslim ne, kdyz je turbo nasazeny na motoru.Jinak se turbo nachazi dole na leve strane ze zadu na motoru ,kdyz je svetlo jde videt..Prve bych si prohlidnul hadicky,staci jen mala dirka a uz to blbne.Proc rovnou nechavat opravovat turbo za tisice a nebude to ono,kdyz to muze byt jen hadickou za par stovek.Pak bych zkusil jestli se hejba ta tycinka od turba.

jinak takle vypada to turbo :

http://www.technologie-entwicklung.de/Gast...nt15-turbo.html

Ja mam ten samy problem akorat stim ze mi to auto kolikrat skube ale jakmile prekrocim nakou mez tak taky ztratim vykon a uz to neskube a jeste z motoru slysim kdyz pustim plyn takovy divny zvuk jakoby neco prokluzovalo nebo jak bych to nazval.tak ze to muze byt to samy nebo je v haji turbo? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 9. 11. 2015 at 19:44, sparco gti napsal:

CHCE TO LOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3.10.11

kazdopadne skontroluj vsetky podtlaky ale ako vravim log napovie viac :kol-47:a ten repas moze byt tiez bohvie aky

Ahoj, měl by prosím někdo čas kouknout na můj log, jestli je vše o.k. přijde mi, že méně tahá http://leteckaposta.cz/803256844 (log je v druhé zálošce) série ASV. Děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte, mám podobný problém ako kolegovia, tri mesiace dozadu som menil turbo za repas od známeho servisáka ktorý ich berie od overeného dodávateľa. Auto ťahá ako blázon nedymí ale pri 110km/h alebo vyššej padne do núdzového režimu. Skúšal som meniť váhu vzduchu z funkčnej octavie a taktiež aj ventil n75. Kamarát mi tvrdil že jeho octavia nepadá do nudzaku. Taktiež servisák čo mi robí auto tak mi pozeral turbo či nemá vôľu alebo či neni od oleja všetko čisté. Problém ale pretrváva stále,vedeli by ste mi prosím vás poradiť kde môže byť problém? Ďakujem.

Odoslané z F8331 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Logem nic nezkazíš, třeba na to tady chlapi mrknou, já do toho nevidím..  Jen jsem reagoval na to, že když turbo nemá vůle a nepouští olej, neznamená že se nedrhne regulace, nebo opačně. Jsou to 2 nezávislé věci.

Z vlastní zkušenosti vím, že turbo reguluje, vše se zdá ok, při pomalé akceleraci se nic nestane, při prudké akceleraci nouzák. Vše se zdánlivě hýbe jak má. Nové turbo, od té doby klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a k tomu, že tahá pěkně, než spadne do nouzáku..

 

Ovládání je řešeno tak, že podtlak drží natočené lopatky pro nízké otáčky motoru. Když ŘJ vyhodnotí, že už turbo tlačí moc, tak povoluje podtlak, a lopatky SE VRACÍ do polohy při vyplém motoru.  Čím je akcelerace prudší, tím rychleji je potřeba aby se regulace stáhla.  

Když není odezva dostatečná, ŘJ usoudí že už je toho tlaku fakt hodně, a z obavy o destrukci motoru a turba raději spustí nouzový režim, v kterém destrukce nehrozí.

 

Dá se to ověřit tak, že odpojíš hadičku od baňky na turbu. Motor bude odspodu líný (protože nebudou natočeny lopatky), ve vyšších otáčkách (cca 2500+) už pojede motor jak za mlada a do nouzáku nespadne. 

 

Pokud nahodí nouzák i tak, tak jsou už lopatky totálně ztuhlé ( to asi ne)  nebo je problém někde jinde než v regulaci (můžeš vyloučit N75, hadičky, baňku).

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, log som neurobil ale skúšal som odpojit hadičku od turba. Na výstup vzduchu z ventilu N75 som dal zalomenú hadičku aby neťahal falošný vzduch a hadičku z banky som nechal na voľno. Auto neťahalo vôbec zdalo sa mi že ťahá stále rovnako ako bez turba. Vedeli by ste mi poradiť prosím vás kde môže byť problém?

Odoslané z F8331 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...