Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

Bez logu tezko rict.Vse treba nahrat vagem a vis co se deje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nemáš VAG,sežen někoho kdo ti půjčí váhu nebo ventil N75 a ozkoušej,ale pokud ti nejde hýbat lopatkami tak je to zanešený turbo,v tom případě ti to dělá ne v rychlosti ale v určitých oáčkách jak psal Palo,tzn.že když vytočíš rychlost třeba 2 nebo 3 nebo 4 tak ti to prostě padne do nouzáku a hotovo,nezáleží tedy na tom jestli jedeš 100 nebo 150,taky mrkni jestli jsou v cajku podtlakový hadičky a jestli ten kulatý ventilek na těch hadičkách je propustný,je takovej černobílej a dá se profouknout jen jedním směrem,pozor abys ho tam dal zpět tak jak má jít.někdo tu psal že v tom měl bordel a po výměně zase autí jezdilo bez potíží!

jo a naklápění lopatek nahmatáš na turbem,tam je taková "plechovka" a v tom je osička,na tu máčkneš a musí se pohybovat 1,5 až 2 cm,jinak je to zasraný a je to jasný,vyčistit!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nemáš VAG,sežen někoho kdo ti půjčí váhu nebo ventil N75 a ozkoušej,ale pokud ti nejde hýbat lopatkami tak je to zanešený turbo,v tom případě ti to dělá ne v rychlosti ale v určitých oáčkách jak psal Palo,tzn.že když vytočíš rychlost třeba 2 nebo 3 nebo 4 tak ti to prostě padne do nouzáku a hotovo,nezáleží tedy na tom jestli jedeš 100 nebo 150,taky mrkni jestli jsou v cajku podtlakový hadičky a jestli ten kulatý ventilek na těch hadičkách je propustný,je takovej černobílej a dá se profouknout jen jedním směrem,pozor abys ho tam dal zpět tak jak má jít.někdo tu psal že v tom měl bordel a po výměně zase autí jezdilo bez potíží!

jo a naklápění lopatek nahmatáš na turbem,tam je taková "plechovka" a v tom je osička,na tu máčkneš a musí se pohybovat 1,5 až 2 cm,jinak je to zasraný a je to jasný,vyčistit!

tohle se tu řešilo asi milion krát ... pořád to samé.... jak tu psal kolega nademnou .... toto už musí řešit někdo kdo tomu rozumí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaratovi robilo presne toto..... nastasie mal znameho v servise kory na to lahko prisiel

na turbe je daka membranka ktora reguje ventil alebo nieco take....

ta membrana bola poskodena... cize pri istych otackach zacal zle pracovat a auto padalo do nudzoveho rezimu...

preto trebalo vypnut a zapnut motor...

no ak ti to pomoze mozem sa ho presne spytat... co a ako

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

ano je to mozne.chce to hodit na diag a projed

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl jsem na diag. a technik ze škodovky na nic nepřišel, snad jen, že mi pomalu odchází váha vzduchu, která na tohle nemá vliv. K mému problému mi řekl, že potřebuje, aby se ta závada projevila. Testoval to v provozu a venkovní teplotě vzduchu -6. Jako nejvědší pravděpodbnost závady vidí ve ventilu N75, který v uvedené rychlosti ( opravdu v rychlosti a ne výšce otáček ) pořádně neotevře turbo a to se přehřeje. Pak následuje automatické vypnutí uvedeného turba, aby se nespálilo. Z časových důvodů jsme to dále nezkoumali ( mých časových ). Tak mi to bylo vysvětleno. Jinak děkuji za rady a rád bych tenhle problém dále konzultoval s někým dalším odtud z fóra, protože mám pocit z techniků ze škodovky, že to nejsou mechanici, ale měniči drahých originálních dílů v našich vozech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl jsem na diag. a technik ze škodovky na nic nepřišel, snad jen, že mi pomalu odchází váha vzduchu, která na tohle nemá vliv. K mému problému mi řekl, že potřebuje, aby se ta závada projevila. Testoval to v provozu a venkovní teplotě vzduchu -6. Jako nejvědší pravděpodbnost závady vidí ve ventilu N75, který v uvedené rychlosti ( opravdu v rychlosti a ne výšce otáček ) pořádně neotevře turbo a to se přehřeje. Pak následuje automatické vypnutí uvedeného turba, aby se nespálilo. Z časových důvodů jsme to dále nezkoumali ( mých časových ). Tak mi to bylo vysvětleno. Jinak děkuji za rady a rád bych tenhle problém dále konzultoval s někým dalším odtud z fóra, protože mám pocit z techniků ze škodovky, že to nejsou mechanici, ale měniči drahých originálních dílů v našich vozech.

cože... přehřeje turbo ... aby se nespálilo ... :p tak to se opět bavím ... co to bylo za idiota kterej to povídal .... to snad není ano možné .. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napis odkud jsi a snad ti nekdo tady kdo je nejblize pomuze.Sam si to stejne neopravis tak bych to resil radjei tak ze to dam nekomu kdo tomu vazne rozumi.Turbo se spalit nemuze, protoze to je v podstate pohanene teplotou a tlakem vyfukovych plynu. EGT teplota 800 - 900st. Tam jde spise o regulovani tlaku a ten ti zpusobuje ty problemy. mechanicka zavada. Treba ja jsem ze severni moravy a cisteni turba mohu zajistit- dokonce ultrazvukem. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napis odkud jsi a snad ti nekdo tady kdo je nejblize pomuze.Sam si to stejne neopravis tak bych to resil radjei tak ze to dam nekomu kdo tomu vazne rozumi.Turbo se spalit nemuze, protoze to je v podstate pohanene teplotou a tlakem vyfukovych plynu. EGT teplota 800 - 900st. Tam jde spise o regulovani tlaku a ten ti zpusobuje ty problemy. mechanicka zavada. Treba ja jsem ze severni moravy a cisteni turba mohu zajistit- dokonce ultrazvukem. ;)

by me zajimalo na kolik to vinde ten ultrazvuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jak to vidíš ty? místo pochlebování bys mi mohl poradit

nikdo se nepochlebuje... každej se ti snaží poradit... ,když si to pořádně pročteš tak zjistíš ,že tento problém nevyřešíš po internetu .. ale musíš navštívit někoho trochu odborného kdo tomu rozumí a udělá co je třeba ... já ti to taky mohu udělat mám servis tak není problém ale to je už na dohodě... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a je to tu :) mam uplne stejnej problem v rychlosti okolo 130 km/h prestane tahnout a pomuze akorat znova nastartovat. V otackach taky zadnej problem nemam, je to proste pouze v te rychlosti. Napis prosim tvoji zavadu jestli ji vyresis driv nez ja. Dik

Delalo mi uplne to same a bylo to ventilem na regulaci tlaku turba ;)

Editováno: , autor: Cary_mary_fuck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delalo mi uplne to same a bylo to ventilem na regulaci tlaku turba ;)

to je ten N75 ze ? Ted sem to zkusil vytacet do vysokejch otacek na nizsi rychlosti, pak sem to rozjel na 160 a vsechno fungovalo dobre. Zatim ti dekuju za odpoved, az nebude ta posr... mlha, tak to protahnu vic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj mám stejný problém když vytočím na 2500 tak vypadne turbo. Vypnu a zapnu a je to ok. Nedělá to pořád, ale jen někdy.

Byl jsem u mech. a ten vyměnil to čidlo, ale to nepomohlo, kontrola hadiček také nic. Nakonec konstatoval že je turbo v háji a poradil ať ho propláchnu nějakým přípravkem na odkarbonování. přípravek mi sehnal a uděla to. Ale pořád to děla. Proč to dělá jen někdy? Dá se to 100% poznat že je to turbo?

Děkuju za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny, mam evidentne stejny problem, dnes provedu logovani a budu snad mit jistotu. Kazdopadne se chci zeptat, jestli doporucite nekoho z okoli CB na vycisteni turba, pripadne vymenu, atd. Jak dlouho se da takhle jezdit? Diky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chlapci,když už se otom píše tak se rovněž připojím.Mám oktavu po prvním majiteli ,jezdil s tím hodně pomaloučku.Mám najeto 85 tis.TDI 81kw-prostě klasika naklapění lopatek atd. To mohli už taky soudruzi vymyslet způsob jak se těmto problémům vyhnout.Ikdyž by možná stačilo říci ,,šlapejte tomu pořádně blbouni a nejezděte do 2000 otáček .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bývám tady jen občas ,ale už jsem tuto podobnou věc řešil.Mám SUPER kamaráda ve Škodovce dělá mi jen on z oktavkou,jel jsem na rovince vytáčel motor na 4000tis ,a ve 3.5tis vyplo turbo a zaplo až po vypnutí a opětovném nastartování.Zajel jsem za ním do servusu hodili na počítač a vyjelo to prasklá tlaková hadice,jenže po dúkladné kontrole nic takového nebylo,turbo taky v pořádku.Nakonec jsme zjistili po všelijakých jeho fíglech že jeto ten malý přetlakový ventilek co upouští tlak z turba abny se nic nestalo.Prostě neupustil a elektronika snížila otáčkya výkon motoru.Jinak je to ten ventilek co je u stěraču PVC černobílý vedou do něho hadičky jedna vchází druhá jde ven.Dá se vyzkoušet dát ho dopusy a a jemně fouknout a zase jakoby potáhnout takové tahání tlaku sem a tam.Víc poradit nemohu.Mějte se

Já som mal taký istý problém a bola to predratá tlaková hadica od turba ale ako chybu vag vypísal vadný ventil hore pri stieračoch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...