Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

mam 1.9tdi 81kw,auto prestalo tahnout,az pri otackach kolem 2500 mam pocit,ze je vse o.k.,ale pri vetsi rychlosti to zase nejede,motor je hlucnejsi,ale nekouri.jako by to jelo bez turba,ale to je pry v pohode.mam uz 300000km a nebyla menena vaha vzduchu.poradte diky!!!!

Buď váha nebo to může být ten N75 ventil plnícího tlaku turba. Mě to taky tak dělalo.

omlouvam se,ale zajima me to,o cene vahy asi predstavu mam ale rad bych predstavu i o tom ventiku,povezte kdo vite na kolik prijde,diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Taky mi to jelo jakoby bez turba, mám ji teprve dva měsíce, tak se s tím seznamuji, ale vyměnil jsem palivový a vzduchový filtr a zase trhá asfalt :D

zdravim , když to tady tak čtu..mám stejný problém ,ale najeto 150000km , objednal jsem ventil zpětného vedení spalin anebo jak se tomu nadává a auto nejede pořád, turbo nějak přestalo pískat , jako by 66kW byla. :( NA VAGU ale nepíše žádné chyby ,tak nevim... koupit ten ventil N75? Děkujíí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám octavii 1,9tdi 2002 a špatně startuje bílý dým a na volnoběh jako kdyby jela na 3 válce, ale jen po startu. Nad 3000 ot. netáhne a cuká, ale ne vždy, po vypnutí klíčku je to dobré. Je vyčištěné turbo a vyměněná membrána turba, váha vzduchu to není to jsme zkoušeli vyměnit. Asi bude špatné turbo. Zkuste poradit. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

To nebude turbína, spíše váha vzduchu ne? ;) Myslím si, že ti to vždy udělá okolo 2700 -3200 otáček, ne? Tedy nějak můj odhad, jsou tady jiní machři, já jen co mám odkoukáno,odposloucháno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

Bez logu tezko rict.Vse treba nahrat vagem a vis co se deje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nemáš VAG,sežen někoho kdo ti půjčí váhu nebo ventil N75 a ozkoušej,ale pokud ti nejde hýbat lopatkami tak je to zanešený turbo,v tom případě ti to dělá ne v rychlosti ale v určitých oáčkách jak psal Palo,tzn.že když vytočíš rychlost třeba 2 nebo 3 nebo 4 tak ti to prostě padne do nouzáku a hotovo,nezáleží tedy na tom jestli jedeš 100 nebo 150,taky mrkni jestli jsou v cajku podtlakový hadičky a jestli ten kulatý ventilek na těch hadičkách je propustný,je takovej černobílej a dá se profouknout jen jedním směrem,pozor abys ho tam dal zpět tak jak má jít.někdo tu psal že v tom měl bordel a po výměně zase autí jezdilo bez potíží!

jo a naklápění lopatek nahmatáš na turbem,tam je taková "plechovka" a v tom je osička,na tu máčkneš a musí se pohybovat 1,5 až 2 cm,jinak je to zasraný a je to jasný,vyčistit!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nemáš VAG,sežen někoho kdo ti půjčí váhu nebo ventil N75 a ozkoušej,ale pokud ti nejde hýbat lopatkami tak je to zanešený turbo,v tom případě ti to dělá ne v rychlosti ale v určitých oáčkách jak psal Palo,tzn.že když vytočíš rychlost třeba 2 nebo 3 nebo 4 tak ti to prostě padne do nouzáku a hotovo,nezáleží tedy na tom jestli jedeš 100 nebo 150,taky mrkni jestli jsou v cajku podtlakový hadičky a jestli ten kulatý ventilek na těch hadičkách je propustný,je takovej černobílej a dá se profouknout jen jedním směrem,pozor abys ho tam dal zpět tak jak má jít.někdo tu psal že v tom měl bordel a po výměně zase autí jezdilo bez potíží!

jo a naklápění lopatek nahmatáš na turbem,tam je taková "plechovka" a v tom je osička,na tu máčkneš a musí se pohybovat 1,5 až 2 cm,jinak je to zasraný a je to jasný,vyčistit!

tohle se tu řešilo asi milion krát ... pořád to samé.... jak tu psal kolega nademnou .... toto už musí řešit někdo kdo tomu rozumí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaratovi robilo presne toto..... nastasie mal znameho v servise kory na to lahko prisiel

na turbe je daka membranka ktora reguje ventil alebo nieco take....

ta membrana bola poskodena... cize pri istych otackach zacal zle pracovat a auto padalo do nudzoveho rezimu...

preto trebalo vypnut a zapnut motor...

no ak ti to pomoze mozem sa ho presne spytat... co a ako

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, pročetl jsem si všechny příspěvky ohledně turba a chtěl bych se zeptat, jestli se tzv. zanešené turbo týká taky jeho vypínání až v rychlosti cca 140 - 150 km/h, jinak v nižších rychlostech zapíná spolehlivě a drží. Po vypnutí musím motor opět vypnout a zapnout. Předem díky za pomoc.

ano je to mozne.chce to hodit na diag a projed

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl jsem na diag. a technik ze škodovky na nic nepřišel, snad jen, že mi pomalu odchází váha vzduchu, která na tohle nemá vliv. K mému problému mi řekl, že potřebuje, aby se ta závada projevila. Testoval to v provozu a venkovní teplotě vzduchu -6. Jako nejvědší pravděpodbnost závady vidí ve ventilu N75, který v uvedené rychlosti ( opravdu v rychlosti a ne výšce otáček ) pořádně neotevře turbo a to se přehřeje. Pak následuje automatické vypnutí uvedeného turba, aby se nespálilo. Z časových důvodů jsme to dále nezkoumali ( mých časových ). Tak mi to bylo vysvětleno. Jinak děkuji za rady a rád bych tenhle problém dále konzultoval s někým dalším odtud z fóra, protože mám pocit z techniků ze škodovky, že to nejsou mechanici, ale měniči drahých originálních dílů v našich vozech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

byl jsem na diag. a technik ze škodovky na nic nepřišel, snad jen, že mi pomalu odchází váha vzduchu, která na tohle nemá vliv. K mému problému mi řekl, že potřebuje, aby se ta závada projevila. Testoval to v provozu a venkovní teplotě vzduchu -6. Jako nejvědší pravděpodbnost závady vidí ve ventilu N75, který v uvedené rychlosti ( opravdu v rychlosti a ne výšce otáček ) pořádně neotevře turbo a to se přehřeje. Pak následuje automatické vypnutí uvedeného turba, aby se nespálilo. Z časových důvodů jsme to dále nezkoumali ( mých časových ). Tak mi to bylo vysvětleno. Jinak děkuji za rady a rád bych tenhle problém dále konzultoval s někým dalším odtud z fóra, protože mám pocit z techniků ze škodovky, že to nejsou mechanici, ale měniči drahých originálních dílů v našich vozech.

cože... přehřeje turbo ... aby se nespálilo ... :p tak to se opět bavím ... co to bylo za idiota kterej to povídal .... to snad není ano možné .. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napis odkud jsi a snad ti nekdo tady kdo je nejblize pomuze.Sam si to stejne neopravis tak bych to resil radjei tak ze to dam nekomu kdo tomu vazne rozumi.Turbo se spalit nemuze, protoze to je v podstate pohanene teplotou a tlakem vyfukovych plynu. EGT teplota 800 - 900st. Tam jde spise o regulovani tlaku a ten ti zpusobuje ty problemy. mechanicka zavada. Treba ja jsem ze severni moravy a cisteni turba mohu zajistit- dokonce ultrazvukem. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napis odkud jsi a snad ti nekdo tady kdo je nejblize pomuze.Sam si to stejne neopravis tak bych to resil radjei tak ze to dam nekomu kdo tomu vazne rozumi.Turbo se spalit nemuze, protoze to je v podstate pohanene teplotou a tlakem vyfukovych plynu. EGT teplota 800 - 900st. Tam jde spise o regulovani tlaku a ten ti zpusobuje ty problemy. mechanicka zavada. Treba ja jsem ze severni moravy a cisteni turba mohu zajistit- dokonce ultrazvukem. ;)

by me zajimalo na kolik to vinde ten ultrazvuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jak to vidíš ty? místo pochlebování bys mi mohl poradit

nikdo se nepochlebuje... každej se ti snaží poradit... ,když si to pořádně pročteš tak zjistíš ,že tento problém nevyřešíš po internetu .. ale musíš navštívit někoho trochu odborného kdo tomu rozumí a udělá co je třeba ... já ti to taky mohu udělat mám servis tak není problém ale to je už na dohodě... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...