Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

N 75 sem dal novej a porad stejny :( 1, 2, 3ku muzu tocit jak chci a nikdy to nespadne do nouzaku, ale na 4 a 5ku, kdyz jedu do kopce tak konec :( ma nekdo nejakou radu ? :) zkousel sem vsechno mozny co sem se docetl na foru a na nic sem neprisel kol100:huh:

Daj sem LOG....inak ti nikto neporadi....

Tipujem......spinave turbo....bez logu tazko poviem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a je to tu :) mam uplne stejnej problem v rychlosti okolo 130 km/h prestane tahnout a pomuze akorat znova nastartovat. V otackach taky zadnej problem nemam, je to proste pouze v te rychlosti. Napis prosim tvoji zavadu jestli ji vyresis driv nez ja. Dik

Ahoj....

Mal som ten isty problem.....spinave turbo....vycistil som ho a slape ako hodinky....

Bez logu iba tipujem....takze hod sem log alebo ti to mozem zdiagnostikovat....

Mam octu 81kw/2003

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám svou zkušenost. Mám ASV 81kW 03. Cca před měsícem jsem začal pozorovat zhoršení codu motoru nad 3000 otáček, nejprve slabé cuknutí, později přechod do nouzového režimu. Přečetl jsem prakticky vše zde i na fóru dieselpower a došel k závěru že problém bude zanesené turbo. Naměřil jsem logy a bylo mi to potvrzeno (tlak vyšší i o 25 - 60% podle zatížení). Koncem minulého týdne byla situace taková že jsem již prakticky nebyl schopen bezpečně předjíždět - motor jsem nemohl zatížit na víc jak půl plynu. V pondělí jsem ale musel podniknout ještě cestu ČB - Brno a zpět. Zvolil jsem dálnici a prakticky celou cestu tam jsem měl problémy. Na zpáteční cestě to ale začalo být o něčem jiném, dokonce jsem se později odvážil dát plný plyn a jít daleko přes 4000 otáček a paráda! Včera jsem znovu provel logování a hodnoty požadovaného a skutečného tlaku se téměř neliší!

Faktem je že jsem si zvykl poslední dobou na klidnou jízdu v nízkých otáčkách a ani jsem nepodnikl delší jízdy. Závěrem tedy otázka, je možné že tyto typické příznaky zatuhlého naklápění lopatek turba se vyřeší delší jízdou po D1 (teď mě napadá co mělo větší efekt, jestli rychlá jízda na 3-4000 ot. nebo ten hroznej tankodrom na D1 :-) ).

Každopádně prozatím mám po problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám svou zkušenost. Mám ASV 81kW 03. Cca před měsícem jsem začal pozorovat zhoršení codu motoru nad 3000 otáček, nejprve slabé cuknutí, později přechod do nouzového režimu. Přečetl jsem prakticky vše zde i na fóru dieselpower a došel k závěru že problém bude zanesené turbo. Naměřil jsem logy a bylo mi to potvrzeno (tlak vyšší i o 25 - 60% podle zatížení). Koncem minulého týdne byla situace taková že jsem již prakticky nebyl schopen bezpečně předjíždět - motor jsem nemohl zatížit na víc jak půl plynu. V pondělí jsem ale musel podniknout ještě cestu ČB - Brno a zpět. Zvolil jsem dálnici a prakticky celou cestu tam jsem měl problémy. Na zpáteční cestě to ale začalo být o něčem jiném, dokonce jsem se později odvážil dát plný plyn a jít daleko přes 4000 otáček a paráda! Včera jsem znovu provel logování a hodnoty požadovaného a skutečného tlaku se téměř neliší!

Faktem je že jsem si zvykl poslední dobou na klidnou jízdu v nízkých otáčkách a ani jsem nepodnikl delší jízdy. Závěrem tedy otázka, je možné že tyto typické příznaky zatuhlého naklápění lopatek turba se vyřeší delší jízdou po D1 (teď mě napadá co mělo větší efekt, jestli rychlá jízda na 3-4000 ot. nebo ten hroznej tankodrom na D1 :-) ).

Každopádně prozatím mám po problému.

Vetsi zatizeni a dukladne prohrati motoru muze taky dopomoct k povoleni regulace.Hlavne ted ted poradne protahovat a snazit se pozadovat po turbu at tlaci a hejbe se to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já jsem měl přesně to samé, buď ztratilo turbo tah nebo spínalo pomaleji. Nevěděli jsme co s tím a pak jsem se dozvěděl o technologii vyčištění turba ultrazvukem....... nechal jsem to udělat a připadám si jako s čipem. šlape to jak hodinky. Stálo to 2500,- a dělá to skutečnej profík (aspoň teda tady u nás) bejvalej Škodovák. Pokud bude zájem, mohu to domluvit - cena se nemění. Pro info jsem z Ústí nad Orlicí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všem!Mám O1 r.v.2001,1.9TDI 81KW,najeto 109000km a mám tento problém:Jedu po dálnici 130 a najednou začnu ztrácet výkon,sešlápnu pedál až na podlahu,ale stále klesá.Tak sjedu z dálnice a zkouším rozjezdy.Vůbec to netahá,žádný odpich,ale při řazení je slyšet turbo jak píská.

Přijedu domů vypnu motor. Za hodku znova vyjedu a zase to tahá jak má.Sice jsem to nezkoušel rozjet na 130,ale turbo při rozjezdech opět zabírá.Nevíte v čem je zakopaný pes?Moc Vás všechny kdo s tím má nějaké zkušenosti prosím o pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem!Mám O1 r.v.2001,1.9TDI 81KW,najeto 109000km a mám tento problém:Jedu po dálnici 130 a najednou začnu ztrácet výkon,sešlápnu pedál až na podlahu,ale stále klesá.Tak sjedu z dálnice a zkouším rozjezdy.Vůbec to netahá,žádný odpich,ale při řazení je slyšet turbo jak píská.

Přijedu domů vypnu motor. Za hodku znova vyjedu a zase to tahá jak má.Sice jsem to nezkoušel rozjet na 130,ale turbo při rozjezdech opět zabírá.Nevíte v čem je zakopaný pes?Moc Vás všechny kdo s tím má nějaké zkušenosti prosím o pomoc.

Zkus vypnout motor a nastartovat když Ti spadne do nouzáku ale bude to Turbo je tady toho napsanýho o tom už xxxxxxxx témat :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nechat vyčistit turbo?

Jo vyčištěním to vyřešíš ty lopatky se zadíraj dost často já řešil na svém autě akorát stím rozdílem, že se mi tyčka hejbala pěkně volně ale stejně to neregulovalo a padalo do nouzáku.Od tý doby co to mám vyčištěný to jede líp a je po problému

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No z Prahy nevím ale borec na to je Indi ale ten je z Bohumína ;)

Tak jsem s tím dneska jel zasejc do práce a z práce, po dálnici 160km/hod a všechno fungovalo jak má. Sice těch 160 jsem jel jen pár minut,ale turbo fungovalo. Tak fakt nevím co to má znamenat. Za 2 týdny se chystám na Slovensko a nerad bych, aby se mi to stalo zase.

Zítra se podívám na tu tyčinku jestli chodí volně a dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem s tím dneska jel zasejc do práce a z práce, po dálnici 160km/hod a všechno fungovalo jak má. Sice těch 160 jsem jel jen pár minut,ale turbo fungovalo. Tak fakt nevím co to má znamenat. Za 2 týdny se chystám na Slovensko a nerad bych, aby se mi to stalo zase.

Zítra se podívám na tu tyčinku jestli chodí volně a dám vědět.

Jojo tamto funguje pokud ty kvalty vytáčíš okolo těch 3500 - 4000 ot/min tak je to O.K ale jak potřebuješ ubrat a pak rychle akcelerovat tak to vypadne :feve: je to turbem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo tamto funguje pokud ty kvalty vytáčíš okolo těch 3500 - 4000 ot/min tak je to O.K ale jak potřebuješ ubrat a pak rychle akcelerovat tak to vypadne :feve: je to turbem

Asi bude opravdu zanesené turbo. Jezdím těch 2000-2500ot/min, což je asi málo a tak se mi pravděpodobně co jsem vyčetl tady na fóru zanáší turbo. Měl bych být agresivnější. :) Každopádně zítra prohlédnu detailně hadičky, zkusím hejbat tyčinkou a dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bude opravdu zanesené turbo. Jezdím těch 2000-2500ot/min, což je asi málo a tak se mi pravděpodobně co jsem vyčetl tady na fóru zanáší turbo. Měl bych být agresivnější. :) Každopádně zítra prohlédnu detailně hadičky, zkusím hejbat tyčinkou a dám vědět.

obcas to musis na trojku poradne prohnat at se saze nemaj sanci usazovat :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bude opravdu zanesené turbo. Jezdím těch 2000-2500ot/min, což je asi málo a tak se mi pravděpodobně co jsem vyčetl tady na fóru zanáší turbo. Měl bych být agresivnější. :) Každopádně zítra prohlédnu detailně hadičky, zkusím hejbat tyčinkou a dám vědět.

Jojo já jezdím ostře od tý doby co jsem to koupil ale předemnou to měl nějakej starej páprda a už jsem nedohnal to co on zameškal :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...