Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

A je tam nejaky rozdil oproti starsi verzi? Pocitujes zmeny? Z kteryho roku je ta nejnovejsi verze? Kolik si rekli za prehrati sw?

Editováno: , autor: JSvoboda
Vloženo

A jeste dotaz k firmeru prevodovky, ma to neco spolecneho s mapou prevodovky? Pac tu mam udelanou a nerad bych o ni prisel, plus se pripajim k dotazu ze kdy jen soft... snazim se zjistit zda ho mam, kdyz je vuz MR 2022...

Vloženo (editace)

Verze 1632 je cca. z června 2022.

@Deliberator Je nutné rozlišit modelový rok od datumu výroby. V roce 2022 jsou vyráběny vozy MR 2021. Pokud vím, jsou 2 modely ročně. V květnu a v listopadu. Tzn. auto vyrobené např. letos v březnu je nejspíš MR 2021, listopad.

Verzi SW lze jednoduše zjistit na výpisu z diagnostiky. Např. VCDS (o kterém je toto téma):

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels:. 0BH-927-711.clb
   Part No SW: 0GC 300 042 H    HW: 0GC 927 711 G
   Component: GSG DQ381     H06 1404  
   Revision: 00H06V07    CVN: F18B679E

Zde je ta verze 1404.

Flash je možno udělat přes VCP nebo ODIS-E. Není nijak velký, i přes VCP by to mělo jít řekněme do 10ti minut. Ale pozor na konkrétní typ jednotky, určitě nebude možno přehrát jakoukoliv na cokoliv. V tomto ohledu je opravdu bezpečnější autorizák a online flash.

Mapa je IMHO uložena v EEPROM odděleně. Ale není přece problém ji pak případně nahrát znovu. Pokud to dělal nějaký "chiptuning servis", tak pokud jsou solidní:

  1. Udělali zálohu originálu a předali ji např, na flashce.
  2. Tu upravenou mapu nahráli, patrně ji z ruky nedali, ale bývá slušnost ji v případě přehrání originálem v autorizáku nahrát za nějaký režijní všimný znovu.
Editováno: , autor: DavesMan
Vloženo (editace)

Ahoj 1632 vraj vysla 16.6. 2022.

Je to najnovsi SW pre moju DSG.

Robil to autorizak.

Robilo mi to problemy pri rozjazde s autohold, zo 4na3 a z 2na3, jazdim len na D, S nepouzivam, pri brzdeni to kope zbytocne.

Stalo to 60eur, trvalo to hodinu aj so skusobnou jazdou.

Robil sa aj hard reset prevodovky.

Editováno: , autor: dfga
Vloženo

@DavesMan tak jo, jsem vyroba 2021, takze mam starsi verzi, ani se nemusim divat.

Upravena mapa neni problem pripadne prehrat, pouze se mi nechce do Prahy, kde to bylo delane. A nevim jak bych zjistil, zda mapu prehrali na origo ci ne. 
nicmene diky za vycerpavajici odpoved.

Vloženo
V 3. 8. 2022 na 10:54, Deliberator napsal:

@DavesMan no ja mam pocit ze to rve i v P. Jinak by me to nestvalo...

takze vypnout diag to opravdu na liftu s virtualem nejde?

Nevím přesně co se tu řeší, ale jestli o hlášení zapalování zapnuté při otevření dveří, tak to jsem na superbu faceliftu s virtuálním budíkem normálně vypl. v jednotce 17 palubní deska, ale byl to rok 2020, tak nevím jestli teď už to nejde...novější jsem ještě neměl.

Vloženo

No zatim podle vseho se to nedari nikomu vypnout :)  Tak sem rikal ze najdu ten pipak a at si tennkomu to vadi odpoji kablik :) Dostalo se mi odpovedi, ze zvuk jde z palubky... Ale nejde jde od zadnich dveri. Ale pokud to jde jinak tak sem s tim urcite ti budou zde nekteri vdecni...

Vloženo

VCDS- jednotka 17, v přizpůsobení  najít -  zapalovaní zapnuté aktivní hlášení, svítí tam dveře řidiče tak vybrat bez zobrazení, jde to i VCPéčkém podobně...

Vloženo (editace)

@JSvoboda Však se řeší pípání kvůli tomu, když se otevřou dveře a je zapnuté zapalování ne? :D 
To je jasné, že když se otevírá a zavírá kufr, tak je pípák přímo v nich. Je to přímo pod plastem pátých dveří, takže se pípák "pohybuje" s dveřmi. 

A ohledně vypnutí v instrumentech (17), tak to už zkoušeli a zatím na žádném autě MR2021+ se to nikomu nepovedlo, že i po vypnutí to pořád pípá. Osobně jsem to však neměl možnost vyzkoušet. Můj tip by bylo hledat v BCM (09), jelikož zapnuté zapalování na mě působí také jako management energie, který ve voze dělá právě BCM, třeba je to přesunuté.

Editováno: , autor: Krosta
Vloženo

Ja myslel ze vam hlavne vadi to dlouhe pipani kufru kvuli spicim detem...  Ale je pravdou ze to pipani dveri ridice je teda otravne jeste vic ale dite mi predni pipani  nikdy nevzbudilo zatim spis to pipani kufru.

Vloženo (editace)

Vypnutí pípání při otevírání a zavírání pátých dveří, pokud je to pořád stejné, tak je přes přizpůsobení/adaptace v jednotce 6D.

Je tam přímo položka "tónový generátor"

Editováno: , autor: Krosta
Vloženo

Pokial chcem, aby zadny kufor pri otvarani nepipal, tak ho otvaram klasicky cez zadne madlo. Taktiez nepipa pokial sa zatvara cez tlacidlo na kufri.

Vloženo

S III pípá furt! Když jedu nepípá, když zastavím pípá . Pípá s otevřenými dveřmi,  pípá se zavřenými dveřmi.  Nevím proč a Nevím jak tomu zabránit.  Beru to diktát z EU. 

Vloženo

Pipani kufru jde i na MY2022. 
to mam vypnute... na tom nic nebylo.

 

ale ta palubka, tak ta si pipa jak o zivot. Pritom je auto v "P", tak mu muze byt u prdele, ze jsou otevrene dvere... 

v jednotce to mam teda vyple, ale pipame.

holt to bude opravdu nejaka ekobazmegovina kvuli emisim.

Vloženo

Přemýšleli jste o tom, že u MY 2021+ to může být přesunuto z adaptací do parametrizace? To, že to nezmizelo z kanálů v adaptacích je možná schválně zavádějící. Zkoušeli jste pátrat po datasetu, který by to mohl umět vypnout?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...