Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je divne ze se mu samo macka cudlik na dalkaci na otevirani zadnich dveri a pritom odemykani a zamykani ne...  To by preci melo byt nahodne, jednou se nejak zahadne zmackne prostredni cudlik a nekdy odemykaci ci zamykaci ne?  Ne jen otvirani...

( Mne se to jeste nestalo )  Ale kdyby si procital vetsinu zde napsaneho tak by narazil na info ze cokoli ohledne ovladani zadnich dveri kufru se kodovat neda... A tech kdo to umi parametrizaci je jen hrstka spis 2 nebo 3 ... ( co zde "zname" )

Vloženo

Stáva sa to. Das kľúče do vrecka, potom peňaženku, otočíš sa autu chrbtom a už je pohroma na svete. Sám som tak zatváral cudzie superbe v podzemnej garáži v Bratislave. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahojte. Dá se v kodování nastavit řízení na silnější posilovač? Myslím třeba na 120%? A v jakém je výchozím nastavení - 100%? Potřebuji ze zdravotních důvodů. 

Vloženo (editace)

Origo je to stelovatelne asi jen u aut co maji ve vybave ten dynamicky posilovac. Jsou i auta co to nemaji. Origo je nastaven podle rezimu. Sport/tezsi otaceni nebo Komfort/lehke otaceni.  Ja jsem si nastavil automat nezavisle na rezimu jizdy. Kdyz jedu pomalu tocit se da velmi lehce a cim je vyssi rychlost tim tuhne vic. Nevim zda to lze nastavit u aut co nemaj jizdni rezimy...

Editováno: , autor: JSvoboda
Vloženo (editace)

Jízdní režimy jsem zatím nenašel v autě. Je to 2015 DSG Style. Dynamický posilovač je určitě. Při větších rychlostech to tuhne víc. 

 

Editováno: , autor: Martinrx
Vloženo (editace)

Posilovač řízení, profily lze nastavit kódováním v autech bez továrního tlačítka profilu.

 

Power steering default mode

DRIVING PROFILE SELECTION
- COMFORT
- AUTOMATIC
- DYNAMIC
- DEFAULT

Editováno: , autor: Langusta 2018
Uaktualnienie
Vloženo

Upravovani tuhosti posilovace v zavislosti na rychlost uz mela jednickova fabie snad. Pak je este to progresivni rizeni, snad se tomu tak rika. Jinak mi v zadnym rezimu neprijde ze by volant sel nejak tezce i 5 lety syn to utoci 😀

Vloženo

Tak asi nemas progresivni rizeni...  na sport je to tezsi tocit volantem  tak ze je to pro mne nevyhovujici. Proc se prat pri popojizdeni a parkovani a pod. s volantem... Jinak progresivni rizeni poznas mimojine tak ze ma 2 otacky volantem od rejdu k rejdu. Origo je nastavena zmena posilovace podle rezimu jizdy. Na komfort se toci opravdu lehce a presne, na sport je opravdu znatelne tezsi odocit volantem. Prez OBD11 jsem si toto zmenil na automatiku jak uz jsem psal. Nejprve doporucuji si zjistit zda mas to spravne priplatkove vylepsene rizeni. 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahojte, chcel by som sa vrátiť k téme kódovania personalizácie.

Mám rok výroby 06/2017, všetko som nastavil ako treba, ale vždy keď zmením "Schluessel" na "konto v. 1.x"

tak mi vytrepe front assist s chybovou hláškou aj na displeji.

vie mi niekto poradiť pls?

 

 

20230303_171025.jpg

20230303_171905.jpg

20230303_172043.jpg

20230303_173156.jpg

20230303_173242.jpg

Vloženo

#linomaniac

Personalizace nastavení pro několik uživatelů automobilů.

 

 Personalizace [09] CE > 31347 Přizpůsobení > Parametr přizpůsobení: Personalization_Profilfunktion Nová hodnota:, profile_active "Parametr: Profile_variable Nová hodnota: ,, Účet (v.1). x) "

 

 Parametr: Peronalisierung active Nová hodnota: active”

 

 Parametr: Aktivierungsoption_im_H MI-menue_sichtbar Nová hodnota: "aktivní"

 

 Parametr: Benutzerkontenverwaltung in_HMI menue_sichtbar Nová hodnota: "aktivní"

 

 Parametr: Personalisierungfunktionen_in_HMI-" Nová hodnota: menue_sicht

 

 Parametr: Anzahl_Benutzenkontante Nová hodnota :: ,,4 ,,

 

 Parametr: Automatische_Schluesselzuordnung Nová hodnota:, aktivní“

 

 [17] Dlouhé kódování clusteru> Bajt: 10 Bit: 0 Personalizace: Nová hodnota: "Ano"

 

 Pozornost; Pokud v Byte:10 není žádný Bit:0, pak -->> změňte binární hodnotu první zprava z nuly na jedničku a máte hotovo.

 

 STG08 Klimatizace

 

 kódování:

 

 Personalizace – aktivní

 

Vloženo (editace)

áno, to všetko mám tak ako treba. je tam toho dokonca trochu viac ako píšeš.

všetko nastavím podľa návodu, zmením schluessel na konto a vtedy mi na tacháči začne pískať že front assist nie je, oranžové výkričníky.

v menu columbusu konta už vidím, viem ich nastavovať, ale neviem sa zbaviť chyby na displeji pred vodičom. musím proste dať konto preč a nastaviť na kľúč.

pers.png

Editováno: , autor: linomaniac
Vloženo

A jak je to vlastně s kódováním a zárukou? Jak reaguje autorizovaný servis? Můžou si třeba všimnout, že se v autě "objevil" line assist...  Někdo nějaká zkušenost? 

Vloženo (editace)

Ospravedlňujem sa ak to je už tu spomenuté, ale prejsť 90 strán pokecu je aj na mňa dosť. 

Snažím sa nájsť možnosť vypnúť to otravné pípanie Okamžitého prevzatia kontroly... 

Jazdím väčšinou diaľnicu a korekciu volantu riešim minimálne. A tak samozrejme, že pri mojom štýle jazdy stále dostávam hlášku o prevzatí kontroly riadenia. Mám ešte starý volant, kedy musím urobiť "protipohyb". Nevadí mi, že mi to pripomína vizuálne, ale obťažuje ma skôr ten zvuk. Ocenil by som skôr vybráciu volantu a nie pípanie. 

Dá sa to dokódovať? 

Pozeral som aj iné diskusie a našiel som toto v Audi. 

"44-electric steering assist module > coding > long coding > byte 0 > bit 4 (uncheck box for "Driver Steering Recommendation")"

Toto je asi vypnutie hlášok kompletne. 

Má s tým niekto skúsenosti? 

Editováno: , autor: r_e_n_e

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...