Srpen 5, 20223 r A je tam nejaky rozdil oproti starsi verzi? Pocitujes zmeny? Z kteryho roku je ta nejnovejsi verze? Kolik si rekli za prehrati sw? Upraveno Srpen 5, 20223 r od JSvoboda
Srpen 5, 20223 r A jeste dotaz k firmeru prevodovky, ma to neco spolecneho s mapou prevodovky? Pac tu mam udelanou a nerad bych o ni prisel, plus se pripajim k dotazu ze kdy jen soft... snazim se zjistit zda ho mam, kdyz je vuz MR 2022...
Srpen 6, 20223 r Verze 1632 je cca. z června 2022. @Deliberator Je nutné rozlišit modelový rok od datumu výroby. V roce 2022 jsou vyráběny vozy MR 2021. Pokud vím, jsou 2 modely ročně. V květnu a v listopadu. Tzn. auto vyrobené např. letos v březnu je nejspíš MR 2021, listopad. Verzi SW lze jednoduše zjistit na výpisu z diagnostiky. Např. VCDS (o kterém je toto téma): Address 02: Auto Trans (J743) Labels:. 0BH-927-711.clb Part No SW: 0GC 300 042 H HW: 0GC 927 711 G Component: GSG DQ381 H06 1404 Revision: 00H06V07 CVN: F18B679E Zde je ta verze 1404. Flash je možno udělat přes VCP nebo ODIS-E. Není nijak velký, i přes VCP by to mělo jít řekněme do 10ti minut. Ale pozor na konkrétní typ jednotky, určitě nebude možno přehrát jakoukoliv na cokoliv. V tomto ohledu je opravdu bezpečnější autorizák a online flash. Mapa je IMHO uložena v EEPROM odděleně. Ale není přece problém ji pak případně nahrát znovu. Pokud to dělal nějaký "chiptuning servis", tak pokud jsou solidní: Udělali zálohu originálu a předali ji např, na flashce. Tu upravenou mapu nahráli, patrně ji z ruky nedali, ale bývá slušnost ji v případě přehrání originálem v autorizáku nahrát za nějaký režijní všimný znovu. Upraveno Srpen 6, 20223 r od DavesMan
Srpen 6, 20223 r Ahoj 1632 vraj vysla 16.6. 2022. Je to najnovsi SW pre moju DSG. Robil to autorizak. Robilo mi to problemy pri rozjazde s autohold, zo 4na3 a z 2na3, jazdim len na D, S nepouzivam, pri brzdeni to kope zbytocne. Stalo to 60eur, trvalo to hodinu aj so skusobnou jazdou. Robil sa aj hard reset prevodovky. Upraveno Srpen 6, 20223 r od dfga
Srpen 6, 20223 r @DavesMan tak jo, jsem vyroba 2021, takze mam starsi verzi, ani se nemusim divat. Upravena mapa neni problem pripadne prehrat, pouze se mi nechce do Prahy, kde to bylo delane. A nevim jak bych zjistil, zda mapu prehrali na origo ci ne. nicmene diky za vycerpavajici odpoved.
Srpen 11, 20223 r V 3. 8. 2022 na 10:54, Deliberator napsal: @DavesMan no ja mam pocit ze to rve i v P. Jinak by me to nestvalo... takze vypnout diag to opravdu na liftu s virtualem nejde? Nevím přesně co se tu řeší, ale jestli o hlášení zapalování zapnuté při otevření dveří, tak to jsem na superbu faceliftu s virtuálním budíkem normálně vypl. v jednotce 17 palubní deska, ale byl to rok 2020, tak nevím jestli teď už to nejde...novější jsem ještě neměl.
Srpen 11, 20223 r Dneska sem poslouchal odkud kde to pipani pri zavirani a odvirani kufru a jde to ze zadnich dveri... ze predu urcite ne...
Srpen 11, 20223 r Já myslel že se řeší vypínání a ne odkud jde pípání... to jsem nikdy nekoumal protože jsem si to hned vypínal...
Srpen 11, 20223 r No zatim podle vseho se to nedari nikomu vypnout :) Tak sem rikal ze najdu ten pipak a at si tennkomu to vadi odpoji kablik :) Dostalo se mi odpovedi, ze zvuk jde z palubky... Ale nejde jde od zadnich dveri. Ale pokud to jde jinak tak sem s tim urcite ti budou zde nekteri vdecni...
Srpen 11, 20223 r VCDS- jednotka 17, v přizpůsobení najít - zapalovaní zapnuté aktivní hlášení, svítí tam dveře řidiče tak vybrat bez zobrazení, jde to i VCPéčkém podobně...
Srpen 11, 20223 r @JSvoboda pipani pri zavirani kufru jde z kufru. pipani pri otevrenich dverich ridice jde z palubky. @Grencars jeste to zkusim fyzicky v jednotce, delal jsem to jenom aplikaci. Dam vedet.
Srpen 11, 20223 r @JSvoboda Však se řeší pípání kvůli tomu, když se otevřou dveře a je zapnuté zapalování ne? To je jasné, že když se otevírá a zavírá kufr, tak je pípák přímo v nich. Je to přímo pod plastem pátých dveří, takže se pípák "pohybuje" s dveřmi. A ohledně vypnutí v instrumentech (17), tak to už zkoušeli a zatím na žádném autě MR2021+ se to nikomu nepovedlo, že i po vypnutí to pořád pípá. Osobně jsem to však neměl možnost vyzkoušet. Můj tip by bylo hledat v BCM (09), jelikož zapnuté zapalování na mě působí také jako management energie, který ve voze dělá právě BCM, třeba je to přesunuté. Upraveno Srpen 11, 20223 r od Krosta
Srpen 11, 20223 r Ja myslel ze vam hlavne vadi to dlouhe pipani kufru kvuli spicim detem... Ale je pravdou ze to pipani dveri ridice je teda otravne jeste vic ale dite mi predni pipani nikdy nevzbudilo zatim spis to pipani kufru.
Srpen 11, 20223 r Vypnutí pípání při otevírání a zavírání pátých dveří, pokud je to pořád stejné, tak je přes přizpůsobení/adaptace v jednotce 6D. Je tam přímo položka "tónový generátor" Upraveno Srpen 11, 20223 r od Krosta
Srpen 11, 20223 r Pokial chcem, aby zadny kufor pri otvarani nepipal, tak ho otvaram klasicky cez zadne madlo. Taktiez nepipa pokial sa zatvara cez tlacidlo na kufri.
Srpen 11, 20223 r S III pípá furt! Když jedu nepípá, když zastavím pípá . Pípá s otevřenými dveřmi, pípá se zavřenými dveřmi. Nevím proč a Nevím jak tomu zabránit. Beru to diktát z EU.
Srpen 11, 20223 r Pipani kufru jde i na MY2022. to mam vypnute... na tom nic nebylo. ale ta palubka, tak ta si pipa jak o zivot. Pritom je auto v "P", tak mu muze byt u prdele, ze jsou otevrene dvere... v jednotce to mam teda vyple, ale pipame. holt to bude opravdu nejaka ekobazmegovina kvuli emisim.
Srpen 12, 20223 r Přemýšleli jste o tom, že u MY 2021+ to může být přesunuto z adaptací do parametrizace? To, že to nezmizelo z kanálů v adaptacích je možná schválně zavádějící. Zkoušeli jste pátrat po datasetu, který by to mohl umět vypnout?
Srpen 12, 20223 r @DavesMan tak nad tim ja muzu sice premyslet, nicmene tak daleko moje znalosti nejsou...
Srpen 12, 20223 r Vcelku zajimave je toto :-)) https://github.com/jilleb/MQB-FPA/wiki/using-the-template https://github.com/jilleb/MQB-FPA/discussions/25
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.