danspring Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Zdravím,potřeboval bych radu. Mám oktu 1, r.v. 2003 a motorizaci 1.9 Tdi 4x4 74 Kw. No a stává se mi taková věc, spravidla na sněhu, když zajíždím do zahrady, tak dobrzdim auto do 0 km/hod třeba s tím, že spustí i ABS na sněhu a druhý den ráno, když chci odjet mám pedál před nastartováním uplně nahoře a tvrdej jak beton. No a třeba když jedu na hory a hrabu se na sněhu s náhonem na všechny 4 kola a potřebuju přibrdit, tak pedál opět tvrdne a někdy mám i pocit, že nástup brzd mi přichází při brždění až s pedálem skoro u podlahy...nevím, zda třeba neni možně, že se v důsledku nadměrnýho sněhu destičky a kotouče nenavlhnou..nevím. Jinak mám novou brz. kapalinu a odvzdušníno. Že by to byl ten brzdový válec??? Díky Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 valec ...to by asi netvrdol pedal,skor sa prepadal... mne tiez teraz zacal tvrdnut.. mam tu prispevok posilovac-KO? to skor vyzera ze ti napr nedrzi spetny ventil a sa ti odtlakuje posilovac. lebo to 1-2 stlacenia pedalu bez motora by malo ist inac kym stvrdne pedal,ze minies podtlak... a ked je zly ,moze robit problem ze ti pumpa stale taha a taha a neudrzi ti podtlak v posilovaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 A co podtlakový čerpadlo v jakým je stavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alpine2 Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 V mém případě to byla podtlaková brzdová vývěva. 1.9 tdi 66kw rv01. po výměně bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Ahoj, mám zřejmě nějaký problém s brzdami/pedálem na OI RS combi . Několikrát se mi stalo, že mi auto brzdilo (spíše nebrzdilo) strašně z tuha. Vždy to bylo když byly podmínky jako déšť, sníh, mráz. Pedál šel strašně z tuha jakoby bez posilovače a auto brzdilo strašně lenivě. Po nějaké době se pokaždé bez zjevné příčiny brzdy zase hodily do normálu a brzdil jsem jak jsem zvyklý (agresivní nástup brzd). Netušíte pls někdo čím by to mohlo být. Přiznám se že mě to už několikrát dost vyděsilo ... díky moc za radu/pomoc Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Zkontroluj hadici co vede od vakuové pumpy k posilovači zrejmě ji máš praslou a ztrácí se ti podtlak potřebný ke správnýmu účinku brzd. Řešilo se to tu mnohokrát,když budeš hledat určitě podobný téma tu najdeš.Kup novou hadici a máš po problému.Ono se to právě chová tak jak popisuješ z toho důvodu jak se motor klepe a vliv teploty má tak svůj podíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Omlouvám se že to píšu tady ale nechci zakládat nový příspevek.Mám problém na Ol TDI s brzdovým pedálem.Jak začala zima tak se mi stalo že ráno brzdový pedál šel na doraz (podlahu)ale jak jsem ho pustil tak už šel zase normálně.Kapalina nechybí tak že nic neutíká.Mám podezření na hlavní brzdový valec.Neměl někdo podobný prblém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Díky za radu, zkouknu a dám vědět. Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Tak jsme to dneska kontrolovali a ta hadice je OK. Našli jsme jinou podtlakovou hadici, která byla prasklá, jedna z těch co jde do sání. Může to být tím? Zatím auto brzdí normálně tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Může vyměň ji a pak to odskoušej, mělo by to bejt potom dorý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Dneska se ji půjdu zkusit koupit, nemáš pls radu jak jim ji v servise (kde ji budu kupovat) popsat? Neznám ten její kód a vím, že jich tam těch hadiček je víc. Je to ta co jde do sání a má na konci "kolínko" do pravého úhlu. Mohlo by to stačit? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Nemám ETKU ale když ji vyndáš tak by mohly vědět o co jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 V tom je prá vě ten problém, že se pro ni dnes už nedostanu (do auta) a kdyby tak nevím jestli bych si ji troufnul vůbec vyndat, protože jenom se k ni dostat to je jako hlavolam . Zkusím jim ji popsat a nějak se s nimi domluvit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Ukážou ti obrázky v etce a nejdete to. Aspoň když víš kde to je a jak to vypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) aby si pochopil o com som tam pisal. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0612041gd-podtlakova-trubka-se-zpetnym-ventilem-octavia.html http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/115595971-hadice-podtlaku-s-vent-favorit.html Editováno: 17. Prosinec 2010, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_cz Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Super, díky moc, to by měla být přesně ona. Jinak mám ji teď taky zalepenou klasickou izolačkou, tak počítám že by to taky mohlo něco vydržet (chvilku). Díkec moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik 81 kW Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 Zdravím já jsem měl to samý a prasklá podtlaková hadice cena nové cca 1000 kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leonista Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Zdravý mám problém s brzdovým pedálom oktávka 2001 1.9 TDI naj. 280 000. Asi pred mesiacom my začal vydávať brzdový pedál pískavý zvuk ktorý sa nesie od pedálu z interieru.Po kontrole som zistil že sa jedná o únik vzduchu spiestu pedálu. Jeden mechanik my poradil aby som to poriadne prestriekal nejakým olejom napr. WD-40 že tam mám nejakú nečistotu a to vydáva ten pískavý zvuk.Po prestriekaní sice zvuk zmyzol ale ked šlápnem na pedál tak ostane tvrdý ako skala až mám pocit že by auto neišlo vôbec do šmyku. Co to môže býť?? Odišiel snad posilovač alebo je to niečo iné?? Poprosím o radu či ste sa stým niekto nestretli. dakujem.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Do posilovače vstupuje hadička z tandemového čerpadla, kterou vstupuje podtlak do posilovače. . Na hadičce je plastové kolínko. Zkontroluj jestli není kolínko prasklé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Nebo máš ucpaný ten ventil co pouští do posilovače atmosfericky tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leonista Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 hadička je dobrá aj podtlakovka taha jak blázen keby netahalo tak nejde ani turbo a to funguje ale ten ventil kde ho najdem a jak zistim že je vadný?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Ten je v posilovači. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Prvně co předcházelo. Manželka s OI combi najela předkem do zdi. Vylítly airbagy ale přitom auto vypadá téměř nepoškozený. Hnulo to teda nějak kapotou v pantu ale na první pohled vše jakoby bez poškození. Ale jedna věc mě zaráží. Když sednu do auta s vypnutým motorem je pedál brzdy naprosto tvrdý a nejde sešlápnout ani o cenťák. Přitom na první sešlápnutí by to mělo normálně klesnout dokud je to natlakovaný z minulý jízdy. Po nastartování se to rozhýbe ale stejně to jde výrazně hůř šlapat. Auto zdá se brzdí OK, ale víc jak 20 jsem s tím raději nejel. Otázka zní - co se tou ránou zepředu mohlo potentovat? Nebo naopak něco ulítlo v moment kdy dupla zuřivě na brzdu? Přece jenom to auto má 15 let. Nějaký tipy na co kouknout nebo co zkontrolovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 2. Květen 2015 Sdílet Vloženo 2. Květen 2015 Zkontroluj podtlakovou hadičku co jde z posilovače. Tam to rádo praská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
8dum Vloženo 19. Květen 2015 Sdílet Vloženo 19. Květen 2015 Zdravím, Proštudoval jsem tady brzdy horem pádem a asi už jsem z toho jelen - už se mi to motá, tak bych poprosil nějakou dobrou duši o radu: První brždění v jakékoliv rychlosti oká, pokud znovu sešlápnu během několika sekund pedál - je ztvrdlý a brždění KO (ale nakonec zabrzdím). Pokud zopakuji brždění po cca 10-15s opět brzdí (jednou) dobře. S vypnutým motorem je pedál tvrdý, po nastartování jde dolu - (nepřijde mi že by šel až na podlahu). Po vypnutí motoru je cca 3s slyšet syčení (pravděpodobně) od toho kolínka podtlakové hadice posilovače. Jenže jsem si teď všim, že se mi nevrací přední desky, zůstávají po zabrždění na kotoučích.... Tak nevím, jestli začít od toho kolínka - podtlakové hadice, či hadiček nebo pístků u předních brzd, nebo to vypadá že je v háji něco většího - HBV, posilovač, podtlakové čerpadlo. Můj tip je, že je snad v háji jen nějaké to podtlakové vedení u posilovače - může toto způsobovat nevracení se destiček když uteče podtlak????? Desky i kotouče mají cca 15tkm, ale zhruba před 5tkm mi začalo při brždění v určitých rychlostech kopat do volantu (asi jsem zkroutil kotouče, byl jsem s tím na škole smyku....) ... 1.9tdi PD 74kw, ABS, ESP. Mockrát Vám všem děkuji za radu!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.