Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pozoruji 3 jevy a zajímalo by mě jestli někdo máte podobnou zkušenost.

1) občas (zřídka) převodovka v malé rychlosti zamrzne a neřadí, většinou nemám nervy to vytáčet až buhví kam tak třeba zastavím a zkusím to znova kdy se to už probere :-)

2) někdy při rychlejším nebo nečekanějším zastavování mám pocit, že se pozdě rozepíná spojka a ozývá se takové to "cinkání motoru", který dělá normální motor když už je podtočenej a chystá se chcípnout. Mozna to je ale spojene s nerovnostma, např. retarderem a je to spíš tím drncnutím, slyšet hlavně při otevřených oknech.

3) když mám někdy při stání zařazeno N (třeba s někým v autě kecám) tak se pak (také zřídka) stane, že nejde z N zařadit, D, S ani R nebo P. Musím vypnout motor a znova nastartovat..

Upraveno od Martin.75

Nic z toho neni normalni. Pokud to umis reprodukovat, tak bych to urcite reklamoval.

Cau. 

 

Mam uplne stejny problem s prvnim bodem. Hlavne v zatackach kdyz pred zatackou spomalim (at uz brzdou nebo ubranim plynu), tak ta DSG premysli a nereaguje a pak pak zrychli jakoby se rozjizdela se Sport rezimem.

 

Musim ale taky rict, ze jsem mel starsi VW Polo asi z 2005 a zkousel jsem i Golfa s DSG a delalo uplne to stejne. Kdo vi, treba neumim spravne seslapnout plyn. 

 

Jinak vsechno ok. 

 

Pozoruji 3 jevy a zajímalo by mě jestli někdo máte podobnou zkušenost.
1) občas (zřídka) převodovka v malé rychlosti zamrzne a neřadí, většinou nemám nervy to vytáčet až buhví kam tak třeba zastavím a zkusím to znova kdy se to už probere :-)

2) někdy při rychlejším nebo nečekanějším zastavování mám pocit, že se pozdě rozepíná spojka a ozývá se takové to "cinkání motoru", který dělá normální motor když už je podtočenej a chystá se chcípnout.

3) když mám někdy při stání zařazeno N (třeba s někým v autě kecám) tak se pak (také zřídka) stane, že nejde z N zařadit, D, S ani R nebo P. Musím vypnout motor a znova nastartovat..

Upraveno od skodovak99

1) bude to asi vlastnosť tej prevodovky,všimol som si to aj ja

Martin.75 ty tve jevy jsou hodne nestandartni. Videl bych to na reklamaci.   JInak u DSG jde radit i plynem (pokud ho pri pridavani (akceleraci) jemne povolis, mala by DSG preradit nahoru)

  • 3 týdny později...

Ahoj, ani jeden z jevů které popisuješ jsem nezaznamenal nebo si ho nejsem vůbec vědom. Nevím jak dlouho máš DSG, ale je třeba si na ni chvíli zvyknout.

Mám sice Fábii RS,ale nic také nepozoruji vše funguje,tak jak má...

  • 3 týdny později...

Já u DSG vypozoroval jen to, že když přeřazuje z 1 na 2, tak občas cukne

  • 4 týdny později...

Tohle je dobry trik s tim povolenim plynu. Diky. 

 

Martin.75 ty tve jevy jsou hodne nestandartni. Videl bych to na reklamaci.   JInak u DSG jde radit i plynem (pokud ho pri pridavani (akceleraci) jemne povolis, mala by DSG preradit nahoru)

Jako DSG je hodne inteligentni, je to jak pro lamy tak to vyzaduje urcite umeni. Kdyz se clovek nauci pracovat dobre s plynem, dokaze DSG radit tak jak ja chci. Je treba se dobre naucit davkovat plyn. Pokud ty davky mam zazite, je to parada a DSG radi ekceletne. Dobre je stlacit pedal plnyu tak jak clovek potrebuje a ten drzet, nepridavat !  Jiz mam zazito, ze vim jak moc seslapnu, tak vim pri kolika otackach mi bude DSG radit nahoru. Pripadne pri akceleraci jemnoulice plyn uberu a sup DSG preradi na vyssi stupen.  Jako da se velmi dobre pomoci plynu ovladat.  Zatim jsme spolu nemeli zadne zavahani, ze by nevedela co chci :)

A jak se vam to rozjizdi v kolone nebo pri popojizdeni. Cukne, skubne kdyz pomalu pridavate ???

Upraveno od LEdit

necukne, neškubne.

Upraveno od Voice

Pokud s citem pridas tak ok.

Upraveno od kokta7

tak já to mám naopak, když se rychleji rozjedu neškube, ale jak to šolichám, protože nemůžu vystřelit, tak to škube jak vůle na poloose, někdy mi to dělá i při podřazování 6/5 a niíž. Vyreklamuju, já jezdím 30% kolony a popojíždění a proto jsem si koupil DSG, ale todle hupsání mě neba. Navíc jak mi kdysi přenstavili záběr spojek, tak musim mačkat víc brzdu, aby se mi rozepnula první spojka a spadlo to na cca 750ot, jinak citím záběr a mám 1000ot.

to s tou brzdou a otáčkama mám stejně.

Mne taky DSG necuka a neskube. Slysel jsem ze nekdo s tim ma problemy. Nastesti mne vse fuguje super. Mam tedy najeto jen 4tis km.
Zajimal by mne funkce Lanch Control - to maji vsechny DSG nebo ne ??  To jest prudky zrychleni pres brzdu.

Ja kdyz zadupnu brzdu a pridal bych plyn, tak jde auto do zaberu, otacky klesaji jak se tu dusi.

Ted mne napada nebo jestli se na to musi nejak specialne jinak, treba v modu "S" ???
 

Upraveno od bicista

Dle návodů na internetu, musí být vypnutá kontrola trakce a zařazen "S" režim.. Jinak co jsem čuměl na videa, tak to použivají jen na rychlý start z nuly.. Jinak na zrychlení, třeba při předjíždění, je kickdown, neboli plyn na podlahu, auto podřadí většinou o 2 stupně..

Upraveno od hurvajs1994

Kick down znam.   Zajimal mne ten Lanch control, no zkusim to, pokud mi jde vubec ASR vypnout, vyzkousim az budu u auta

  • Autor

Já byl reklamovat kovové zvuky z motoru na příčných nerovnostech a retarderech. S otevřenýma oknama je to hodně slyšet. Přijímací technik slyšel, dokonce prohlásil, že jsou nepříjemné a že to vnímá stejně jako já, že to je z motorového prostoru a ne z náprav. Zdálo se mu to stejný jako silentblok u 1.2 tsi.

Jenže na dílně to sice slyšeli taky, ale prej silentblok převodovky i motoru je ok a jde to přímo z převodovky. Nevěděli co s tím, tak to tam 2 dny stálo než přijeli nějací experti přímo z ŠA MB a ti prohlásili, že prý tyto zvuky jsou u téhle převodovky a vozu standardní a jedná se o konstrukční vůle.. :-( Prý kdyby se to zhoršovalo nebo to špatně řadilo tak mám zase přijet. Bohužel jsem od nich nedostal ani žádný papírový vyjádření k té reklamaci..

výborný, taky dobrý

 

klepání mám od 1500km a servis že to byl silentblok převodovky, vyměnili a klepe to dál. Studený to beží nepravidelně, tak dám tomu do 10.000km čas a pak jedu do servisu, sic už tuším jak dopadnu, ale ať mám záznamy, že to bylo v prvopočátku.

 

Jsem s tím už smířenej, že se zas budu rozčilovat v servisu jako při př. par. senzorech, na autu nic nebudu dodělávat a uvidíme, tři roky a vyměním za jiné. Sice to bude mít tak 40.000km, ale  pak se budu rozčilovat s jiným  :kol-24:

taky by mě zajímalo, odkud přijedou na mý Toledo alá Rapido  :kol-47:

  • 1 měsíc později...

Pozdravujem, chcem sa Vas opytat na jednu vec. Od zaciatku ako som kupil auto, pozorujem ked mam zaradene D a mam nohu na brzde, ze prevodovka vydava zvuk ako by mačka priadla, taky pravidelny zvuk, presne ako ked skrabkate macku a ona pradie :-).

Je to normalne, ma to tak byt? Vacsinou to pozorujem na studenom motore ked prejdem len par km. Dakujem

  • 1 rok později...

Už jsem byl aktualizovat...

  • 5 měsíců později...

U mě taky funguje perfektně. Při přeřazování je lehce cítit škubnutí, ale né horší jak u normálního řazení. Jen chybí ty koně a pádla:))))))

Spíš by mě zajímalo reálné srovnání DSG 1.2 tsi 81kw a 1.0 tsi 70kw, jestli přechod by byl v pohodě a nebo už by to bylo citelně znát, že to je slabší

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.