Pepav Vloženo 22. Květen 2015 Vloženo 22. Květen 2015 Kolik vám ukazuje teploměr oleje? Já mám při klidné jízdě po okresce 91-94. stupňů. Při jízdě po dálnici jsem se dostal až na 104 stupňů. Má to někdo jinak? Citovat
houmr Vloženo 22. Květen 2015 Vloženo 22. Květen 2015 Pepav: Mas to uplne v poriadku. Na Leone mimo mesta pri konstantnej jazde cca 91-93, pokial nejake predbiehanie alebo trochu vyssie otacky tak 94-98 a dialnica od 98-108 zalezi od tempa tj. 110-150km/h Citovat
vormen Vloženo 23. Květen 2015 Vloženo 23. Květen 2015 Ja mivam mimo dalnice prumerne 88, na dalnici kolem 94 a jedinkrat se mne podarilo dostat nad 100 a to jsem tomu musel v lete hodne slapat. Citovat
Pawouk Vloženo 23. Květen 2015 Vloženo 23. Květen 2015 vormene, ty máš EA211? Nemáš... Nezaměňujte pořád ty motory, sice mají stejný název, ale stejné nejsou. 1 Citovat
psf3 Vloženo 20. Říjen 2015 Vloženo 20. Říjen 2015 Ta teplota oleje se mi zda taky docela vysoká. Při delší trase nad 40 km to běžně ukazuje 98-102°C. Ten LL olej z výroby (5w30?) je docela řídký, tak se mi to moc nezdá že mu to nevadí? Může na to mít vliv že je motor zespodu zakrytován? U F3C je to stejné, nebo tam díky absenci přídavných krytu motoru je lepší chlazení oleje?? A ještě by mě zajímalo jestli by pomohl přechod na pevný interval výměny oleje a hustší olej 5w40? Citovat
Maverick Vloženo 21. Říjen 2015 Vloženo 21. Říjen 2015 Teplota oleje kolem 100°C je naprosto v poradku. 1 Citovat
kkaktus_Baxton Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 Ahoj, nevím jestli se to už někde řešilo ale kolik by měla být teplota kdy už se dá motor zatížit na 100% ? Mam 1.2 tsi 66 kw a voda se zahřeje rychle ale teplota oleje leze pomalu ... Citovat
Pawouk Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 Stačí se podívat do manuálu... Teplota olejePokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu.Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru.Pokud je teplota oleje nižší než 50 °C nebo pokud je v systému kontroly teploty oleje závada, zobrazí se místo údaje o teplotě oleje symboly - - - 1 Citovat
Helmic-Svk Vloženo 12. Červenec 2016 Vloženo 12. Červenec 2016 Taktiež sa mi drží teplota oleja okolo 95 pri jazde po okreskach a 98-102 po diaľnici a to je jedno ci idem 100 alebo 135kmh, vždy ten olej hreje okolo 100°C. Pokiaľ sa to nebude pohybovať v číslach 110+ tak to asi riešiť nebudem Citovat
FabikaRS Vloženo 29. Srpen 2016 Vloženo 29. Srpen 2016 V 2. 1. 2016 at 21:58, kkaktus_Baxton napsal: Ahoj, nevím jestli se to už někde řešilo ale kolik by měla být teplota kdy už se dá motor zatížit na 100% ? Mam 1.2 tsi 66 kw a voda se zahřeje rychle ale teplota oleje leze pomalu ... teplota vody sa stale hreje rychlejsie podla novych noriem EURO6 fabia 1.2tsi ma zvody poriamo v hlave aby sa motor rychlejsie zohral na prevadzkovu teplotu a spotreba by sa mala znizit o 1l na 100km ako pri 8v starej 1.2tsicku ktory by som nechcel nikdy ....16v uz je ina kvalitka kedze vsetke muchy vychytali od predosilich motorov a urobili to tak ako mali nooo...takze teplota oleja narasta pomalsie ....ked je teplota vody na 90C tak olej sa drzi este niekde pri 50-60C a to este nieje niejako extra zohraty ..ten by mal byt az 70C+ kde uz auto moze sa vytacat do vyssich otaciek Citovat
vejbuch Vloženo 29. Srpen 2016 Vloženo 29. Srpen 2016 Já mám teplotu oleje 100°C +-5°C a to jezdím 80% dálnice nebo okresky. Citovat
psf3 Vloženo 29. Srpen 2016 Vloženo 29. Srpen 2016 Když je motor v zátěži tak se olej nestačí tak rychle dochlazovat a teplota vylítne na 105°C. Stačí ubrat plyn a teplota oleje se během chvíle sníží zpátky na 99 -101°C. Jen by mě zajímalo jestli by šlo pořešit softwarově aby se lépe chladil, protože výměník voda-olej nestíhá olej při větší zátěži dochlazovat. Už kvůli větší tepelné zátěži ojeje jsem přešel na olej 5w-40. Pro TSI je možná za studena řidší LL olej 5W-30 lepší ale po ohřátí na výše uvedené hodnoty...Řekl bych že pro tohle TSI ea211 je letní třída 40 minimum. Ale je to samozřejmě můj názor. Citovat
FabikaRS Vloženo 30. Srpen 2016 Vloženo 30. Srpen 2016 v ECU pre lepsie chladenie nijako nenastavis ked je to mechanicke olej-voda ..ak je tam cerpadlo tiez nemoze ist na vyssie obratky nvm ako to je u TSIckach ...kedze ho este sam nemam zatial ...no kupim si ale zatial zbieram informacie ..no ale k veci ..ved vyrobcovia museli vediet co robia ked teplota ide tak hore pri takomto tempe ked pisete ze nad 100C ..ja pri inych autach s turbom som mal nieco cez 100 max 110C ..no ak sa niekomu nepaci staci dokupit olejovi chladic a vec je vyriesena hned bude lepsie chladit ..no pri chipnuti motora myslim ze bude teplota bude vyssia alebo nehovorim otom ked budu este vecsiu upravy ako sanie a sportovy vyfuk ...tam poleti pekne hore teplota oleja a tak isto bude horsie mazat turbo piestne kruzky atd to uz nebude najlepsie...ten kto chce vyuzivat pri vyssom tempe alebo mu pekne davat ja by som tam dal olej chladic pri urpavenom motore ...pri serii myslim ze netreba ...tak isto aj s urpavami motora pri normalnejsej jazde nebude treba ..pisem iba to co si myslim a co z casti viem keby som mal osobne fabiu by som vedel poradit lepsie a viac ale zatial pisem o inych autach s vyssim objemom vykonom Citovat
MilanHos Vloženo 30. Srpen 2016 Vloženo 30. Srpen 2016 Ja myslím že dokud tu Fabii nemáš tak by jsi měl přestat všude popisovat to co si ty osobně myslíš, protože plácáš páté přes deváté, všechno motáš dohromady, v každém tématu co odpovídáš jsou to pohádky stále to stejné dokola... Navíc ja třeba mám slovenštinu rád ale při čtení tvých příspěvků mi jde mráz po zádech. Zatím jsi tady nenapsal jediný příspěvek, který by jiným uživatelům byl přínosný. Pokud máš otázky, ptej se, ale pokud si všechno pouze myslíš, počkej až ti Fabuli vyrobí, udělej si tam všechny ty nesmyslný úpravy a pak poučuj ostatní jak všechno funguje. Omlouvám se za OT a jinak nic ve zlém 11 1 Citovat
FabikaRS Vloženo 31. Srpen 2016 Vloženo 31. Srpen 2016 (editace) smutne :/ ...v dnesnej dobre rady nad zlato myslim ze su uplne zbytocne ...ano nemam ale coskoro bude preto co viem pomozem ale ako som pisal zbytocne ked mate svoju hlavu a preto ze nemam uz som dostal distanc ....chcel som len dobre a pomoct kedze sa vtom vyznam ale dobre necham vas vtom a vobec nechapem co je zle na mojej slovencine taka ista ako kazda ina ale fajn budem len tichi posluchac a citat vase {mudre} reci ..nic v zlom Editováno: 31. Srpen 2016, autor: FabikaRS 1 2 Citovat
Effendi Vloženo 31. Srpen 2016 Vloženo 31. Srpen 2016 před 2 hodinami, FabikaRS napsal: ... a vobec nechapem co je zle na mojej slovencine taka ista ako kazda ina ..... Nie je. Slovenčine dávaš riadne zabrať. Citovat
Pawouk Vloženo 31. Srpen 2016 Vloženo 31. Srpen 2016 To snad ani slovenština není, gramatické chyby, faktické chyby, neexistující interpunkce. Na Slovensku se teď učí, že se věty oddělují třemi tečkami? No nic. Předchozí nesmyslný příspěvek mimo téma jsem smazal. Za další již bude odměna. 2 Citovat
sk0d@ Vloženo 31. Srpen 2016 Vloženo 31. Srpen 2016 Prvy krat v zivote sa hanbim za niekoho uplne cudzieho.... Asi starnem... 1 Citovat
RDMBR Vloženo 8. leden 2017 Vloženo 8. leden 2017 Je normální aby po 50 km při cca mínus 11 stupnich olej nepřekročil 80 stupňů ? Citovat
Bikes Vloženo 8. leden 2017 Vloženo 8. leden 2017 ja bych rekl, ze zalezi i na tom, jak clovek jede, pokud to nechava ve vyssich otackach, nebo jede jak v lete Citovat
Pavel M Vloženo 8. leden 2017 Vloženo 8. leden 2017 Tak to bych řekl, že asi ok. Já se teď v těch cca -10°C pohybuju s olejem někde mezi 85°C a 92°C, ale když to jde tak si rád trochu zablbnu a na ten plyn šlápnu :-). Ovšem potom chvilka klidný jízdy a ta teplota oleje padá dolů, holt chladič oleje asi nemá termostat. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.