Losky83 Vloženo 7. Květen 2016 Sdílet Vloženo 7. Květen 2016 Mě občas nejde otevřít kufr :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia10mpi Vloženo 7. Květen 2016 Sdílet Vloženo 7. Květen 2016 (editace) Aj mne , keď mám zamknuté auto sorry Editováno: 7. Květen 2016, autor: fabia10mpi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 7. Květen 2016 Sdílet Vloženo 7. Květen 2016 Zastavím, otevřu dveře a jdu ke kufru a ten občas nejde. Musím odemknout klíčem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 8. Květen 2016 Sdílet Vloženo 8. Květen 2016 Losky83: Tohle se mi stava se zadnimi dvermi, kolegovy v praci take u jeho vozu. Dela to kdyz zastavim, vypnu zapalovani, pak si vsimnu, ze jsem nevytahl okenka, tak ho zase zapnu, vytahnu treba okna, vypnu zapalovani, vystoupim a zadni dvere zamcene. Pomuze stisknout tlacitko zamecku na stredove konzoli - palubni desce. Chyba se vloudila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 8. Květen 2016 Sdílet Vloženo 8. Květen 2016 To bude podobné, taky přední okna byla trochu dole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasdu Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 stve ma: -vrzganie v exterieri pri prudsom pridavani na 2.rychlostnom stupni-strasny zvuk,znie to ako keby tam rezonoval nejaky nepritiahnuty plech, dobre to pocut pri stiahnutom okne vodica -vrzganie, ktore je pocut v interieri aj exterieri pri nastupovani na zadnu sedacku, alebo sedacku spolujazdca, taktiez pri zdvihani rucnym zdvihakom- to ani Skoda 120 nerobila -permanentne rezonovanie, vrzganie, piskanie a pazvuky v interieri z pristrojovej dosky, z klimy, schranok, dveri, taktiez piskanie od motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ne Dy Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Na téma stahování oken tu už bylo napsáno dost, takže k tomu se pouze přidávám....a za mě osobně mě hodně zklamala špína na prazích, a množství vody, které se tam dostane po projetí myčkou(kartáčovou..jak to je u wapky, to nevim) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 U wapky je to stejný, na prazích stojí voda a zádveří je jí taky plné, to je tak když ty dveře nemají těsnění... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Jak tak jezdím a kilometry přibývají, čím dál víc zjišťuji , že některé věci které mě vadily na začátku už skoro nevnímám, ale jedna věc mě štve stále stejně a to je ta velká díra mezi jedničkou a dvojkou. /mám TSI 66kW/ Samozřejmě už jsem tomu přizpůsobil styl jízdy, ale toto vážně mělo být jinak, protože pokud tu jedničku člověk neroztáhne jak při závodech, tak ta dvojka prostě nejede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 (editace) Ahoj, takt toto vůbec nepociťuji, asi je to stylem jízdy, ale jelikož jsem nikdy moc nespěchal tak mi to vždy přišlo Ok. Z domova hned vyjíždím docela velký kopec a na dvojku jede fakt fajn. asi jsem jinej no Editováno: 25. Srpen 2016, autor: Malta necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Já s tímto taky vůbec problém nemám, ale mám 81kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronall Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 To není o tom, že by to na jedničku, nebo dvojku málo táhlo, jede to dobře, ale je velký převodový rozdíl mezi těmito rychlostmi a je prostě potřeba jedničku hodně roztáhnout, aby dvojka hned solidně zabrala. Je to problém jen mezi 1-2 , ostatní už v pohodě. Nevím jestli u 81kW je to jiné, ale potvrdilo mě to už víc lidí a defakto i prodejce při zkušební jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 (editace) Tak to dnes cestou z práce prozkoumám. Jen doufám, že to nebude tak jako když o něčem nevíš tak to neřešíš a když Ti to někdo řekne tak si toho pokaždé všímáš Editováno: 25. Srpen 2016, autor: Malta necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 vejbuch, pro odpověď na předchozí příspěvek, nepoužívej citaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Jo, uz parkrat me to vypeklo pri vyjizdeni z krizovatky, kde jsem uplne nestal. U predchozich aut jsem byl zvykly, ze dokud nestojim, tak tam jednicka nepatri. Ale u Fabky jsem se pri pomalem pohybu musel naucit tam dat jednicku, protoze dvojka nez se rozjede a natlaci turbo, nekolikrat mi to v krizovatce pak malem nevyslo. Ta dira tam fakt je a zalezi, co je lepsi - jestli davat jednicku, i kdyz auto nestoji a nebo vytocit motor trosku vyse a pres spojku vyjizdet na dvojku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Souhlasim. Ono se s tim sice da na rovine rozjet i na tu 2ku (81kw), ale zacatek je nejisty nez prijde turbo efekt. Pak to naopak vystreli jak z praku... Taky uz jsem se naucil nebat se na to pri rozjezdu vic slapnout a 1ku trochu vytocit... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vejbuch Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Aha tak teď už to chápu Jen jak jsem zvyklí na slabší auta tak to nevnímám a pokaždé na dvojce více sešlápnu plyn a táhám to skrze spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 To je vonco... po 2.8V6 a 3.0V6 se tezko zvyka na takovou dir 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Je to jak dehet 1.9 TDI 74kw. Tam to bylo podobné, navíc to buď rvalo a nebo dunělo. U 96kw a 6q to už nebylo, ale měl jsem tam chip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 8. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2016 Tak po 8 měsících se začal ozývat divný plechový zvuk ve dveřích. Asi něco odpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepyczech Vloženo 4. Květen 2017 Sdílet Vloženo 4. Květen 2017 Projel jsem se na podzim 2016 v dceřině Fabii 3 HB 1,2 TSI 81 kW a byl jsem příjemně překvapen odhlučněním a svižností auta. Proto jsem byl trochu dost rozčarován, když jsem 8.3.2017 přivezl novou 1,2 TSI 81 kW kombi, jak je proti dceřinné hlučná. Pak jsem zjistil, že mě ošidili o celoplošný kryt motoru, tlumení kapoty a plastové kryty podvozku, které HB má, ale kombi nikoliv.Tyto plasty nejde dodělat, protože na kastli nejsou navařeny "štefty" na které se tyto plasty přidělávají. Pořádný kryt motoru a tlumení kapoty jsem dokoupil, ale stále to není tak tiché, jako Fabka mojí dcery. Pronikavě se hluk motoru snížil při přehození zimních plechů na hliníky (až mě to překvapilo - řeší se to zde někde na fóru, že to není hluk od kol, ale od motoru). Takže jsem zakoupil v Ahifi tlumení za cca 8k a začal vylepovat. Prvně zadek, kufr, podběhy zevnitř a pod zadními sedadly, je to lepší, ale nejvíc pomohlo vylepení kapoty a polepení předních podběhů (plastů) a vylepení vnitřku blatníků směrem k předním dveřím (je tam jen takový kus plastové záslepky). Už to začíná být skoro S-klasse. Ještě chci vyřešit druhé tešnění dveří, protože spodkem dveří proniká bordel a spousta hluku od kol a aerodyn. hluku. Až to zmáknu, tak se ozvu, materiál mám objednaný, jen čekám až bude pořádně teplo, protože lepit těsnění v 10st. Celsia by nebylo to pravé. Taky můžu dát k dobru, jak jsem se pomocí jednoho polarizovaného relátka a jednoho kondenzátoru vypořádal se start/stop systémem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 bylo by fajn, založit si vlákno v moje fabia a dodat i fotky, kde všude a jak jsi lepil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... někdo s podobným poznatkem? projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 ja mám v poslednej dobe akurát problém s takým slabým "kopnutím" do plynového pedálu nie je to pravidelné a silné, čiže to asi ťažko dokážem... a včera mi začal rezonovať B-stĺpik na vodičovej strane. asi zmeny teplôt, ráno bol kľud (alebo ja zaspatý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba26 Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 @jayhawk me zas prijde ze se meni tuhost plyn.pedalu .. nevim jestli sem paranoidni ale s dobou jizdy mi prijde, ze pedal ztuhne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.