Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

U mne jdou opěradla normálně sklopit až na sedák, podsedák je pevně, ale to je "správně", prosotě je to tak konstrukčně udělané.

To ano ,ale jak už jsem psal u Fel  jsi mohl 2/3 sedadel vyjmout ,předni sedadlo sklopit a převést delší věci ,třeba koberec

@Kořas ten light asist je u tebe nepochopení funkce a jeho možností. Prostě za deště a mlhy je pořád dost světla. Ale viditelost už ne. Proto má a musí zasáhnou řidič. I ten rain zapíná světla až po 30 sec deště. Jsou to prostě jen a jen pomocníci.

Jenze toto vysvetlit manzelce je nadlidskej ukol...radeji jsem ji nechal roznout zadni svetla.

5 hours ago, Kořas said:

... Úplně nejvíc mi ale vadí, že při jízdě za deště ulpívá voda na brzdách a první zabrždění po dlouhé době nemá žádnou odezvu a jakmile stlačím více pedál tak zase tuhou odezvu, vždycky mě to překvapí, tato podle mě vada je ale i popsaná v návodu, takže je to funkce....

 

@Kořas neviem ako u Fabie, ale uz SII mal funkciu tzv. brake disk whipe (alebo tak nejak, nemam to teraz poruke), kedy pri jazde nad urcitu rychlost sa v brzdovej sustave vytvori velmi maly tlak, ktory mierne pritlaci brzdove dosticky na kotuc a tym ich za dazdiveho pocasia osusuje. To auto je  2010, takze by mozno nebolo odveci zistit, ci to v sucasnosti nemaju uz aj "nizsie" modely. Kazdopadne napriek tomu ked prsi tak prve brzdenie je vzdy tvrdsie a citim, ze auto brzdi o hodne menej. Neviem, ako inak by to museli spravit, aby to brzdilo ako "ako zasucha" :)

  • 1 měsíc později...

Ako vam licuje zadny naraznik s blatnikom? U mna to vyzera ako by to bolo zle zlozene po buracke...... je tam skok cca. 2mm.

Mě štve absence dojezdu oken, všechna okna v elektrice pak ztrácejí smysl, když 3 musím držet. Nešikovná je i nefunkčnost oken po vypnutí zapalování.

Dále roletka v kufru moc nedrží, vrže sedačka řidiče, něco lupe v převodovce při řazení nahoru.

Nepříjemný je i tvrdý plast dveří u řidiče, kde to hrozně otlačuje loket. Stejně jako u Pola mi vadí ostrá hrana předních dveří, u FIII je to ale aspoň zmírněno gumovým těsněním. Z hlediska bezpečnosti hodnotím negativně směrovky uprostřed předních světel.

Čekal jsem, že jako u ostatních nových aut, už se bude zásuvka 12 V vypínat se zapalováním, bohužel běží pořád, kvůli kamery to beru spíš jako mínus.

Ve výbavě style je nesmysl v podobě startovacího tlačítka bez kessy, to je nesmysl, za mě buď tak nebo onak. Ještě mě zaráží i pomalé rádio, kdy se piktogramy načítají se zpožděním.

Je to 1.0 TSI 70kW Style, najeto 8000km. Ale v zásadě jsem s tím spokojený, když to nahoře pominu. :)

ja bych jeste pridal male zpetne zrcatko

nie je malé. závisí od výbavy - ak máš základné bez senzorov a stmievania, je veľké

@ronskispeed Zkus to vyfotit, já si na autě ničeho zvláštního v této oblasti nevšiml.

 

@Lancelot Jo, aspoň směrem dolů to mohlo být u všech, ale mnohem víc mi vadí ta absence možnosti zavřít okna po vypnutí zapalování... Jinak kameru zkus dát přímo do USB z "rádia" (pokud USB už nepoužíváš), to by se mělo vypínat.

před 17 hodinami, ronskispeed napsal:

Ako vam licuje zadny naraznik s blatnikom? U mna to vyzera ako by to bolo zle zlozene po buracke...... je tam skok cca. 2mm.

Ahoj ja mam tiez lavy zadny blatnik ako po buracke od nova je tam ozub cca 2-3 mm hrozne zoskladane masm f3 2016.

před 3 hodinami, Martab napsal:

@ronskispeed Zkus to vyfotit, já si na autě ničeho zvláštního v této oblasti nevšiml.

 

@Lancelot Jo, aspoň směrem dolů to mohlo být u všech, ale mnohem víc mi vadí ta absence možnosti zavřít okna po vypnutí zapalování... Jinak kameru zkus dát přímo do USB z "rádia" (pokud USB už nepoužíváš), to by se mělo vypínat.

 

Ty okna jsou neskutečný opruz, ale stejně to mají i nejlepší auta z Nošovic, takže je to vlastně v pořádku :)

Někde jsem zaznamenal, že snad FIV už bude mít komfortní fci oken zpátky, no kéž by.

Kamera má kabel s 12V a USB zatím používám, ale zkusím dík.

Dojazdy okien sa daju napr. priplatit v novej ibize, takze je to dost mozne, ale nemyslim, ze to bude v zaklade :D.

A ano rovnako ako aj na rapide je to na nervy, je smutne, ze sadnem do F1, ktora ma 18 rokov a okna si luxusne vytiahnem stlacenim tlacidiel :D

Dojezdy na všech oknech by měla mít už Fabie III FL, takže možná když bude někdo šikovný, bude se s tím dát něco dělat :) 

jj.. F3FL to vraj bude mať, ja po tom určite pôjdem a ak to bude možné, tak to možno dorobíme... :)

 

Inak najlepšie autá z Nošovic to nemajú, ale vraj dokúpením nejakej komfortnej jednotky ide dorobiť sťahovanie okien pomocou DO.. to mám naštudované z prvej generácie i30ky, ale reálne som sa k tomu nikdy nedostal.

Hm. S automatickou klimou stahuju okenko jen kdyz beru parkovaci listek nebo platim myto - u ridice, kde dojezd je.

Ze si spolujezdec obcas musi cudlik chvili drzet.... Tak furt lepsi, jak si vykroutit zapesti svihadlem....

To uz bych spis souhlasil s tim, ze je opruz, ze okna nejdou stahnout po vypnuti zapalovani.

A teď v létě, že to nejde stáhnout DO, protože lézt do rozpaléného auta a hned na sebe pouště ledový vzduch, to není pro mě ok.

Jinak klimatizaci používám jenom na dálnici většinou, v rychlostech do 100km jezdím radší s otevřenými okny, a v létě na večer, když je hezky, je to nejlepší čuchat vůně z grilovaček a loudat se po cestách.

Po městě v létě je taky lepší ruka z okýnka, jakožto indikátor pohody. :D

Horší je ta nefunkčnost po vypnutí zapalování. Posteskl jsem si když jsem o víkendu vezl psa v mé bývalé F2 která měla všechny dojezdy a po přijetí domů a vypnutí zapalování jsem všechny okna zaráz zavřel na jedno stlačení nahoru... 

@Lancelotkdyby jsi někdy potřeboval třeba využít kompresor na 12V tak by jsi poznal proč ta zásuvka je stále pod napětím :D Je to myslím standart u všech aut. 

Když budu jednou za 10 let foukat kola tím pidi kompresorem, tak si zapnu zapalování. Navíc mám stejně ve všech autech rezervu. :p

VW má zásuvky vázané na zapalování, stejné to bylo i u Hyundaie.

V 4. 5. 2018 na 11:52, brrrrm napsal:

jj.. F3FL to vraj bude mať, ja po tom určite pôjdem a ak to bude možné, tak to možno dorobíme... :)

 

Inak najlepšie autá z Nošovic to nemajú, ale vraj dokúpením nejakej komfortnej jednotky ide dorobiť sťahovanie okien pomocou DO.. to mám naštudované z prvej generácie i30ky, ale reálne som sa k tomu nikdy nedostal.

@brrrrm Ak to bude mat Fabia 3 po FL tak to bude super, lebo by to mohlo znamenat velke sance na dorobenie do Rapida :D. Ooo boze ja by som chrochtal blahom :D:D.

 @Kořas Nemaju. Ja som im v SEATE uz doslova vynadal za tento jav. Pretoze som na to raz skoro doplatil na dialnici, ked som potreboval naozaj prudko a odrazu zacat brzdit. (Zacali predomnou prudko brzdit bez nejakeho upozonenia.). Je to strasne neprijemne a robi to teda aj Toledo (Rapid) s 288 mm brzdami. 

Podla mna je neuveritelne, ze stym isli takto na trh. Ziadne auto pred tym mi to nerobilo. Riesil som to aj tu na fore. Tiez ma presviedcali, ze je to normalny jav auta.... :wacko:

Upraveno od Romiiken

V ‎01‎.‎04‎.‎2018 na 19:58, milanxx napsal:

@Kořas ten light asist je u tebe nepochopení funkce a jeho možností. Prostě za deště a mlhy je pořád dost světla. Ale viditelost už ne. Proto má a musí zasáhnou řidič. I ten rain zapíná světla až po 30 sec deště. Jsou to prostě jen a jen pomocníci.

No, to je jasné, že zásah řidiče je někdy nutný, problém ale je že vlastně nepoznáš, jestli ti LA ta světla rozsvítil (třeba v tunelu), protože i FIII Style nemá zelenou kontrolku. Teda, ona tam asi je, ale není osazená a zapojená.

Kontrolka tam "je", na ovladači světel (v 99% ji řidič nemá šanci vidět), ale jinak souhlas, proto není od věci uvažovat o dokódování svícení zadními světly i s denními.

Jo, to jsem se dočetl v sekci elektrika, musím ověřit. Nicméně vážně uvažuji o tom, že se vrátím k ručnímu ovládání (před tunelem prostě ručně přepnu z DLR na tlumená)

@Míša Signálka je ve vypínači a nemusíš prohledávat fórum, stačí přečíst a pochopit návod. A v tunelu to poznáš, protože ti zhasnou budíky. A nebo si nech dodělat signálku velmistrem @wirer jak mám já:D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.