Escrito Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Škodovka už ani neoplastuje páté dveře, ne jen že šetří naměkých plastech ale ona už tam ani žádný nedá a je tam holý plech viz. FabiaIII a Rapid. Takový kufr když potom člověk otevře tak je to jak když otevřu plechovku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Jo tak na vršek holý plech už jsem si zvykl z F2, ale měla aspoň hodnotnější koberec na 5. dveřích a předfacelift částečně z boku. Teď se tam člověk bojí něco dát, na těch tvrdých plastech a na malých kruháčích hned tam budou pozůstatky. Aspoň, že je to zpracované na jedna+, u konkurence je většinou koberec zkrabatělý i záda sedaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Doted se mi zdalo, ze na 5. dverich zevnitr to sedo-cerne je plast. Se budu muset vecer poradne podivat... Stejne ale. Tak nez koupim auto, tak si ho prece prolezu, posadim se tam a vidim... kdyz se mi interier nelibi, tak si ho nekoupim a jdu shanet jine, kde se mi interier bude libit. Prece vas nikdo nenutil si to auto kupovat a nekupovali jste ho jen podle fotek? Nejak nerozumim tomu kritizovat neco, o cem jsem vedel, ze je slabina a co ze mi to bude vadit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 na kostkách mi drnčela naposled moje 120L. pak přes formana, 2x octa, felicie,f1 bylo ticho. klepou se jen věci v přihrádchách ale pak je stačí poklidit.f3 zatím tichoučko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Forman, felina nedrnčela, nevrzala? jinou pohádku nemáš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Taky to nechápu, někdo dá za to 4kila a pak si stěžuje. S tím se počítá, vrže i MB C za 1,3mega ( máme to v rodině). Poslední kvalitní auto podle mě, co škodovka vyrobila byla F1 s OHV motory ( kvalita výroby, nesmrtelnost motoru původem 60.léta, odolnost auta, servis pakatel, atd.). Škodovku soukromně za hotové už si koupí jen fanda nebo důchodce, co má zarito je to český. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ekr Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Vidíš a já si škodovku koupil po 15-ti letech co sem měl fiaty punto a stilo, pak oplika corsu,tu sem dal protiúčtem za fabku kterou sem bral soukromně a za hotové.Moje poslední škoda byla favorit , před ním 110L.a to je už hodně dlouho. Takže asi zas takový fanda nebudu a duchodce taky rozhodně nejsem i když se tak někdy cítím Dneska je asi jedno co si koupíte vše je sázka do loterie a netýká se to jen auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Taky nejsem důchodce, fanda nebo patriot už vůbec ne ale myslím si že škodovka dělá kvalitní auta. Škodovka mě ještě nezklamala až na pár reklamaci, je to jen technika 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 27. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2015 Já reklamoval u dvojky jednu zamlžující se mlhovku, jinak nic . 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Forman, felina nedrnčela, nevrzala? jinou pohádku nemáš?forman měl 320 tkm když jsem ho kupoval a tam už bylo vše tak vychozene ze nic nevrzalo ale zase se rozpadal korozi. a felda byla po otci a ta byla v garazi a po 15 letech měla 50 tkm. a tam to bylo zase vse jak nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Škodovka už ani neoplastuje páté dveře, ne jen že šetří naměkých plastech ale ona už tam ani žádný nedá a je tam holý plech viz. FabiaIII a Rapid. Takový kufr když potom člověk otevře tak je to jak když otevřu plechovku Škoda,já jen třeba že u Stepíka mám páté dveře oplastované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camarena Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Ahoj, chcem sa podelit o skusenosti a veci, ktore mi na Skodovke trochu vadia, predtym som mal uplne inu znacku. Na vsetkych ostatnych autach sa vyhrievanie zrkadiel aj zadneho okna zapinalo jednym spinacom, ktory sa po 10 min, vypol. Takze v zamrznutom aute som tukol do vypinaca a o viac sa nestaral. V skodovke je vyhrievanie zrkadiel vyriesene dost blbo a hlavne za sera dost dobre nieje vidiet v akej je to polohe a nesmies to zabudnut vypnut inak ti hreju donekonecna. Nieje to sidce zavada, ale na druhej strane "nechcem byt hnidopich", ale jeden jednoduchy ukon musim v skodovke nahradit niektokymi nekomfortnymi a otravnymi. Inac vzdy mam pocit, ze ten knoflik utrhnem .... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Kolegovi se ten knoflík už podařilo ulomit, je to celkem neprakticky řešené. Navíc polohy pro štelování zrcátek jsou jen "cvakací", kdežto u rozmrazování se mi půl kolečka protočí někam pryč a pak ho zase musím točit o půl otáčky zpět, při jízdě celkem otravná věc navíc pro lidi, kteří nejsou leváci. Nechápu proč tímto nevyužili prostor slepých tlačítek vedle start/stop. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Nevím, jak nová F3, ale starší škodovky taky měly automatické vypínání zrcátek po 20 minutách. Já je mám celou zimu nastavené na výhřev a nic neřeším. Nejsou ta zrcátka nastavená dohromady i se zapnutím zadního skla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Se podívám do návodu, třeba o tom něco píší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Zrcátka hřejí pořád, mám to zapnuté pořád (abych na to nemusel myslet). Báchorky o tom, že když je to zapnuté i horku v létě, tak vyhřívání rychle odejde, jsou nesmysl. U ostatních aut, která doma jsou/byla doma je vyhřívání zapnuté pořád od novoty a ani jednou nebyl problém (OI 12 let, FII 5 let a druhá FII 4 roky). Krom toho - i v létě má vyhřívání smysl - třeba za deště. A když je vypnuté, tak je otrava na to pořád myslet a ručně zapínat. Pokud tohle děláte, tak by bylo dobré zvážit, jestli byste si to auto neměli strčit do igeliťáku a zavřít do garáže... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Škoda,já jen třeba že u Stepíka mám páté dveře oplastované. Ale prdek. Sandero na rozdíl od Fabie nemá páté dveře kompletně oplastované ani v prostoru pod platem, je tam jen menší plast uprostřed, co kreje střeva dveří, o oplastování kolem okna pátých dveří si může Sandero nechat jen zdát. Ještě větší průser je, že Sandero nemá ani oplastovanou nákladovou hranu... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Mám detailní fotky zpracování Logana MCV ( mohu kdyžtak dát) když jsem v srpnu obcházek komkurenci. Sandero z částečně stejné. No kdo dá za to čtvrt mega a pouze 3 * je blázen nebo fakt fanda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 modrazem Škoda,já jen třeba že u Stepíka mám páté dveře oplastované. já u Yetiho také Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Pánové, diskuse se začíná odchylovat od tématu. Takže zpět k tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 Zrcátka hřejí pořád, mám to zapnuté pořád (abych na to nemusel myslet). Báchorky o tom, že když je to zapnuté i horku v létě, tak vyhřívání rychle odejde, jsou nesmysl. U ostatních aut, která doma jsou/byla doma je vyhřívání zapnuté pořád od novoty a ani jednou nebyl problém (OI 12 let, FII 5 let a druhá FII 4 roky). Krom toho - i v létě má vyhřívání smysl - třeba za deště. A když je vypnuté, tak je otrava na to pořád myslet a ručně zapínat. Pokud tohle děláte, tak by bylo dobré zvážit, jestli byste si to auto neměli strčit do igeliťáku a zavřít do garáže... Nehřejou pořád - v komfortce je časovač, vypnou se cca po 15 - 20 minutách od posledního nastartování. Ale pokud poskakuješ jako vrabec jen kolem komína, tak de facto hřejou pořád ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 28. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2015 (editace) Tak to je zajímavá informace, zítra to ale zkusím ověřit. Pokud se opravdu vypnou, tak už kvedlání točítkem opravdu nedává smysl. Editováno: 28. Listopad 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 V manuálu je akorát, že vyhřívají, když běží motor a je míň jak 35, ale nic o čase. Každopádně dnes to přišlo vhod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paveldo Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Když se vrátím k tomu "čím vás nová fabia naštvala", tak naprosto bezkonkurenčně je na první místě elektrické ovládání oken. Když jsem objednával nejvyšší výbavu "style" s elektrickým ovládáním všech 4 oken, vůbec mě nenapadlo, že škodovka dá dvoupolohový spínač pouze do dveří řidiče a naprosto vypustí dovření oken při uzamknutí vozidla. To je prostě tragédie !!!! Představa, že po vysednutí zjistím např. u zadních dveří pootevřené okno dětmi, musím znovu za volant, zapnout tlačítkem zapalování, dovřít okno a vypnout zapalovaní, mě děsí. Dovřít okna podržením zamykací tlačítka uměla už fabia I !!! A už vůbec mi nejde do hlavy, že podle návodu mají okna (kromě spolujezdce ... proč ne proboha?) celkem sofistikovaný systém ochrany proti přiskřípnutí viz příloha, ale zavřím bez minimálně zapnutého zapalování nejdou. Za mě - největší zklamání. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 3. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2015 Okna jsou velkou slabinou tohoto modelu, dovření oken DO mi chybí, stejně tak jako když dojedu na parkoviště, vypnu motor a chci si otevřít okno, tak mám smůlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.