Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Měl jsem možnost vyzkoušet tento motor v novém SIII s manuální převodovkou. Jednalo se o nový vůz (200 km), motor měl velmi slušný zátah již od 1500 ot., nepozoroval jsem žádné delší prodlevy. Změřil jsem si  čas na akceleraci z 80 na120 km/h na 4. st. (cca 2000 až 3000 ot.) při plném sešlápnutí pedálu. Hodnota mě celkem překvapila - od 6,5 do 7,0 s (6 měření na dálnici), což vhledem k hmotnosti vozu je dle mého názoru slušné. 

  • 1 měsíc později...

Presne taky mam objednany. Dufam ze bude dobry a nebude sa kazit.

Mam jej take objednany a snad uz pristi tyden s nim budu mit moznost udelat prvni km... Muzu pak popsat dojmy.

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Ve světle současné kauzy koncernu VW "DieselGate" se jen obávám, že i současné TDI 2.0 110 kW (příp. i 140kW s AdBlue) jsou "ošetřeny" podobnou chytristikou k obelstění emisních limitů. Prozatím jsem nezaznamenal žádné přímé důkazy, že tomu tak není. Vyjádření managementu VW k této situaci není relevantní. Máte nějaké hodnověrnější informace? Docela by mě zajímalo, zda nové Superby TDI 2.0 budou za čas "zatracovány" za záměrné podfuky v řídících jednotkách. 

no bude to ještě velká kauza. Těžko teď odhadovat. Může to být jak píšeš, ale třeba to dál nezkoušeli ojebat. Každopádně by mě překvapilo, kdyby tý nesmyslný hysterii a hře na "zelenou kartu" tímhle způsobem čelil pouze koncern VW...

  • Autor

Zřejmě to bude obdobné i u jiných koncernů, mě ale zajímá současný SIII. Nerad bych kupoval něco, co ztratí hned na hodnotě tím, že v tom je mírně řečeno "odrbaný" SW v ŘJ. Zajímal by mně i event. pokles zájmu o tyto motorizace u SIII, snad i výraznější prodejní slevy...? 

No ja mam najazdene s tymto motorom cca 8000 km od polky jula, velmi zivy, velka spokojnost. Aj kombinovana spotreba trvalo priemer 5l. Jazdim 10% mesto, 30% dialnice. Mozem len odporucit aj motor aj auto :o)

  • Autor

Tak to se poslouchá dobře, s čím si jezdil předtím? Nějaké porovnání by neškodilo. Dík.

Tak to se poslouchá dobře, s čím si jezdil předtím? Nějaké porovnání by neškodilo. Dík.

Jazdil som na oktavii v benzine, to sa ale neda porovnavat .... Pred kupou som skusal aj passat, mondeo a mazdu6, v superbe som sa vsak citil najlepsie, rozhodol som sa a zatial nelutujem rozhodnutie.

A aky superb mas vybava a prevodovka?

Mp, z cenniku stredna vybava + dva baliky, uz presne neviem nazvy.

  • 2 týdny později...
  • Autor
VW dál používá u dieselů kvůli emisím pomocný software

Týden.cz:  15.10.2015 10:17 Německá automobilka Volkswagen používá u nejnovějších modelů vozů s naftovými motory dodatečný software, který by podle agentury AP mohl snižovat emise při měření. Firma o novém softwaru informovala minulý týden americké úřady a to sdělila tiskové agentuře AP. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) nyní software prověřuje a zjišťuje, zda by nemohlo jít o další nástroj k manipulacím s emisními měřeními.

Tak jsem zvědav, o kolik klesne zájem o nové motory 2.0TDI v nových Superbech. Jezdí skvěle, jsem příznivcem TDi, ale začíná mě to nahlodávat....

 


 

Upraveno od KarelM

Tak v Česku se zatím emisní daň neplatí, tak nevím proc by me to jako provozovatele mělo nějak mrzet ze nebudu mít emise v reálu takové jako na papíře ..

  • Autor

To je sice pravda, ale jsem zvědav za kolik se takové auto prodá po čtyřech pěti létech provozu, určitě nebude o něho takový zájem a s tím bude souviset i prodejní cena ojetiny... i když co víme, co se ještě může do té doby všechno stát, třeba se to stane globálním problémem téměř všech TDI.

  • 2 týdny později...

Mám taky 2.0 tdi 110kw a maximalně spokojenej jak s jízdou tak se spotřebou před supem jsem měl octavii 3 1.2tsi a jízda nebyla špatná,ale člověk se bál předjíždět a spotřeba byla 7,5 litrů

  • Autor

Já jsem ve fázi čekání, rovněž 2.0 TDI 110kW, kolik máš spotřebu? DSG?

Upraveno od KarelM

Mám manuál a dlouhodobou mám 6.2 a mám najeto přes 3000km

  • Autor

Do tabulkové hodnoty to má sice daleko, ale zřejmě jezdíš kratší trasy (Praha?) nebo máš živější styl jízdy, já jsem měl shodnou motorizaci půjčenou na dva dny a při dojezdu 70 km tam a 70 km zpátky (110, max. 130) po oba dny (dálnice) + drobné pojíždění jsem měl průměr 5,3. Ještě Ti to určitě klesne.

Krátké trasy jezdím ale ne v praze jezdim po okrskach a vetsinou kopce,treba klesne ale kdyby neklesla tak.jsem se spotrebou spokojenej na tak velke aauto

Jak to neni nad 8 litru tak je to dobry

Ja jezdím každy den cca 100 km 70% dálnice 15% mimo obec a 15% obec .. A nepočítám se za jezdce výhradně v právem pruhu . Najeto cca 7500km a dlouhodobá spotřeba zatím 5,1 L/100km. Takze u mne spokojenost

  • Autor

Velmi ukázková spotřeba, doufám, že to budu mít obdobné, i ty trasy mám zhruba stejné. 

Tady jsou nejake spotreby od startu

post-75187-0-25862200-1446144562_thumb.j

post-75187-0-87726700-1446144588_thumb.j

Upraveno od pampy92

omlouvám se za kvalitu je to foceno mobilem

Upraveno od pampy92

  • 2 týdny později...
  • Autor

Nevíte někdo, jak je řešen EGR ventil  u tohoto motoru? Je tam opět tak obtížný přístup jako u 1,6 TDI CR (pod výfukovým potrubím)?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.