libero Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 (editace) Editováno: 13. Listopad 2015, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 13. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Tak to je jiné konstrukční řešení než u motorů CAYC (1,6 TDI CR), snad to vydrží víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 to sme si mysleli,ak keď prišli na trh 1,6TDI CR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 13. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 .. jinými slovy - je to stejný problém nebo to je lepší než u 1,6 TDI CR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Zatial klop-klop žiadny problém ...ale ešte je čas,aj 1,6-ky začali okolo 120km .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 15. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2015 já jsem EGR u 1,6 CRD musel měnit již po 60tkm, samozřejmě to vyšlo těsně po záruce. Doufám, že mě to nepotká znova u 2.0 110kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Zdravim. Chcem sa opytat teras som niak som zahiadol papierovu spotrebu u tohto motora a musel som sa zasmiat ja mam nad 6l a v papieroch od 3.8l Ake mate skusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 29. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Reálných je kolem 5 - pokud nebudeš jezdit moc divoko. Hodně totiž záleží na způsobu jízdy. Motor je úsporný a dá se s ním zajet nějaká třeba 100 km trasa i za 4,3, ale moc potěšení z takové jízdy pak nemáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavrorr Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 To mas pravdu vela zalezi na sposobe jazdy. Ale na s1 1.9tdi 74kw som mal mensiu spotrebu ako tu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Je fakt, že když jsem měl půjčeného náhradního Supa 2.0 TDI 110 kW, tak jsem podvědomě čekal menší spotřebu. Prakticky jsem to měl +- shodné s mojí 1.4 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Nižší spotřebu mají vozy s AdBlue (viz porovnání 110 kW proti 140 kW). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 29. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Pouze tabulkové hodnoty, realita může bude odlišná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano-RS Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 Zdravim, muze nekdo napsat kdo ma tento motor s DSG jakou ma dlouhodobou spotrebu? Diky moc 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
signoflife Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 po 4500km mám 5,7 dlouhodobou. První nádrž ale byla okolo sedmi, trochu si to pak sedlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelM Vloženo 13. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 (editace) Zřejmě jezdíš většinou v městském provozu. Já sice nemám DSG, ale motor stejný a držím to na příjemných 4,8. Editováno: 13. Duben 2016, autor: KarelM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anorex Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 po 11000km 5,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Regno Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 To máte všetci nejaké malé spotreby.Ja mám sDSG na 19 alu po 5000km 6,1l,ale nechodím na úkor spotreby.Všetci máte autá za cca 35000€ a riešite 2deci nafty. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Já mám tedy 140 kW s DSG a pod 7 litrů mi to nejde. Zatím mám průměr asi 7,4 litru. Praha a okolí. Se předchozím Superbem (SII 125 kW DSG) jsem jezdil o litr méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Prochaine: tím souhlasím a je to zvláštní, když to má mít papírových 5,1 nebo kolik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skope Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Mám ve služební Oct, najeto mírně přes 30 000 km. Pěkně tahá tak od 1 350 otáček, po zahřátí ani nedělá moc kravál, ale samozřejmě v autě je větší hluk než s benzínem. Olej nebylo nutné dolévat, spotřeba podle multifunkčního ukazatele kolem 5,2 litru s tím, že 60% provozu město (hodně Jižní spojka, takže když nejsou zácpy tak ustálená 80 km/h s nízkou spotřebou kolem 4l), 30% dálnice přes 130km/h a normální silnice. Až na vyšší hlučnost spokojenost. Oproti staršímu modelu má menší nádrž, takže dojezd kolem 700 km, ve staré klidně skoro 1 000 km. Ale pozor, ve firmě je jich hodně a masivně jim odchází vodní čerpadlo. Začíná to doléváním vody a pak si velmi rychle klekne. Nejmladší auto mělo najeto něco přes 35 000 km, obvykle je to okolo 80 - 90 000 km. A je jich fakt hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Hm, dobrý, ale nemyslíš, že SIII je něco poněkud jiného než OIII? Vždyť jen rozdíl v hmotnosti je přes 130 kg v neprospěch SIII... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal z Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 (editace) Na 140kW DSG verzi mám najeto 6000km, dlouhodobá spotřeba 6,6l/100km na všech silnicích. Na dálnici nejsem žádnej a když to jde tak jedu. Jinak vypínam SS system. O papírových hodnotách už léta nedělám iluzi, je to jen marketingový trik pro ekozákazníky. Editováno: 14. Duben 2016, autor: michal z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Já mám tedy 140 kW s DSG a pod 7 litrů mi to nejde. Zatím mám průměr asi 7,4 litru. Praha a okolí. Se předchozím Superbem (SII 125 kW DSG) jsem jezdil o litr méně.Ten stejný sup, ale najeto zatím jen 250km (tyden starý, surový motor) a spotřeba kolem 5,5l v průměru. Praha dělá své..Ale jseme trochu OT, toto je vlákno o 110kw verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aerosa Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 (editace) 2.0 tdi 110kw + DSG, najeto 4600km - dlouhodobá spotřeba kolem 6l/100 km. Z celkového nájezdu je 2000km piánko zajíždění motoru, 2000km dovolená (Alpské serpentiny+ německé dálnice) 50%město, 50% dálnice (samozřejmě vypínám SS systém) Editováno: 31. Červenec 2016, autor: Aerosa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canopus Vloženo 11. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2016 V 13. 4. 2016 at 23:36, Regno napsal: To máte všetci nejaké malé spotreby.Ja mám sDSG na 19 alu po 5000km 6,1l,ale nechodím na úkor spotreby.Všetci máte autá za cca 35000€ a riešite 2deci nafty. ja nechapem vseobecne vsetkych ludi co maju auta nad 15000 euro a riesia tu spotrebu ci 6 alebo 7 apod.... na smiech toto a u drahych aut specialne..... honenie ega ci co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.