Martin Bednář Vloženo 27. Duben 2019 Autor Vloženo 27. Duben 2019 Jinak jeste koukam na zastoupeni motoru toho Superba. 44% 110tdi, 33%140tdi. To se celkem dalo cekat. Ale zajimavy jsou ty prodeje benzinu, kdyz to vezmeme podle vykonu. Tj. sectu ty 1.4tsi a 1.5tsi, tak se dostanu cca. na 10%. A kdy sectu nejvykonejsi 2.0tsi 200-206kw, tak se dostaneme lehce nad 10%. Benziny 1.8 132kw, 2.0 162kw paberkujou kolem procenta. Tak v tomto kontextu je videt, ze nejvic se prodava benzin cca. 200kw a prakticky stejny zastoupeni ma benzin cca. 110kw. To je hodne vyrovnany. Tech 1,4 a 1,5 jezdi patrne vic, nez jsem si myslel. Citovat
eiben Vloženo 12. Červenec 2019 Vloženo 12. Červenec 2019 (editace) Tak spotřeba neuvěřitelná. Ve třech sice rychlost jen do 110km/h ale předjíždění jednoho náklaďáku za druhým. Benzín 1.4 Editováno: 12. Červenec 2019, autor: eiben 1 1 Citovat
ČudlR Vloženo 13. Červenec 2019 Vloženo 13. Červenec 2019 Ja jel pred tydnem do a z DE trasa vpodstate 500km jedna cesta po dalnici, max jsem jel cca 130km/h. No prumernou to ulazovalo 99km/h a spotreba 5,9. Dva dospeli + decko vzadu a plnej kufr ? a auto je na 19" Citovat
Martin Bednář Vloženo 15. Srpen 2019 Autor Vloženo 15. Srpen 2019 (editace) Vcera Praha - Zell am See. V ČR dalnice max. 160, v Rakousku predpisovka max. +5km/h (tempomat). V cili spotreba 5,4. To mi pak ty mild hybridy nedavaji moc smysl... Edit 19.8.: Dnes prejezd do Deggendorfu. Mesto a okresky max +10. Pred najezdem na dálnici, po 194 km, spotreba 4,5 litru. Poslednich 28km po dálnici tacho 180-200. V Deggendorfu po 226 km spotreba 5.6 litru. Editováno: 19. Srpen 2019, autor: Martin Bednář Citovat
octabin Vloženo 5. leden 2020 Vloženo 5. leden 2020 Ahojte, chci se zeptat dělal někdo už na svém autě úpravu motoru: (chip) Jak se to případně chová s ACT? díky za info. Citovat
eiben Vloženo 24. Květen 2020 Vloženo 24. Květen 2020 Tak dnes takova pohodova jizda okreskamy no takovou spotrebu bych necekal ani u dieslu Citovat
OnMiT312 Vloženo 24. Květen 2020 Vloženo 24. Květen 2020 (editace) Dobry, ale tak spinavy kryt pristrojovky bych necekal ani u dieslu :) Editováno: 24. Květen 2020, autor: OnMiT312 Citovat
eiben Vloženo 25. Květen 2020 Vloženo 25. Květen 2020 před 8 hodinami, OnMiT312 napsal: Dobry, ale tak spinavy kryt pristrojovky bych necekal ani u dieslu :) Tak to zasrany neni jsou to nejake odrazy ?? Citovat
bojler Vloženo 25. Květen 2020 Vloženo 25. Květen 2020 Dalsi potvrzeni, ze pro jizdu mimo dalnice byla 1.4TSI dobrou volbou. V nedeli jsem s 1.6TDI jel celkem 60km kopcovitym terenem a skoncil jsem na 4,8 litru. Citovat
embecka Vloženo 25. Květen 2020 Vloženo 25. Květen 2020 Tento motor v SIII ma prekvapil, necakal som ze to bude take. A ti co ho mate, viete ze uplny lekvar to neni. Citovat
shamp1x Vloženo 6. leden 2021 Vloženo 6. leden 2021 Řešil někdo chiptuning u 1.4TSi ACT 4x4? Dnes jsem se s tim byl projet a oproti stávající o2 o neco linejsi a spotřeba 8 litru.... Citovat
ČudlR Vloženo 6. leden 2021 Vloženo 6. leden 2021 Tam ta lenost bude asi v tom 4x4. Mam jen predohrab a neni to liny hlavne to bude asi i o neco lehci nez 4x4 Citovat
shamp1x Vloženo 7. leden 2021 Vloženo 7. leden 2021 Může to být i tím že jsou tam na zimu 19tky? No nevydržel jsem to a využil akce na powertec a objednal se na chip na cca 132kw a krouták cca 290-310. Okta má aktuálně tuším 320. Tak pak budu moci poreferovat. Citovat
ČudlR Vloženo 7. leden 2021 Vloženo 7. leden 2021 Sem zvedavej. Kolik mas najeto ? Ja jezdim leto 19". Jedes do Tuchlovic jo ? Citovat
shamp1x Vloženo 8. leden 2021 Vloženo 8. leden 2021 102 tisic a presne tak, Tuchlovice. Uz na O2 jsem tam chtěl jet. Ono tech co to dělají dobre je více. Nechtěl jsem chip za 3ku od manika z garaze. Navíc 7k neni tolik, když vezmu co vse je v ceně. Jeste mi vrtaji hlavou svetla. Mozna pojedu do svit lip. Pak další věci je podvozek, ale to je do jiného tema. Sorry za diakritiku, jsem na mobilu. Citovat
Achernar Vloženo 7. Březen 2021 Vloženo 7. Březen 2021 Zdar borci. Plánuju mýho Safránka 2,5 asi v blíže neurčené době vyměnit za něco mladšího. Původně jsem nechtěl jít s obsahem moc dolů, takže to vypadalo na na Supa 2,0 TSI. Ale v inzerátech se hojně objevuje ta 1,4 TSI. Su ze staré školy, takže čučím po obsahu a těm minimotůrkům moc nevěřím. Ale jak vás tady čtu, tak ta 1,4 není zas až úplná levárna. Jen jestli vydrží... Pak mě jde taky o pohodlí. Prostor tam je ale aby to nebyl tvrdolín. Superb 2 byl uskákanej a Oktávky mě taky nenadchly. Tvrdej podvozek a sicny jak prkno. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Březen 2021 Vloženo 7. Březen 2021 Proč by nevydržel? Za ty roky, co se to vyrábí, by se to projevilo. Citovat
Martab Vloženo 7. Březen 2021 Vloženo 7. Březen 2021 V principu oboje, DQ200 je suché DSG a v této generaci už to není takový problém, jen nemá rádo časté poskakování v kolonách a ve městech, potom si vyžádá výměnu spojek a taky je dobré v něm vyměnit olej i přes to, že výrobce tvrdí, že je doživotní. Citovat
koblih69 Vloženo 7. Březen 2021 Vloženo 7. Březen 2021 Všechno je otázka servisní historie, reálného stavu a taky případné rezervy na servis. Než tenhle automat to bych raději volil manuál. Tedy vlastně bych spíš bych zvolil jinou motorizaci a "velkej" automat a mokrými spojkami. Ale pokud manuál tak v tom motoru nevidím problém. Asi bych ho měl raději než 1.5. Citovat
Achernar Vloženo 7. Březen 2021 Vloženo 7. Březen 2021 před 1 hodinou, Pawouk napsal: Proč by nevydržel? Za ty roky, co se to vyrábí, by se to projevilo. Myslel jsem to tak, že mu do kopca dojde dech na 6. potom na 5. a tak dál až nakonec pojedu na 2. s ot. 4000 - 5000... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.