Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, koupil jsem Roomstera 2012/9 a zjistil jsem,že je ohnutá zadní náprava,jelikož někde předchozí majitel někdě vzal něco. Z čeho včeho pasuje zadní náprava z Roomstera, musím pouze z Roomstera? Je rozdíl v zadní nápravě před a po face?

Díky za odpovědi.

Mala by pasovať z octavie 1. Inak rovno zožeň z kotúčmi, rozdiel v brzdnej sile je v prospech kotúčov.

A  do TP to dopíšeš jak?

hmm to je otázka...tak potom ako to menia ostatný ???  Veľa ludí tu na fore menilo zadne bubne na kotúče.

 

EDIT: pozeral som si do veľkého techničáku a nieje tam napísané aké sú predne a zadné brzdy takže malo by to ísť.

Upraveno od marfan

  • Autor

Chci nechat buben.Díky za tip,neví někdo o nějaké nápravě zadní?Díky

do TP se sice nepíše, ale je to nepovolená úprava toho nejhoršího kalibru se všemi důsledky. Může být mimo jiné problém při prodeji takto vytuněného auta.

 

S tou jedničkovou Octavií by to mělo sedět a mám pocit, že stejná náprava se používá ve více koncernových autech. Určitě je ale jiná než ve Fabii (s tou má stejnou jen přední)

Myslím, že z Octavii nebude problém tú nápravu zohnať v slušnom stave, poprípade asi aj Seat Toledo niekde okolo roku 2000.

 

Myslím že ak dodržíš to, že nahradíš nápravu z Fabie na Fabiu, alebo roomster na roomster, by nemusel byť problém. Čo sa týka brzdného účinku tak si myslím, že je to dosť poznať.

Neřekl bych,že je to nějak zvlášť poznat,ty kotoučky mají dost směšný průměr,spíš se časem přidají problémy vyrezlých kotoučů,zarezlých destiček,posuvů a třmenů.Ještě by mě docela zajímalo,co by na to říkala pojišťovna v případě nehody.

  • Autor

Moc.diky

  • 2 měsíce později...

Chlapi, aká je medz opotrebenia brzdového obloženia v bubnoch na fabii ?? Pretože musel som ručnú dotiahnúť úplne aby mi to lepšie brzdilo, ale zistil som že pravý buben ma to lanko vytiahnuté viac ako lavé. Môže byť natiahnuté lanko alebo je len brzdové obloženie zodrané ??

Ja by som povedal, že problém bude s lankom ručnej. Zájdi so servisu a budeš múdrejší. Toto ti dajú do poriadku raz-dva.

alebo zaseknuta paka na brzdovej celusti

OK, keď pôjdem na výmenu oleja poviem to mechanikovi nech to pozre. Len dodám, že na jednej strane bol vymieňaný valček lebo tiekol, bolo to vo february vtedy som bol na výmene oleja.

 

Tak ale keď to brzdy dobre ??

Chlapi, aká je medz opotrebenia brzdového obloženia v bubnoch na fabii ?

Ak budeme detailisti :D ,tak je to 2,2mm bez kovovej opornej dosky celuste

  • 2 měsíce později...

Mám otázku, aký max priemer môže mať bubon na hranici opotrebovania ? V DP som našiel nejaký údaj, ktorý je o 1,6mm väčší ako nový bubon je to možné ?

 

post-69681-0-46325900-1451637724_thumb.j

Upraveno od marfan

je, opotřebením se průměr zvětšuje

Jasné to chápem, predsa to je samozrejmosť ale žeby tam bol len 1,5mm rozdiel to nieje málo ? Pýtam sa to kvôli tomu, že koncom februára mám technickú a chcem dať do poriadku zadne bubne, pretože síce brzdia ale ručnú mám už nadoraz dotiahnutú a stále mi to pripadá také mäkké. A po 220tkm tie bubne už nebudú ako nové.

bude to tak, pro f1 mám uvedeno dokonce jen 201 jako max. opotřebení, tedy 1 mm

 

obložení máš též původní?

Upraveno od psurn

ono se to na tom zadku hned tak neobrousí. Pokud už se nedá dotáhnout ručka, tak může být problém ve vytahaném lanovodu.

To ma tiež napadlo, ale moj automechanik mi povedal, že zatiaľ lanovody na fabii nemusel meniť a to niekoľko fabii, ktoré majú aj 300tkm ku nemu chodí.

 

 

bude to tak, pro f1 mám uvedeno dokonce jen 201 jako max. opotřebení, tedy 1 mm

 

obložení máš též původní?

Ano aj pakne sú pôvodné. 

 

 

Pôvodný umyseľ bol, že to prerobím na kotúče, ešte sa spýtam kamaráda z STK ako sa k tomu stavajú. Pretože podľa mňa to je lepšie ako bubne.

Upraveno od marfan

o tý přestavbě na kotouče se tu toho popsalo už hodně - je to nepovolená přestavba, ale na STK se na to při současné metodice kontrol nepřijde. Může s tím však narazit u pojišťovny, při prodeji apod.

To ma tiež napadlo, ale moj automechanik mi povedal, že zatiaľ lanovody na fabii nemusel meniť a to niekoľko fabii, ktoré majú aj 300tkm ku nemu chodí.

Hmmm,zaujímavé ...asi dobrý matroš

Takže som zmeral bubne aj pakne.

 

Lavá strana(vodičova): bubon 201mm, pakna1-4mm, pakna2- 3,5mm

 

Pravá strana:bubon medzi 201-201,5mm, pakna1-4mm,pakna2- 4mm

 

Lanovody vymením tiež nieje to nejaká vysoka cena za ne.

 

Takže čo myslíte vymeniť bubne a hotovo alebo rovno aj pakny.

pokud buben není šišatý (to by ti řekli na STK), tak bych ho neměnil

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.