Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

beuticek - tebou popsané konstrukční řady jsou zážehové motory. Diesely v OIII mají označení EA288 a podle materiálů škodovky jsou i s normou EURO5. Emisní normu si ostatně každý může najít a ověřit ve velkém techničáku.

Vloženo

Díky za opravu a upřesnění. Já mám taky ještě normu Euro5, ale ten motor už má novou konstrukci, tak by se jich to nemělo týkat (alespoň dle ofiko prohlášení). Je ale možný, že to potají aktualizují. Od posledního servisu jsem zaznamenal zvýšenou spotřebu, ale možná je to ostřejším stylem jizdy, neumím to posoudit. 

Vloženo

Byl jsem nucen poprvé za život dát auto do servisu na výměnu rozvodů.Spotřeba před 4.7 l a nyní 5.2 L. Regenerace nyní po 150 km před výměnou jsem najel cca 500 km a nevím že by se spustila.Každopádně DPF mám jiný,tak ho co nejdříve vyměním a uvidíme.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak filtr DPF je vyměněný,i když má mechanik novou diagnostiku Bosch tak asi sní nedokáže nastavit nové hodnoty.Když to načtu aplikací přes VAF DPF tak jsou tam stále stejné hodnoty jako před výměnou.Ví někdo kde to vše nastavit aby bylo vše jako nový filtr?

Vloženo

Mimochodem jak jsi přišel na 230K km ? Jak jsi to ověřoval ? Nebo jsi věřil prodejci ? Já jen že u trojkové octy se zaplněným filtrem a funkčním motorem mají vždy přes 280K km, takže bych skoro řekl, že tě někdo natáhnul...

Vloženo

230K to má prostě najeto,časté regenerace a vyčteno zanesení 84%,dal jsem na rady,kde každý radil vyměnit filtr.Filtr jsem sehnal za slušné peníze s nájezdem do 20K .Po vyndání filtru by jsem neřekl že byl zaplněný,byl OK,Tak hodnoty které jednotka uvádí jsou špatné.Byl jsem na třech diagnostikách a nikdo nic nenašel.Vše je OK,tak v úterý jedu do škodovky aby udělali nastavení po výměně filtru,nikomu se to totiž nepovedlo ani s novou diagnostikou,musí to opravdu udělat jen škodovka nebo je někde nějaká chyba.

Vloženo

Tak data jsou vynulovány, filtr běží jako od nového auta. Když jsem ale prohlížel ten původní, tak je skoro jisté že ty vyčtené údaje, jako Oil Ash třeba 66.9g je jen výpočet. Filtr je absolutně čistý a není ani trochu zanesený. Když to správně funguje tak se dá asi opravdu hodně najet. Tak asi je nejlepší když to ukazuje vysoké hodnoty, nechat filtr nastavit od nového. Pokud by byl opravdu zanesený tak se to ukáže. Když někdo tvrdí že je filtr na výměnu při zanesení přes 80% je to nesmysl, je to jen vypočítaný údaj, ve skutečnosti je třeba úplně čistý jako mám já. Výměna byla tedy zbytečná. Kdyby měl někdo o filtr zájem, nechám ho levně.

Vloženo

To s ním už spíš problém byl a původní majitel ho měnil, možná v záruce těžko říct ale po 200 tisíc km je ten filtr opravdu zasraný jak jetel, nicméně jestli byl měněn tak ne kvůli tomu že by byl zcela zaplněn... napadá mě snad jen benzín v naftě který může filtr zničit, nebo hodně špatný vstřik těžko říct...

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Mě se u O3 2.0 TDI CR spouští regenerace už po cca 300 km a trvá pak cca 20 minut/20 km. Pokud probíhá regenerace a já zrovna dojedu do cíle, tak motor normálně vypnu. Nemůžu vědět, kolik ještě zbývá do konce a kdyby byla právě zahájená, tak těžko budu někde kroužit 20 km. Přerušená regenerace se spouští při další cestě. Podle diagnostiky mám filtr zaplněný 8,8 g (z 80 g) olejového popílku. Najeto 41.000 km.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Dnes u mě probíhala regenerace.

 

Pro zvědavost jsem to napíchl přes WIFI na OBD2 a zapnul aplikaci VAG DPF.

Zapnul jsem to když tam bylo nějakých 86%, postupně to klesalo, ale zastavilo se to na 22% a spalování přestalo.

 

Hádám, že je to asi normální, nebo se má vždy vyčistit na 0%?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

ahojte

ako je to vlastne s tou regeneraciou? Minule som si pri zaparkovani doma vsimol ze bezi regenracia. Vypol som to a myslel ye to spravi ked manzelka pojde do roboty. Manzelka chodi do roboty 21km tam , to iste spet. Po troch dnoch som isiel autom ja zaviest manzelku do roboty a zistil som regeracia bezi. Vypol som motor na 15 minut, nasledne som isiel asi 2km, zas vypol motor na 15min a nasledne som isiel domov 21km. Regenracia bezala aj doma na parkovisku ale ponahlal som tak som to vypol. Nasledne az vecer , ked som isiel 21km som na parkovisku cakal manzelku a nechal som bezat motor (regeneracia). Po cca 5 min sa motor vypol (nechal som zapnuty ŠS nech vidim kedy to skonci). Ventilator samozrejme este chvilu bezal.

1. Je normalne ze to nespravi regenraciu pri trase 21km? (dokonca teply motor, ked som isiel spet)

2. ked auto napichnem na diagnostiku, tak pocet prerusenzch regeneracii je stale nula - (niekto sa mi hral so softom alebo je to normalne?), je pravda ze vzdy sa mi podari napichnut diag ked je poi regeneracii (ako to vlastne mysli "pocet prerusenych regeneracii?)

vopred dik za odpovede.

Vloženo

Po precteni prispevku i osobni zkusenosti vidim jako nezodpovezene, zda se prerusena regenerace po novem startu a zahrati na provozni teplotu znovu rozbehne nebo pocka az na zaplneni filtru na urcitou uroven. Zda se mi, ze podle stupne zaneseni se to chova obojim zposobem. Tento tyden jsem jezdil kratke jizdy mesto, zapinala se prakticky denne. Pak 2 x jizda 20 km. Dnes se tesim, jak to na dalnici konecne poradne dobehne, 130 km v tahu, zaparkuji a ona vesele bezi. 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj mam superb 1.6 88kw a protoze jsem u superbu nenasel nic k tomuto ( motor 1.6 se tu oficielne neprodava mam dovoz z belgie pisu sem ) mam to s dsg takze si auto radi jak potrebuje dokonce pri mensich rychlostech jezdi na 1300 otacek vetsinou nepoznam kdy zacne regenerovat az kdyz vystoupim z auta a slysim ventilator a je to citit  proto jsem psal v kodovani SIII zda nejde udelat nejaka kontrolka cisteni a pak co je nejlepsi  hned znovu nastartovat ?nemam kolem sebe dalnici abych to projel na ustalene otacky takze stat na miste a drzet plyn nebo jet po klikate okresce kde to nedokazu s dsg drzet v nejakych ustalenych otackach a jak poznam ze cisteni skoncilo ...stve me to ...ano bohuzel mam 1.6 i kdyz jezdim malo a kratke trasy ale to co jsem chtel jsem v benzinu za rozumny peniz nesehnal a 1.6 jsem mel v OII a byl jsem spokojeny 

Vloženo

Zapni SS a sleduj jeho stav na radiu. Ak pise Nutny beh motoru, s najvacsou pravdepodobnostou prebieha regeneracia. Pripadne mrkni na otacky na volnobeh, ktore su vyssie nez normalne v pripade regeneracie.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...