Přejít na obsah

Vrzání a pazvuky v interiéru


Bladik

Doporučené příspěvky

Tak vrzání loketní opěrky mne už také štvalo, přitom spodní kryt od vrchu jde opravdu snadno vycvaknout (začínejte od horní časti..., díky Martine ;-) )

 

Jinak řešení níže není 100%, ale zlepšení je tak 95% - tak kdybyste někdo potřebovali inspiraci...

 

image.thumb.png.bf30ef791bdce2b350ad233913e3052f.pngimage.thumb.png.5a93df794cbb36817e1e99fed7991001.png

 

A řešení :

 

image.thumb.png.ab19be6b75859cd9ef08d58dd9eccba6.png

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2shaarky: to je velice zajímavé, protože můj původně ŠA zaměstnanecký S3 z 04/2015 má velmi podobně řešenou opěrku.
Trochu vrzala taky , tak jsem ji před měsícem otevřel abych vyzkoušel nový Krytox sprej G052172A2/G052172M2 co jsem dostal a vnitřek vypadal prakticky jako u tebe po úpravě, materiál měl jen barvu trochu do šediva.
Mimichodem výsledek pro prostříkání kontaktních ploch, je zatím stále 100% ticho od loketní opěrky.
Sprej tedy na některá místa funguje lépe než ta lahvička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá diskuze...

https://forums.vwvortex.com/showthread.php?2819603-Maintaing-Eos-top-seals-weatherstrip-with-DuPont-Krytox-Lubricant

 

Zdá se, že Krytox sprej G052172A2/G052172M2 má základ Dupont Krytox GPL105

https://www.ulbrich.cz/krytox-gpl-105

 

Citovat

Krytox is really an aerospace lubricant, use as a dressing/protectant is a secondary application.

 

...a zdá se, že náhrada není.

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem běžně dostupné náhrady nenašel a distributory pro OEM se mi kvůli lahvičce otravovat nechtělo...

Se sprejem jsem teď spokojený.
Ta tekutá verze v lahvičce ( která se přepočteno na objem prodává snad ještě dráže) měla své omezení a aplikovat do užších prostor bylo skoro úplně nemožné.
Taky na nacvakávací spoje se oproti spreji spotřebovalo mnohem víc tekutiny, aby překryl plochu a tim byly i mnohem větší přetoky okolo. Tedy aspoň moje zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Dobrý den.
u mě většina pazvuků zmizela. Auto má přes 10tis km.

Zustalo jen pískání předního skla a vrzání přihádky u řadící páky.
Má smysl to řešit se servisem? Nebo je šance že to přestane samo?
Ten středový panel vrže i za jízdy jak se auto kroutí třeba na zvlněné kostkové silnici.

Děkuji za názory a hezký den přeju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahojte, tak tu mam jednu vrzanie aj ja :( Ako keby zvnutra palubovky. Stretli ste sa s tym niekto?

 

Co som vypozoroval:

  1. Robi to len od rychlosti cca 30-40 po 100km/h, potom prestane
  2. Nema to nic spolocne s plynom, len rychlostou
  3. Buchal som po palubovke hociak a nemalo to ziaden vplyv - aj pocas jazdy, nemenilo sa to
  4. Nema to nic s radiom alebo repro - vypol som vsetko a robilo to to iste
  5. Skusal som otvorit kapotu, vycistit co sa dalo ale nie je tam necistota

 

Video som dal aj na Dropbox https://www.dropbox.com/s/q9rgokfxl0vsope/2018-10-26 08.33.32.mov?dl=0

 

Editováno: , autor: Polgari
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 10. 2018 na 9:31, ghost7 napsal:

Jak řešíte vrzání vnitřních madel dveří u S3? Když za ně chytnu, nebo je zmáčknu, tak vržou. Stejného problému jsme si všiml u známého co má relativně nového Kodiaqa. 

Zkoušel někdo, jestli se to dá nějak rozebrat, podlepit nebo promazat? 

Toto by aj mna zaujimalo. Pri kodiaqovi vraj tie madla menia na zaruku, ale tam to je dost znamy a uz aj medializovany problem. A robi to na nich v podstate od nova. Pri superboch to asi tak vypukle nie je a napr. u mna sa vrzganie madla objavilo az cca po 2 rokoch a cca 30 tis.km.

So servisom som to zatial neriesil, ale asi budem musiet. Ak to uz niekto reklamoval tak dajte vediet ci uspesne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, tak tu mam jednu vrzanie aj ja :( Ako keby zvnutra palubovky. Stretli ste sa s tym niekto?
 
Co som vypozoroval:
  1. Robi to len od rychlosti cca 30-40 po 100km/h, potom prestane
  2. Nema to nic spolocne s plynom, len rychlostou
  3. Buchal som po palubovke hociak a nemalo to ziaden vplyv - aj pocas jazdy, nemenilo sa to
  4. Nema to nic s radiom alebo repro - vypol som vsetko a robilo to to iste
  5. Skusal som otvorit kapotu, vycistit co sa dalo ale nie je tam necistota
 
Video som dal aj na Dropbox https://www.dropbox.com/s/q9rgokfxl0vsope/2018-10-26 08.33.32.mov?dl=0
 

A když se mění otáčky větráku zvuk zůstává stejný?
Mě to přijde jak nějaká větvička nebo kousek plastu ve větráku.
Ta rychlost auta třeba souvisí s náporem vzduchu z předního nasávání.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď v rámci servisu po 30 tis km reklamoval vrzání středového panelu - hlavně při otevřeném držáku na nápoje, pak jednoho plastu u spolujezdce a nakonec mi nelícovalo víko schránky před spolujezdcem. V rámci garance odstraněno vše, nějakou závadu po opravě jsem nenašel. Takže spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...