miklisek Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Já mám tuto: http://www.extol.cz/naradi/rucni-naradi/autodoplnky/autonabijecky/8897300/ . Má možnost nabíjení přes zásuvku 12V/zapalovač, která musí být ale na svorce 30 (trvalé napájení). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Rozdílnost je především v charakteristice nabíjecího proudu. Průměrná nabíječka ti přepne do udržovacího režimu už při 14,4V a ta Ctek se přepne a jede dál, viz moje příloha o pár řádků výše... Přístroj nabíjí na kvalitu do fakt 100% stavu + má funkci na regeneraci a umí se spojit i s úplně mrtvou baterií. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Ověřená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Miklisek: ta 12V zásuvka pod palubkou F3 trvale napájená je ne? Ta možnost nabíjení přes zásuvku se mě líbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Nevím jak v FIII ale v Rapidu je pod ručkou zásuvka stále zapojená. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 před 17 minutami, MilanHos napsal: Miklisek: ta 12V zásuvka pod palubkou F3 trvale napájená je ne? Ta možnost nabíjení přes zásuvku se mě líbí. Ano zásuvka pod palubkou F3 je trvale zapojena. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 (editace) Já používám univerzálnější Optimate 4 DUAL - pro ty co mají zásuvku ovládanou Can-busem (např. BMW, BMW motorrad) je to suprová věcička - jinak samozřejmě umí to samé co Ctek. Editováno: 9. leden 2017, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Dílenská učební pomůcka uvádí: Nabíjení akumulátoru U vozidel vybavených systémem START-STOP nesmí být pólové kleště nabíječky připojeny přímo na záporný pól akumulátoru, ale pouze na kostřicí bod motoru. Tím se zajistí, že nedojde k přemostění snímače akumulátoru integrovaného v řídicí jednotce kontroly akumulátoru J367. Přímé nabíjení akumulátoru na záporném pólu by mělo za následek přemostění snímače akumulátoru a snímač by tak během nabíjení akumulátoru neregistroval jeho data. Hodnoty akumulátoru, uložené v diagnostickém rozhraní datové sběrnice (Gateway) J533 by pak nesouhlasily s hodnotami nabitého akumulátoru. Plati to i pri startovani pres startovaci kabely pro startujici i to nastartovane vozidlo, kdys maji obe auta Start-Stop system? Tedy cerny kabel pripojit na kostrici bod misto zaporneho polu autobaterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba26 Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Ano plati, presnej postup je v manualu na strane 169/170 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Nojo, tak to plati pouze pro vozidlo s vybitou baterii, pro to druhe ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Mně, když přijel z Škoda assistent nastartovat auto páč byla baterie hin, prdnul startovací kabely přímo na svorky baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 V 9. 1. 2017 at 9:59, brrrrm napsal: Tú Boschku C3 mám pár rokov doma a už som s ňou bez problémov ponabíjal pár rôznych áut, zatiaľ všetko s klasickými baterkami.. každopádne by to bola dobrá info, ak by mi pasovala aj na moju súčasnú Fabču.. Obal nabíječky má na boku zobrazeno pro které baterie je nabíječka vhodná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 V 6. 10. 2015 at 11:51, Akrub napsal: Díky za radu ROWZ . Zachoval jsem se dle tvé rady a vše je O.K. Pro Pawouka na jeho dotaz : poslední dobou jsem měl více krátkých jízd, do cca 14 km, přičemž při každé jízdě asi 6 startů. Proto jsem preventivně chtěl akumulátor dobít. mam taky mxs 5. Dneska jsem zkousel dobit (cvicne), ale me teda i na vlocce hazela error. Chtel bych se zeptat ostatnich co maji mxs 5, zda jim to na vlocce nabiji, nebo hazi error jako me? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 Nabíjej na symbolu autíčka, pokud máš EFB. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 zkousel jsem vsechny 4 rezimy a vsechny hlasily chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 No ta jedině zkusit na jiné baterii. Pokud to bude i tam hlásit chybu, bude problém asi s nabíječkou, pokud ne tak tvoje baterie nejde dobít( neudrží kapacitu) a CTEK to pozná a nenabíjí. Možná že jinou nabíječkou to půjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 (editace) A máš to pořádně na kostřícím bodu? Chce to tam s tím trochu zašudlat aby svorka dostala kontakt. Ta chyba hlásí že není připojena baterie. Editováno: 15. leden 2017, autor: milanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 diky za tip, zkusim s tim zahybat baterii si myslim, ze to neni, ta je v poradku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 15. leden 2017 Sdílet Vloženo 15. leden 2017 Jo, to je pravda, ten kostřicí bod jsem si před prvním nabíjení trochu ošuchal šroubovákem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 7. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2017 Tak zkusím po skoro roce mlčení zde to trochu zase oživit :-) Přečetl jsem si tady, že není možné dobíjet baterii mimo auto..To jako fakt ? Takže kdybych někdy přišel k autu a nenastartoval, tak jsem jako v háji, když bydlím na sídlišti a nabíječku k auto nedostanu ? Vždycky, když se mi toto stalo, baterku jsem vyndal, doma nabil a poté zas jezdil..jako fakt to není možné ? Přečetl jsem si ted manuál na str. 155 a nikde tam nevidím, že by bylo zakázano nabíjet baterii mimo vozidlo, předpokládám, že kdyby tomu tak bylo, že to tam bude napsané. naopak tam čtu, že při nabíjení tzvn. rychlonabíjením se odpojí oba poly baterie a poté se na poly připojí kleště nabíječky, takže úplně stejně, jako kdybych ji vyndal a takto to zapojil doma, kde mám proud.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 7. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2017 V návodu je u rychlonabíjení napsáno, že vyžaduje speciální nabíječku a znalosti, je to nebezpečné a že je doporučeno toto nechat v servisu. A takovou nabíječku doma asi nikdo nemáme, ta má řádově desítky A. A normální nabíječka dá max.6. Na baterce je řídící jednotka, která souvisí se S/S takže v návodu následuje odstavec označený vykřičníkem s popisem že se nesmí připojit -pol nabíječky na -pol baterie ale připojit na kostřící bod. Je to o tom, že pokud z auta vyndáš baterku vybitou a vrátíš nabitou tak ta jednotka si pamatuje vybitou. Nutno ji v servise znovu nastavit. Pokud se nenastaví tak se zblbne celé to okolo nabíjení a vybíjení a vzpomeň si jak jsme to probírali na FB jak to někomu hodilo chybu bagu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Ahoj, je to normální stav , když jezdím do práce 800 metrů plus sem tam nějaký výlet max 100 km o víkendu a baterii sem za 2 a půl roku nenabíjel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Buď rád, každá baterie je jiná. Na Fabii I combi mi baterie vydržela 10 roků. Na stejném autu tchánovi, vydržela necelé 2 roky??? Záleží na baterii a seřízení dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Ja vzdycky kdyz se dival, tak jsem mel 60-80%. Baterii obcas dobijim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 (editace) Kéž bych měl práci 800m od domu a já tu cestu mohl každý den absolvovat pěšky Na to jestli to je normální jev bych se ptal spíš kdyby baterka umřela a ne že je v “kondici” Editováno: 13. Listopad 2017, autor: MilanHos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.