Říjen 11, 20204 r Zdravim Vas, mam otazku , netušim kolko ma rokov bateria, chcel som si ju dobiť pred zimou ale akosi mi ju akoby nedobijalo, Volty velmi nestupali, mam S/stop system ale este mi na semafore alebo kde by som zastavil motor nezhasol, chcem sa spytat či to moze byť že je bateria vybita?
Říjen 11, 20204 r @depešmodTo je diesel? A jak volty nestoupaly? Jak měřeno, čím? Kolik měla voltů před nabíjením?
Říjen 11, 20204 r Ty jo odkdy má fabia agm? Proto diesel? Kam si napojoval munis? Nejzedis krátké vzdálenosti ?
Říjen 11, 20204 r @zwan no pokud mám správné informace, tak F3 diesel měl z výroby AGM a taky tu větší baterku 68Ah, oproti benzínové EFB 59Ah.
Říjen 11, 20204 r před 2 hodinami, depešmod napsal: Zdravim Vas, mam otazku , netušim kolko ma rokov bateria. Byla vyrobena: 2012/10
Říjen 11, 20204 r před 51 minutami, ski1961 napsal: @zwan no pokud mám správné informace, tak F3 diesel měl z výroby AGM a taky tu větší baterku 68Ah, oproti benzínové EFB 59Ah. Taky jsem tam u FIII 1.4 TDI měl AGM 68Ah 380A DIN.
Říjen 11, 20204 r Minus kabel nabijacky nesmies davat na minus pol akumulatora! Je to v navode k autu, musis dat na ukostrovaci pol
Říjen 12, 20204 r jedna sa o Octaviu 2 2011 r.v. 1.6 Tdci 77 kw CAYC , mam dojem ze je to baterka ešte od vyroby, som 3 majiteľ, mam nabijačku taku že ked ju zapnem ma 4 moznosti klasicky potom rychlejsie , a s vločkou klasicky a rychlejsie z vločkou, mam aj merač v zapalovači, ked je baterka pred startovanim ukazuje 12,3 V , po otočeni kluca klesne na 11,2 V , ked auto nastartuje ma 14 V , start je este ok. len som ju chcel dobiť pred zimou a Volty stupali ale len na asi 13V ked som ju pomeral mala 12,3V akoby ani ju nedobilo
Říjen 12, 20204 r @depešmod jo ha ? takže Octávia 2 ? jenže tady jsi ve skupině Fabia 3 a já když jsem reagoval, tak jsem reagoval v domnění, že se ptáš na F3..
Listopad 5, 20204 r Pouzivate niekto nabijacku z lidlu ULTIMATESPEED ULGD 5.0 B1 na nabijanie EFB baterii ? je vhodne ju pouzit na nabijanie tohto typy autobaterii ?
Listopad 5, 20204 r @m.a.r.e.k ano bez problémů s ní můžeš nabíjet EFB, už s ní dobíjím F3 průběžně 3 roky..
Listopad 6, 20204 r Dakujem , mam sice ten starsi model ktory sa uz nepredava ULGD 3,8 A1 ale nebol som si isty lebo v navode nieje nikde zmienka o EFB sa mi dza ze som tam videl len AGM Upraveno Listopad 6, 20204 r od m.a.r.e.k
Listopad 6, 20204 r V principu EFB se nabíjí stejně jak klasické. Až u AGM a GEL je nutná změna nabíjení.
Prosinec 5, 20204 r Ahojda, budu kupovat novou baterii a chci se zeptat, jakou koupit. https://autobaterie.heureka.cz/varta-start-stop-plus-12v-60ah-680a-560-901-068/ nebo https://autobaterie.heureka.cz/exide-start-stop-agm-12v-60ah-680a-ek600/
Prosinec 5, 20204 r @jerome69 je to úplně jedno, kterou z těch tvých dvou koupíš, obě jsou správné. Já osobně bych koupil exide, protože tato firma dodává baterie přímo do výroby a dávají se od této značky přímo do F3, Varta už myslím dávno není, co bývala a připlácí se tam jen za značku. Takže vybrat si musíš sám, správná odpověd neexistuje :-)
Prosinec 6, 20204 r Díky za radu a ještě takový dotaz. Hodně se tady řešila rekuperace a její deaktivace. Jako jedna z možností je zapnutí vyhřívání sedačky. Tak by mě zajímalo, jestli si náhodou ten výhřev nevezme víc, než se stihne dobít?
Prosinec 6, 20204 r Kdysi jsem to měřil na jedničkové fabii a víc jak 100W to myslím nebylo, takže dobíjení to vpohodě pokryje.
Leden 24, 20214 r V 11. 10. 2020 na 19:08, wirer napsal: Minus kabel nabijacky nesmies davat na minus pol akumulatora! Je to v navode k autu, musis dat na ukostrovaci pol Ahoj, můžu se zeptat proč? Dík
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.