Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

 

mam Fabiu III 1.2 tsi 66kw. Najazdene mam 8-tis km. Teraz som si vsimol, ked je vonku cca. 0 stupnov, pri startovani citim akoby nespaleny benzin. Je to iba pri studenom starte, inak to vobec necitit. Myslel som ze to moze byt lampda sonda, no ziadna kontrolka nesvieti. Cital som ze tieto motory prvych 40s pri studenom starte zahrievaju katalyzator, tak ci to nemoze byt tym... Mate niekto podobnu skusenost?

 

Dik.

Vloženo

Jo, včera i dneska ráno taky... studený start, 2 stupně pod nulou, pustil jsem vzduch na okno a taky byl chvíli cítit benzín. Po rozjetí už nic...

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

nespaleny benzin pri studenom starte je to stale normalna vec pri kazdom aute kedze cez sytic tlaci viac paliva a tym padom ma vyssie octacky a pri studenom motore nieje niejake extra spalovanie preto citit aj silnejsie benzinovy zapach ...potom ked sa zohreje a uslatia otacky vsetko je uz ok a spaluje tak ako ma 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Nechci zakládat zbytečně nové vlákno proto to napíšu sem. Už po několikáté pozoruji, že po delší jízdě když zastavím a třeba najíždím do garáže, je cítit velmi silně jakoby sírový zápach. Musím někdy garáž důkladně vyvětrat protože je to fakt síla. Je to normální nebo je něco špatně?

Vloženo

Obcas neco podobneho citim, nechavam otevrena vrata na chvilku, mame najeto asi 8 tisic, tak jsem to prikladal tomu, ze se jeste neco vypaluje...nedela to pravidelne a rekl bych, ze opravdu po delsi ceste (v patek, kdyz manzelka poskakuje v kolone) a auto je vic prohrate.

Vloženo

Řekl bych, že je to zápach ještě "nezajetých" spojkových lamel. Při popojíždění, nebo ostřejší jízdě jsem to cítil zpočátku u nové Fl a nyní také u Flll. Zápach síry , nebo spíše zkažených vajec, sám časem odezněl.

Vloženo

No nevím to se mě moc nezdá, auto už jezdí víc jak dva roky a lamely spojky už jsou určitě ready. Měl jsem také FI HTP a tam nic takového u mě nebylo cítit, tady to prostě po delší jízdě a  zastavení /ne pokaždé/ zasmrdí a fest. Většinou je to hned po zastavení a cítím to trochu i v autě ještě než vjedu do garáže. Teď mě napadá, že tankuji dlouhodobě většinou na jedné pumpě, tak zkusit benzín odjinud?

Vloženo

Ahoj všem,

ten čpavý zápach jsem měl také, vždy po delší cestě (určitě 100% souvislost s víc rozpáleným motorem), s pachem benzínu to určitě nemá nic společného, se spojkou také ne. Zápach se postupně zmenšoval. Zpočátku jsem se bál, co se děje, všechno jsem prohlédl a dospěl jsem k závěru, že se vypaluje buď kryt turba nebo pružná manžeta na připojení výfukového potrubí (možná ještě něco jiného na motoru). Blíže jsem to už nelokalizoval pro špatný přístup. Nejsilnější to bylo do asi 2 tis. km i v chladnější teplotě (jaro 2016), potom asi do 5 tis. km jen ve větším horku a rychle to zesláblo, tak jsem to dál neřešil. Je fakt, že jsem nejezdil delší cesty vcelku než kolem 100 km. Subjektivně mi to přestalo čpět úplně asi kolem 6-7 tis. km, kdy jsem to přestal zaznamenávat po cestě i ve velkém vedru (34°C). Dle stavu nyní po 2 letech to nemělo vliv na nějakou závadu, jen to bylo hodně nepříjemné, hlavně v garáži, venku se to moc nepoznalo.

  • o 3 roky později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

nechci zakládat nový topic, tak píšu sem.

Mám dotaz před vánoci sem měnil, olej, svíčky, filtry (kabina, olej, palivovej), brzdovku u mé F3 66kw. Od té doby převážně u studeného startu cítím kolem auta i v autě benzín(v 8 z 10 startů).  Do té doby mám dojem, že sem si nic takového nevšiml, ale možná nebylo až tolik studených dní.

V autech se moc nevyznám, proto se ptám je možné, že servisák něco z toho co zmiňuji špatně utáhl a někde to kape? Když se se díval pod auto a na motor mám dojem, že nikde nic nekape nebo sem si aspoň ničeho nevšiml.

 

Vloženo (editace)

Těžko soudit, než se rozjedeš může si zplodiny ještě natáhnout ventilátor když stojíš po větru, nebo otevřenými dveřmi. Za studeného startu motor spaluje bohatší směs, zvýšené volnoběžné otáčky a tím i více emisí. Taky chvíli cítím palivo kolem auta do dosažení provozní teploty motoru, ale uvnitř nic extrémního. Jsem stará škola, vždy motor na místě trochu zahřeju navzdory všem Vaculíkům a jiným radilům ze Světa motorů. Třeba u takové felicie byla na hrnci topení u motoru odvodňovací klapka a ta když vypadla šel smrad do auta. F3 má už trochu jiný systém.

Editováno: , autor: ben06

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...