oneb1t Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 ma rapid v nafte elektrickej prihrev vody? nechce se mi to hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 (editace) Jen hledej, ale je to horší než najít chinakabel. Vypadá to na předehřev?? Editováno: 7. Březen 2016, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 Test Rapidu 1.6 TDI CR 85 kW Rapid 1.6 TDI CR 85 kW.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 zdravím mám motor 1.6 85kw a neviem si ho vynachváliť podľa mňa do rapidky najlepšia voľba spotreba v meste okolo 4,5 priemer mimo 4l. Výkon je dostatočný na predbiehanie atď. Kultivovanosť je dobrá dokúpil som si kryt motoru a musím povedať že to ubralo na hlučnosti. Pri studenom štarte je to trošku horšie hlavne teraz v zime pri -15C ale inak je to v poriadku stačí mu 5 km a motor sa ohreje a je to lepšie. Na firme máme TSi a to sa nechytá najlepšie je ak skúsiš testovaciu jazdu v škode skús TSi a potom TDi a sám uvidíš čo je pre teba lepšie. Do toho 3 valca by som nešiel je to ako traktor mal som skúsenosť s ním a nič moc. Určite odporúčam 85kw. Po kolika kilometrech jsi začal brát tu spotřebu jako "usazenou", tedy že už nemá vliv to, že motor je nový? Já jsem si koupil Rapida s tímhle motorem nedávno a první nádrž za 4,8 l/100km. A to v podmínkách téměř celé jízdy mimo město. Dojíždím do 60 km vzdálené Plzně (okolo Klatov) do práce a nijak daleko do města nezajíždím. U předchozího Rapida (1.6TDi/77kW) jsem měl spotřebu u první nádrže za srovnatelných podmínek 4,18 l/100km. Myslím, že s TDI-čkama jezdit umím, že to ve mě nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub Klouda Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 (editace) Ta 85KW je naladěná jinak a nebude mít spotřebu jako ta 77... Hlavně kvůli EU6 :-( mám dlouhodobý průměr cca 5,3l/100km... Ke všemu je naladěná i jinak než v O3 její 81KW sestřička... Editováno: 2. Květen 2016, autor: Jakub Klouda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 3. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2016 Také máme podobnou spotřebu, ale je v tom teda dost města. Nás to ale netrápí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 5. Červen 2016 Sdílet Vloženo 5. Červen 2016 Skutočne je v tomto rapide jednohmota ? Ako píšu v článku ? A zaujímalo by ma aké to ma " rezervy " na chip tento motor - ak 135 - 140 ps ( ako 77kw verzia ) tak ďakujem velmi pekne k 7 - 10 kw ktoré človek dosiahne chipom , chip stráca význam...kedže sa autu nameralo 93 .8 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub84138 Vloženo 5. Červen 2016 Sdílet Vloženo 5. Červen 2016 Ano, je tam jednohmota - vydrží nebo nevydrží podle způsobu jízdy.... Papírově se ti zvedne výkon dle úpravy od úpravce. Největší změna je v průběh výkonu a kroutícího momentu Každopádně výkon přes 140 koní a krouťák přes 300NM nebude dělat sériovým komponentům moc dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 Na jednohmote ti veľmo nemá čo odíst - minimálne zotrvačník - takmer nesmrteľny...a práve to na všetkých tdi najma PD odchádzalo... A na 140 ps - sa robili prvé 1.6 tdi ... Aby ten výkon v škodovke našpanovali tak - že už nie je možnosť neakej ďalšej úpravy ? Hm no som celkom zvedavý - hádam niekto tento motor časom chipnúť dá ( prirodzene u neakého normálneho tunera - nie garaž - mastra ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marousek Vloženo 7. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 U tohoto motoru je hlavním problémem převodovka, kde je max. 250NM. Nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 Prevodovky problém nie sú - kedže bežne sa menia práve tieto " dlhé " 5 kvalty do áut ktoré sú tak trošku poladené ....bežne sa dlhý 5 kvalt z Fábie EWT - menil do áut kde výkon bol hlboko cez 150 , 170 , 200 ps .....problémom je spojka - ak je dvojhmota pri vačšej porcii NM - v nízkych otáčkach - dunia - ak je jednohmota - tento problém odpadá no može sa stať že prítlačný tanier nedokáže preniesť takú porciu NM ( napr takých 400 ) ...Všetko sa to dá ale poriešiť .....preložením lamely materiálom HDS..... Ale spojka znesie daleko viac - ako sa z tohto motora reálne dostať dá......pri manuále do 350 nm - ak je spojka nová problém nie je............ - pri DSG - tiež - videl som nie jednú Octaviu 3 1.8 tsi DSG s 350 nm + ( aj ked je táto 7st.prevodovka/ spojka do 250 nm )...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub84138 Vloženo 7. Červen 2016 Sdílet Vloženo 7. Červen 2016 (editace) Převodovka je do 300NM, problém je především sériová jednohmota. První věc, která odejde, pokud si budeš užívat rychlejší jízdu, především rozjezdy. Při manuál řazení a krouťáku 350NM si párkrát nedáš pozor a pružiny z talíře ti vyskáčou, dříve než řekneš borůvkový koláč..... Jinak vyšší výkon se dostat dá určitě,ale rozhodně bych to nedělal se sériovými komponenty, jako třeba spojka, brzdy, nikdy jsem nezkoumal, jak je na tom chlazení, vstřikovače ??? Editováno: 7. Červen 2016, autor: Jakub84138 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dvorcidlo0 Vloženo 8. Červen 2016 Sdílet Vloženo 8. Červen 2016 Seriova jednohmota sa preklada materialom HDS a to vydrži 400nm bez problemov mal som to v ibize pred 7 rokmi...o prevodovke plati to iste - ta zvysenie vykonu znesie vid rozne tuning fora a bezne hodnoty 200 ps...sam mam 5st Prevodovku a 340 nm a roky jazdim...a teraz k ostatnych predchadzajuca 77 kw verzia mala problem len v skutocne malom turbe preto sa robila na 140 ps....vstrekovace bez problemov zvladli aj 170 - 180 ps....ale ako je to s turbom som sa nedocital etku zial uz nemam a znova stahovat aktualnu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOJE_JMÉNO Vloženo 8. Květen 2017 Sdílet Vloženo 8. Květen 2017 V 27. 1. 2016 na 11:37, robert2551 napsal: zdravím mám motor 1.6 85kw a neviem si ho vynachváliť podľa mňa do rapidky najlepšia voľba spotreba v meste okolo 4,5 priemer mimo 4l. Výkon je dostatočný na predbiehanie atď. Kultivovanosť je dobrá dokúpil som si kryt motoru a musím povedať že to ubralo na hlučnosti. Pri studenom štarte je to trošku horšie hlavne teraz v zime pri -15C ale inak je to v poriadku stačí mu 5 km a motor sa ohreje a je to lepšie. Na firme máme TSi a to sa nechytá najlepšie je ak skúsiš testovaciu jazdu v škode skús TSi a potom TDi a sám uvidíš čo je pre teba lepšie. Do toho 3 valca by som nešiel je to ako traktor mal som skúsenosť s ním a nič moc. Určite odporúčam 85kw. Byl bych trochu opatrnější ve srovnávání s TSIčkem. Mám tuto 1,6ku (jen velmi krátce!) a po zkušenostech s 1,2TSI 77kW (223.000km) bych si nedovolil tvrdit, že je to TDI výrazně lepší. Sice příjemné, ale s výrazně vyšší hlučností. Navíc, vzhledem k absenci 6ky a dlouhému rozložení stupňů je výrazně méně pružná a "elastická". Ta 1.2ka šla zlehka i od 1200 ot. až do max. U TDI pod 1500 nemá cenu trápit. Rozhodně byl ten benzinák takový více příjemný a troufnu si říct, že i hravý. Nicméně, jezdí se s tím TDIčkem hezky a až se motor zajede, určitě to bude celkově ještě o trochu lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Když budeš porovnávat seriovu 1.2 TSI 81 kW a 1.6 TDI 85 kW tak ze zkušenosti vím že právě díky 6 kvaltu a vyšším rozsahu použitelný otáček je TSi výrazně rychlejší motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaras Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 Čau kluci. Měl bych jeden dotaz k tomuhle motoru. Koupil jsem před měsícem Rapida 2016 s tímhle motorem a všiml jsem si, že když jedu třeba 80 na pětku a pustím plyn, tak to trochu škubne, při přidání plynu taky...V jiným vlákně jsem se dočetl, že to může dělat buď silentblok na převodovce nebo na motoru. Tak jel jsem za mechošem a silentblok motoru (spolujezdcova strana) by stál za výměnu. Ale...Nemůžem jej podle čísla dohledat: 6R0 199 185 A prostě neni silentblok na tohle auto. Co dělám špatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 zaregistuj se na skodadíly.cz podle vin tveho auta a vyjede ti přesně díl, který tam dáš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaras Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 Tam jsem reglej, nenašlo, ani mechoš to podle vinka nenašel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 to číslo dílu je pro ten hliníkový držák, ta samotná guma s kovovým uložením do kastle bude jinak asi pro všechny dieselový agregáty stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaras Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 To s tím držákem mě teď po celým dopoledni googlení napadlo taky...Jdu zkusit vykoukat číslo toho zbytku, díky. Najde se tu někdo, kdo by potvrdil, jestli je to pro všechny nafťáky stejný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 (editace) V tomhle katalogu vyjede pro rapid dieslovej agregát silentblok, který podle vyhledávače najde silentblok pro fabii .. to svědčí , že minimálně ty spodlky s gumou budou zaměnitelný. Pak raději zjistit ve škodovce... https://skoda.7zap.com/en/cz/rapid/rapi/2014-726/1/199-199032/#14 Editováno: 6. Červen 2021, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yaras Vloženo 7. Červen 2021 Sdílet Vloženo 7. Červen 2021 Tak samozřejmě silentblok je otočenej tak, že číslo nejde pořádně vidět a tak malý zrcátko nemám. Každopádně jestli jsem to vyzjistil dobře, tak je kód 6R0 199 167 N. A pomocí googlu jsem nevyzjistil vůbec nic, tak asi zkusim tu škodovku. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.