Přejít na obsah

Tažné zařízení


michal z

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

a co vyzkoušet ty dva QR kódy? Mně to tedy nic neudělalo ve snaze je načíst z fotky ...

 

EDIT: tak jinou čtečkou mi to načetlo ten pravý a ukázalo to to číslo pod tím, tak předpokládám, že ten vlevo bude pro to číslo pod ním. Které z nich to ovšem je, by asi musel říci někdo, kdo má origo tažné a zapsané v TP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 8. 2021 na 22:19, Jagg22 napsal:

Píšu další info o opravě

Proběhla instalace nové sahary (originál škoda 400W), výsledek téměř totožný, auto se s karavanem v kopci hřeje.

Zapůjčil jsem si levnou diagnostiku, která ukazuje přesnou teplotu vody.

Zjistil jsem že při trochu ostřejší jízdě je teplota až 105 stupňů (palubní ukazatel ukazuje stále 90)

Mam ještě Octavii 3 110kw, totožný motor, taky se teplota nepohne ani o stupeň i když jedu hodně ostře.

Dále jsem si vzpomněl na kamaráda, který má úplně totožneho superba, stejný motor 4x4, domluvil jsem si že se svezu a pomocí diagnostiky zkusím svižně jízdu, výsledek byl úplně stejný jako u mého Superba, nebyl problém se s teplotou vody dostat přes 100 stupňů (ukazatel jako u mého stále na 90)

Předpokládám tedy že je u této verze prostě poddimenzovano chlazení.

Ještě mě napadá namontovat větší chladic který jsem našel na netu šířka 32mm (originál 24mm) ale je to nějaká replika, v originále jsou největší 24mm.

Není tak někdo kdo by mi zjistil není možné v originále sehnat větší chladic na tohoto superba 3, 2.0 tdi 110kw 4x4, manual

Dekuji

Superb ma myslim lamely pred chladicem je mozne ze jsou rozbite nebo se musej spravne nastavit v ridicich jednotkach pro vlek to by vysvetlovalo rozdil 

to ze budiky ukazujou 90 je dany softwarove aby lidi neblaznilo ze teplota lita nahoru/dolu

 

105 stupnu muze bejt jeste uplne v poradku pro motor je takova teplota asi z pohledu spotreby/emisi vyhodnejsi

na platforme MQB se myslim ECU snazi regulovat teplotu oleje u benzinovejch motoru na 107 stupnu takze totozny to muze bejt i s vodou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tak jsem se nedávno vydal na podobnou cestu - 2 roky zpět jsem koupil ojetý SIII 2018 140kW 4x4 6st. DSG bez tažného s tím, že to nevyužiji. A ejhle, ono by se to najednou hodilo na přepravu kola i koní. :) V autorizovaném servisu jasná zpráva - na tuto motorizaci s 4x4 nelze dodatečně nainstalovat tažné, pokud již nemá přípravu z výroby. A ta tam bohužel podle VIN není, i když v TP údaje o povolené hmotnosti přívěsu jsou... tak jsem z toho byl jelen já i servis. Než jsem hodil flintu do žita, zkusil jsem oslovit Elsa Group a prý jsou schopni udělat instalaci tažného zařízení a elektroinstalaci včetně kódování i na tuto verzi, tak jsem zvědavý. Jsem k nim objednaný na konec tohoto měsíce, tak potom udělám soupis pro další nebožáky, co si pořídili tuto verzi bez přípravy a poté zjistili, že to tažné přece jen potřebují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptal jsem se jich na to ještě dnes konkrétně a údajně ano.

 

Quote

Co se týče zápisu do TP, tak od nás dostanete typový list k tažnému zařízení a naše pověření o montáži a s tím si zajdete pouze na úřad.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
On 2/13/2024 at 11:19 PM, pkratky said:

Tak jsem se nedávno vydal na podobnou cestu - 2 roky zpět jsem koupil ojetý SIII 2018 140kW 4x4 6st. DSG bez tažného s tím, že to nevyužiji. A ejhle, ono by se to najednou hodilo na přepravu kola i koní. :) V autorizovaném servisu jasná zpráva - na tuto motorizaci s 4x4 nelze dodatečně nainstalovat tažné, pokud již nemá přípravu z výroby. A ta tam bohužel podle VIN není, i když v TP údaje o povolené hmotnosti přívěsu jsou... tak jsem z toho byl jelen já i servis. Než jsem hodil flintu do žita, zkusil jsem oslovit Elsa Group a prý jsou schopni udělat instalaci tažného zařízení a elektroinstalaci včetně kódování i na tuto verzi, tak jsem zvědavý. Jsem k nim objednaný na konec tohoto měsíce, tak potom udělám soupis pro další nebožáky, co si pořídili tuto verzi bez přípravy a poté zjistili, že to tažné přece jen potřebují.

Tak jsem musel instalaci odložit kvůli opravě po tom, co mi soused udělal facelift zadku při couvání... Nicméně tento týden nainstalováno na počkání (asi 4h) zařízení Westfalia s kompletní elektroinstalací včetně kódování a typového listu. Opět upozorňuji, že podle ŠA na tuto motorizaci TZ dodatečně dodělat nelze, ale zatím vše funguje jak má - prozatím odzkoušeno s nosičem kol. 

IMG_2377.jpg

IMG_5068.jpeg

IMG_5071.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím Všechny. Nedávno jsem koupil Combi s výklopným tažným. Očividně se tažné nepoužívalo, protože vyklopit ho jde hodně ztuha. V podstatě musím držet vytáhlé táhlo v kufru a zespoda rukou kouli nadsvednout, aby se odjistila a pak mírným tlakem ji sklopit. Nevypadne sama. To samé, když ji zvedám. Po čem jít, co je zatuhlé? Dá se koule vytáhnout z auta a třeba promazat? V příručce jsem četl, že to otočné uložení se nesmí mazat.

 

Díky za info

Editováno: , autor: jawarmaniak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...