Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 9. 1. 2017 na 6:36, KarelM napsal:

Tak jsem dnes ráno udělal ne příliš dobrý snímek - žaluzie jsou zavřené.

zaluzie_SIII.jpg

 

Já tam ty žaluzie prostě nemám, ať se dívám, jak se dívám. Je možné, že došlo k chybě ve výrobě? Nezdá se mi, že zrovna L+K výbava by ty žaluzie neměla...

Vloženo

Netuším, hledal jsem dokonce v  Dílenské příručce SIII v souboru "D4B80513DF6-Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf " info o žaluziích, ale v sekci chlazení se vůbec  o žaluziích nezmiňují! Jako by neexistovaly. U jiných motorů rovněž ne.  Žaluzie mi už mimochodem v rámci garance měnili.

Vloženo

Martin Bednář: Chyby v řídící jednotce  01 (P05A0 00 [036] - Stuck Open). A projevovalo se to mj. tak, že žaluzie někdy zůstaly otevřené i při studeném motoru, přitom bylo venku -10. V létě někdy zase zavřené, i když bylo venku 30.  

Vloženo

140kW je nemá nikdy, jen 110 a pokud je tažné, tak je nemá ani 110kW. To jsem vyčetl ve světě motorů jak dělali  test 110kW na cestě do Chorvatska

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Má smysl řešit nějakou zimní clonu před chladič ? (nemám žaluzie) Jednak jako pomocníka pro rychlejší ohřev motoru a jednak jako ochranu chladiče před kamínky. Na to, že auto má necelý rok, tak je ten chladič pěkně ostřílený. 

Vloženo

Já jsem chladič prorazil o nějaký kamínek, kdo to viděl, říkal, že to je extrém, jak ten chladič vypadá, takže bych doporučil alespoň nějakou ochranu chladiče, ale zatím jsem nic nenašel... Z výroby to ale nevydrží nic.

Vloženo

Na starém autě, které má najeto skoro 300 tisíc, mám chladič jako nový jen díky tomu, že jsem přes zimu před něj dával polystyrenové desky , které pomohly jednak jako ochrana před kamením a taky jako izolace. Myslím si, že něco podobného velmi brzy udělám na Supíkovi. Už jsem se díval jak tam něco strčit, asi to půjde spodem. 

Vloženo

Myslim ze vyslo nejake TPI na vodne pumpy pre niektore motorizacie, bol tam problem ze niektore auta sa prehrievali ( bolo to poznat na teplote oleja) resp chladili moc a myslim ze Skoda predpisala vymenu tychto pump za ine...

Vloženo

Na staré  O1 jsem nikdy s tím  neměl problém.  Dneska jsem se snažil zespodu dostat k chladiči, ale abych mohl dát  něco před  něj, tak to se mi nepodařilo. Musím  najít nějaký  způsob. 

 

 

Vloženo (editace)

S tím přehříváním je to častý jev stejně jako u octávie 3. Mě měnili vodní pumpu tento týden. Superb 140Kw.

Tvářili se, jako bych si to vymýšlel a nakonec jsem jin udělal fotku.

Po vytažení pumpy z auta byla clona zaseklá v zavřené poloze.

Editováno: , autor: AdoksS
Vloženo

Teplota byla 105 stupňů a dělalo to hlavně při zátěži ( dálnice  ). A u superba na to žádné TPI není. Jen u octavie 3.

Nic méně motor je to stejný EA288.

Říkal mi technik, že to tam dělají dost často.

 

Vloženo

ten článek pod tím o Octavii RS 135kw vs Superb 140kw je pěkná bajka, do dlouhého kopce nad Mohelnicí Superb 140kw manuál nové Octavii RS TDI s přehledem ujel, a to se fakt Oktávka snažila od Olomouce

 

závada vodní pumpy mě na Oktávce 110kw 2013 potkala asi v 60000 km, nastěstí se dalo dolévat a na etapy dojet z Brna do Prahy do servisu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...