janci47 Vloženo 21. Říjen 2018 Vloženo 21. Říjen 2018 Súhlasím s "deto". Mám 110kw 4x4, pri aktuálnych ranných teplotách od 4-10 stupňov sa mi motor do 10 km zohreje vždy na cca 70-80 stupňov a to ho vôbec nevytáčam. Citovat
Lukas_86 Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 V 9. 1. 2017 na 6:36, KarelM napsal: Tak jsem dnes ráno udělal ne příliš dobrý snímek - žaluzie jsou zavřené. Já tam ty žaluzie prostě nemám, ať se dívám, jak se dívám. Je možné, že došlo k chybě ve výrobě? Nezdá se mi, že zrovna L+K výbava by ty žaluzie neměla... Citovat
KarelM Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Netuším, hledal jsem dokonce v Dílenské příručce SIII v souboru "D4B80513DF6-Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf " info o žaluziích, ale v sekci chlazení se vůbec o žaluziích nezmiňují! Jako by neexistovaly. U jiných motorů rovněž ne. Žaluzie mi už mimochodem v rámci garance měnili. Citovat
Martin Bednář Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Lukas_86: Žaluzie se neřídily výbavou, ale motorizací. A možná buď rád, že je tam nemáš... KarelM: proč ti je měnili? Citovat
Patrik1971 Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 A vieme ake motorizacie ju maju/mali? Citovat
KarelM Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Martin Bednář: Chyby v řídící jednotce 01 (P05A0 00 [036] - Stuck Open). A projevovalo se to mj. tak, že žaluzie někdy zůstaly otevřené i při studeném motoru, přitom bylo venku -10. V létě někdy zase zavřené, i když bylo venku 30. Citovat
marap Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 140kW je nemá nikdy, jen 110 a pokud je tažné, tak je nemá ani 110kW. To jsem vyčetl ve světě motorů jak dělali test 110kW na cestě do Chorvatska 1 Citovat
Maaarty92 Vloženo 24. Říjen 2018 Vloženo 24. Říjen 2018 Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice. 1 Citovat
Martin_TDi Vloženo 14. Listopad 2018 Vloženo 14. Listopad 2018 Má smysl řešit nějakou zimní clonu před chladič ? (nemám žaluzie) Jednak jako pomocníka pro rychlejší ohřev motoru a jednak jako ochranu chladiče před kamínky. Na to, že auto má necelý rok, tak je ten chladič pěkně ostřílený. Citovat
Plzeňáček Vloženo 14. Listopad 2018 Vloženo 14. Listopad 2018 Já jsem chladič prorazil o nějaký kamínek, kdo to viděl, říkal, že to je extrém, jak ten chladič vypadá, takže bych doporučil alespoň nějakou ochranu chladiče, ale zatím jsem nic nenašel... Z výroby to ale nevydrží nic. Citovat
Martin_TDi Vloženo 14. Listopad 2018 Vloženo 14. Listopad 2018 Na starém autě, které má najeto skoro 300 tisíc, mám chladič jako nový jen díky tomu, že jsem přes zimu před něj dával polystyrenové desky , které pomohly jednak jako ochrana před kamením a taky jako izolace. Myslím si, že něco podobného velmi brzy udělám na Supíkovi. Už jsem se díval jak tam něco strčit, asi to půjde spodem. Citovat
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2018 Vloženo 14. Listopad 2018 A neni pak problem s chlazenim? Citovat
paldous Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 Myslim ze vyslo nejake TPI na vodne pumpy pre niektore motorizacie, bol tam problem ze niektore auta sa prehrievali ( bolo to poznat na teplote oleja) resp chladili moc a myslim ze Skoda predpisala vymenu tychto pump za ine... Citovat
Martin_TDi Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 Na staré O1 jsem nikdy s tím neměl problém. Dneska jsem se snažil zespodu dostat k chladiči, ale abych mohl dát něco před něj, tak to se mi nepodařilo. Musím najít nějaký způsob. Citovat
Martin18 Vloženo 17. Listopad 2018 Vloženo 17. Listopad 2018 Na toto tema je clanek v aktualnim Svete motoru. Citovat
Martin_TDi Vloženo 18. Listopad 2018 Vloženo 18. Listopad 2018 Ten bohužel nemám. Co je tam napsáno? Citovat
paldous Vloženo 18. Listopad 2018 Vloženo 18. Listopad 2018 Myslis v tomto cisle nebo minulotydnovem? Citovat
AdoksS Vloženo 25. Listopad 2018 Vloženo 25. Listopad 2018 (editace) S tím přehříváním je to častý jev stejně jako u octávie 3. Mě měnili vodní pumpu tento týden. Superb 140Kw. Tvářili se, jako bych si to vymýšlel a nakonec jsem jin udělal fotku. Po vytažení pumpy z auta byla clona zaseklá v zavřené poloze. Editováno: 25. Listopad 2018, autor: AdoksS Citovat
paldous Vloženo 26. Listopad 2018 Vloženo 26. Listopad 2018 Kolik ti to ukazovalo teplotu? Nevis jake TPI presne se na to vztahuje? Citovat
AdoksS Vloženo 26. Listopad 2018 Vloženo 26. Listopad 2018 Teplota byla 105 stupňů a dělalo to hlavně při zátěži ( dálnice ). A u superba na to žádné TPI není. Jen u octavie 3. Nic méně motor je to stejný EA288. Říkal mi technik, že to tam dělají dost často. Citovat
Martin18 Vloženo 26. Listopad 2018 Vloženo 26. Listopad 2018 V tom SM je to popsane. Pricina je v chladici kapaline, pumpa je az nasledek. Je tam i servisni rada na jinou chladici kapalinu. Citovat
whokerz Vloženo 30. Listopad 2018 Vloženo 30. Listopad 2018 ten článek pod tím o Octavii RS 135kw vs Superb 140kw je pěkná bajka, do dlouhého kopce nad Mohelnicí Superb 140kw manuál nové Octavii RS TDI s přehledem ujel, a to se fakt Oktávka snažila od Olomouce závada vodní pumpy mě na Oktávce 110kw 2013 potkala asi v 60000 km, nastěstí se dalo dolévat a na etapy dojet z Brna do Prahy do servisu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.