Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

1,6/100

Spotreba o cca pul litru dole pri sviznejsim jezdeni, emise v poradku, zatah od 2000-3000 nesrovnatelnej, okamzita reakce na plyn, atd, samy pozitiva. Kvalitni cip je proste zuppa! A pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou)  lol  -_-

mi řekni cos na tom měnil, chipoval nebo co... , mám stejný motor a nějak mi t tu vymlouvají :D

Nikdo ti to nevymlouva, delat si muzes samo co chces :D jen je vseobecne zname, ze se na tenhle motor nevyplati dat chip, nebo spise ze za ty prachy toho moc nedostanes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte někdo zkušenost s čipováním od firmy CIMBU.

Neničí čipování motor, koluby, ...

Čipujou 81kW na 97kW a údajně OK ?

Podle me jedna z TOP spolecnosti co se chiptuningem skodovek v CR zabyva !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na spotrmotor uvádi za 6 klacíku zvyšení o 10 ps, moc tomu nerozumím. Musim toho jěště hodně přečíst. :(

a tech deset koni je jenom papirovych. z atmosferickych maloobsahovych motoru se chipem neudela skoro vubec nic. za ty prachy to absolutne nestoji.

co se tyce Cimbu, asi opravdu the best, taky si za to nechaj patricne zaplatit. z vlastni zkusenosti muzu doporucit BOSH Frydek-Mistek. rika se, ze dobrej je i dieselpower. to jsou lidi, ktery to delaj protoze je to bavi a vyhrajou si s tim...

nekdo se tu ptal, jestli netrpi motor, klouby...jasne ze vsechno trpi. cim vic koni, tim vic trpi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na spotrmotor uvádi za 6 klacíku zvyšení o 10 ps, moc tomu nerozumím. Musim toho jěště hodně přečíst. :(

a tech deset koni je jenom papirovych. z atmosferickych maloobsahovych motoru se chipem neudela skoro vubec nic. za ty prachy to absolutne nestoji.

co se tyce Cimbu, asi opravdu the best, taky si za to nechaj patricne zaplatit. z vlastni zkusenosti muzu doporucit BOSH Frydek-Mistek. rika se, ze dobrej je i dieselpower. to jsou lidi, ktery to delaj protoze je to bavi a vyhrajou si s tim...

nekdo se tu ptal, jestli netrpi motor, klouby...jasne ze vsechno trpi. cim vic koni, tim vic trpi :)

Dovolil bych si oponovat, ze ten kdo chce, rikam chce cipovat motor, kluidne i 1,4MPI, ci 1,6MPI a je ochoten podstoupit urcita rizika, tak nevidim duvod, proc by to za to nestalo? Uz tu nekdo jiny v jine diskuzi psal, coz se mi hodne libilo, ze kdyz budes mit hnusnou manzelku, take ji nebudes rikat, at se nelici a nechodi na kosmetiku a ke kadernici, ze to za to nestoji... Samozrejme ze stoji!!! <_<

ORIGINAL JE TADY

posledni prispevek ARI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jiste, pokud je nekdo ochotnej dat 600 za jednoho kone, kterej je pouze papirovej a na brzde tech koni bude min, takze rozdil bude skoro nic, pak ano. ale to bych udelal jen v pripade, ze bych si penezma utiral zadek...

Toto muze opet rici clovek, co v takovem aute nejel, jelikoz je to pro nej powel a vozi si zadek v silnejsim motoru... Jak jsi prisel na to, ze to neni na slabsim motoru znat? Znat to je, ale ne tak citelne jako u TDI, kde to nestoupa pouze o 10PS to je jasny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu potvrdit, že i když tomu mnozí nebudou věřit, tak i u malého nepřeplňovaného benzíňáku může chip něco přinést. Netvrdím, že přisype větší počet koníků, ale může výrazně zlepšit rychlost reakce na přidání plynu, což jsme si doma před lety ověřili jak na 1.3BMM (kterou následně několik spolujezdců nezávisle na sobě tipovalo na 1.6), tak i na 1.6MPi 55kW. Obojí Ciimbu, 1.6 včetně vačky.

U motoru 1.6 74/75kW (stejně jako u jiných podobných motorů) je ale + 10PS bohužel z říše pohádek. Myslím si, že pokud to někdo "umí", tak 5% je max., a to jsem možná optimista :) Vyšší čísla jsou matení lidí nebo jdou na vrub obecně sériově vyššímu výkonu motoru než je papírová hodnota (jao např. u 1.3MPi).

Pokud někomu připadají takové peníze vyhozené, tak je samozřejmě může utratit jinak. Mi to tak nepřipadlo a už 3x jsem je do chipu vrazil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnil jsem spojku. Dal sem tam z 81kW. Je to jiny auto. Zadny vibrace, zadnej hluk. Je jen slyset moturek. Atum po chipu jde spojka do haje co si budeme povidat. Ja chipoval ve 125t km a ujel jsem s ni 25t a sla.

Setrvak byl tak vyklochtanej, ze jsem ani netusil, ze je to mozny. Mel jsem i dokonce prasklou nejakou objimku u loziska co jde k prevodovce. Zajimavy je, ze vubec neprokluzovala. Takze ted bych tam dal vstriky z 81kW a prechip jednotku, trochu nakrmime turbu a budeme zase o neco vejs :)

Nebo ji prodam a koupim to RSko :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jiste, pokud je nekdo ochotnej dat 600 za jednoho kone, kterej je pouze papirovej a na brzde tech koni bude min, takze rozdil bude skoro nic, pak ano. ale to bych udelal jen v pripade, ze bych si penezma utiral zadek...

Toto muze opet rici clovek, co v takovem aute nejel, jelikoz je to pro nej powel a vozi si zadek v silnejsim motoru... Jak jsi prisel na to, ze to neni na slabsim motoru znat? Znat to je, ale ne tak citelne jako u TDI, kde to nestoupa pouze o 10PS to je jasny...

no, covece je to tak, ja si vozim prdel v silnejsim 105konovym TDI, fakt brutalni rozdil. ale jo, pokud je nekdo ochotnej za to zaplatit, pak at si chipuje co chce, ale 10 koni stejne chipem nenazene u tohodle motoru. jestli jich bude 6-7, bude to dobry. a to je opravdu tak citelnej rozdil, ze se vyplati za nej davat takovej "ranec"?

napriklad ja chipoval ze 105PS, 250Nm na 150PS a 355Nm za bratru 9tis korun ceskych, coz byla hodne ferova cena, za ten rozdil, kterej to prineslo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jiste, pokud je nekdo ochotnej dat 600 za jednoho kone, kterej je pouze papirovej a na brzde tech koni bude min, takze rozdil bude skoro nic, pak ano. ale to bych udelal jen v pripade, ze bych si penezma utiral zadek...

Toto muze opet rici clovek, co v takovem aute nejel, jelikoz je to pro nej powel a vozi si zadek v silnejsim motoru... Jak jsi prisel na to, ze to neni na slabsim motoru znat? Znat to je, ale ne tak citelne jako u TDI, kde to nestoupa pouze o 10PS to je jasny...

no, covece je to tak, ja si vozim prdel v silnejsim 105konovym TDI, fakt brutalni rozdil. ale jo, pokud je nekdo ochotnej za to zaplatit, pak at si chipuje co chce, ale 10 koni stejne chipem nenazene u tohodle motoru. jestli jich bude 6-7, bude to dobry. a to je opravdu tak citelnej rozdil, ze se vyplati za nej davat takovej "ranec"?

napriklad ja chipoval ze 105PS, 250Nm na 150PS a 355Nm za bratru 9tis korun ceskych, coz byla hodne ferova cena, za ten rozdil, kterej to prineslo...

Tahle diskuze vymeny nazoru nikam nevede, nevadi... :D Dle me u turba je to jasne neco jineho, ale u toho slabsiho benzinu, jelikoz s tim nic vice nejde, tak za ten " ranec " jak jsi to nazval je to u toho auta proste citit, seslapnuti pedalu ma uplne jinou odezvu nez pred chipem a majitel je za to stastny, jelikoz jak jsem rekl, vice s tim nejde a taky trochu funguje..jak bych to nazval... " sugesce "???! JA sam chipovano nemam a nehodlam, ne kvuli " ranci ":D , ale proste nechci z jinych duvodu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jiste, pokud je nekdo ochotnej dat 600 za jednoho kone, kterej je pouze papirovej a na brzde tech koni bude min, takze rozdil bude skoro nic, pak ano. ale to bych udelal jen v pripade, ze bych si penezma utiral zadek...

Toto muze opet rici clovek, co v takovem aute nejel, jelikoz je to pro nej powel a vozi si zadek v silnejsim motoru... Jak jsi prisel na to, ze to neni na slabsim motoru znat? Znat to je, ale ne tak citelne jako u TDI, kde to nestoupa pouze o 10PS to je jasny...

no, covece je to tak, ja si vozim prdel v silnejsim 105konovym TDI, fakt brutalni rozdil. ale jo, pokud je nekdo ochotnej za to zaplatit, pak at si chipuje co chce, ale 10 koni stejne chipem nenazene u tohodle motoru. jestli jich bude 6-7, bude to dobry. a to je opravdu tak citelnej rozdil, ze se vyplati za nej davat takovej "ranec"?

napriklad ja chipoval ze 105PS, 250Nm na 150PS a 355Nm za bratru 9tis korun ceskych, coz byla hodne ferova cena, za ten rozdil, kterej to prineslo...

A drzi spojka? 1.9TDi PD maj prej problemy s kroutakem nad 300nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je tak...spojka odesla po 25tis km, takze zatim jezdim zase na 105konich a 250Nm

ano, s atmosferou toho moc neudelas a proto si myslim, ze tak minimalni narust je zbytecny financovat. proste muj pohled na vec. radsi koupit silnejsi motor uz v serii.

Aha, sem si nevsim ze jsi o tom uz nekde psal.

Leda tam dat spojku ze 2.0TDi jestli to jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bylo prvni co me napadlo. jenze servis trvdil, ze to nelze, ze jsou tam nejaky soucastky jiny a ze by to mozna slo, ale musely by se udelat nejake upravy a do toho se oni nepusti, coz chapu

A asi by to byla darda, ze by to zase v tomto pripade mozna za to nestalo, he? :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,6/100

Spotreba o cca pul litru dole pri sviznejsim jezdeni, emise v poradku, zatah od 2000-3000 nesrovnatelnej, okamzita reakce na plyn, atd, samy pozitiva. Kvalitni cip je proste zuppa! A pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou)  lol  -_-

mi řekni cos na tom měnil, chipoval nebo co... , mám stejný motor a nějak mi tu vymlouvají :D

No, koukam :) Mam po cipu temer 30000km, mimo tlumicu to beru jako nejlepsi investici do auta, nelze nez doporucit. Porad to nemam zbrzdeny, takze nevim, o kolik byl ten narust, ale 5HP to rozhodne nebylo, spis muzu potvrdit, ze plati to, co pise Sportmotor na strankach o ty uprave (samozrejme krome tech koni a nm, to neni zmereny). Jen to v nizkejch otackach jede uplne jinac, proste silenej rozdil na to, aby to bylo blbejch pet koni. Ja to mel za 5000 v akci a sel bych do toho opet, a bez vahani. Urcite tomu neuskodil KN filtr a ladak Remus, oboji bylo znat. No a sportovni svicky a lehkobeznej olej jsou zaklad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Jen pro začátek: Pro ty chytráky co řeknou,že ztoho letadlo neudělám a podobně tak dík předem za radu lol Dělal si někdo chip. u abctuning. U benzínu říkají nárust o 6kw, ale spíš mě zajímá krouták. Zda je to poznat na síle motoru nebo jsou to vyhozený prachy. A nějaký perličky o firmě spolehlivost ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...