Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

jinak todle je levé zadní

Ve finále jsem rád za zadní bubny, sice nevypadají nejlíp, jak tady někdo psal, ale s tímto malým autem, myslím si "točí" velmi dobře. Přední kotouče mám po zimě jak nové a vypadá to že zadní kotouče budou trochu ošizené. Majitel firemní 81kW uvažuje o reklamaci, drážky a vydřená místa, podobně jak na fotografiích tady.

Upraveno od ronall

proč by zadní bubny byly ošizené?

Možná si to špatně pochopil, píšu o zadních kotoučích, ne o bubnech, ty jsou bez problémů.

Pánové nevím nevím, co s tim děláte. Přikládám fotku pravého zadního. Po výletě na šumavskou rallye zmizeli i poslední vyrezlé ďubky a kotouče jsou na omak hladký jak dětská prdýlka :kol-28:  

post-91286-0-80142300-1462472856_thumb.j

ty sou jak nový....... :D

Holt asi nezbývá nic jiného než to vyřešit při rallye... :-D

on ale nic nevyřešil.

Chlapi nevím, ale já ze zadníma problém nemám. Občas zabrzdím razantněji, motorem spíše nebrzdím, protože brzdný účinek 1.2 TSi je minimální. Najeto 20 tis. 

 

post-19561-0-90279000-1462520413_thumb.j

Zadné kotúče mám na prd už aj ja, rozdiely podľa mňa nebudú v kvalite materiálu, ale v lokalite kde je v zime F III jazdené. Jedného pekného zimného (teplého) dňa som si všimol ráno hrdzavé kotúče, tak som bol limetku trochu prehnať a vyblbnúť sa s ručkou a hneď vypadali lepšie..... Na druhý deň ráno znovu, takto to šlo pár dní, až ma napadlo že kotúče budú od soli, voda sa odparí ale povlak zostane, keď kotúč navlhne, tak takmer okamžite chytí "líšku". Napadlo ma umyť kotúče wapkou a od vtedy to takmer nehrdzavie, po dlhšej ceste v zime cez "presolené" cesty k okolitým priesmykom, kde sa pre zmenu sype inertným materiálom, ktorý dokončí (alebo začne?) dielo skazy (ryhy na kotúčoch) po príchode domov vypláchnem kotúče (občas aj auto) aspoň teplou vodou na samoobslužnej umyvárke, ak teda veľmi nemrzne.... Môžem sa ale mýliť a všetko je úplne inak.... Možno keby ste sa podelili s využívaním "presolených" mokrých ciest vo vzťahu k zachovalosti zadných kotúčov.... Do prvého výdatného sneženia som ich mal ako zrkadlo.....

Chlapi nevím, ale já ze zadníma problém nemám. Občas zabrzdím razantněji, motorem spíše nebrzdím, protože brzdný účinek 1.2 TSi je minimální. Najeto 20 tis. 

 

attachicon.gifIMG_1863.JPG

vždyť vypadaj jak ze šrotu.

A co jim je? Jsou hladké, rýhy žádné. Jak by měl vypadat kotouč po 20 tis. km? 

Prostě jak zrcadlo, jak nové.

To je nesmysl - rýhy mohou být na kotouči i po 1000km, např. když do třmenu chytneš kamínek. Je třeba si uvědomit, jaký bordel se na cestách nachytá na destičky...

 

Mnoho z Vás si asi neuvědomuje, že kotouče mají především BRZDIT, ne být KRÁSNÉ.

 

Docela by mne zajímalo, co by někteří chroničtí řešici p****** řekli na toto: http://img.auto.cz/auto/base/2015-40/teaurs686_560e34e4d8bf1.jpg

http://img.auto.cz/auto/base/2015-40/teaurs685_560e34e4b9405.jpg
Vysolit 250 tisíc za karbon-keramiku, která je popraskaná! Už vidím ten zástup na reklamačním oddělení.  :kol-46:

 

P.S. malá nápověda - "praskliny" v povrchu karbon-keramických kotoučů jsou normální, stejně tak jako rýhy v kotoučích normálních.

Upraveno od mp390

No, jasny, ze kaminek muze udelat ryhu, ze to muze zareznout atd., atd...  Otazka ale je, proc vypadaj zadni kotouce mnohem hur nez predni. Tedy pokud to neni rozdilnou kvalitou kotoucu/desticek.

Na parkovišti u nás stála Fabia III se 17" koly, tak jsem shlédnul kotouče a opravdu, přední byly jak nové a zadní na tom byly výrazně hůře. Ono z dálky to vidět není, ale když se na to člověk zaměří, tak to jde vidět.

No, jasny, ze kaminek muze udelat ryhu, ze to muze zareznout atd., atd...  Otazka ale je, proc vypadaj zadni kotouce mnohem hur nez predni. Tedy pokud to neni rozdilnou kvalitou kotoucu/desticek.

 

Protože taky mnohem míň brzdí. Stačí se podívat, v jakém stavu byly vždy zadní kotouče na OI. Přední OK, zadní orezlé. Když méně brzdí -> méně se zahřívají, sůl na ně má horší vliv, hůře se očistí od rzi. 

a ve předu je větší váha;)

Doma mám ještě Passata a tam mám kotouče vepředu i vzadu krásně čisté, stejně tak na služební OII.

Na Allroadu, a dalších autech to mám stejné jak píšeš.

Koukal jsem poslední dobou na ostatní, a vzadu čisté. Ale je pravda, že to byly velké těžké auta s chlazenými zadními kotouči a obvykle auta, co lítají, služebáky a podobně. Nic z toho nebylo rodinné auto od člověka, který jezdí na spotřebu a podobně :-)

Nakonec jsem Vám vyfotil své kotouče po skoro 30 tisících km - 2x fotka zadního + 1x fotka předního. Myslím, že to je naprosto OK.

post-91469-0-63827900-1462825368_thumb.j

post-91469-0-51653300-1462825372_thumb.j

post-91469-0-19580500-1462825376_thumb.j

ty sou jak zrcadlo ;)

Tak je to spravne, tak to ma byt.

Samozřejmě, že čáry tam jsou, ale to je od popojíždění při parkování. Takže řešení je těm brzdám dávat kouř, který si zaslouží a vydrží! :) Nesmíte to furt tak šolíchat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.