Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Takhle vypadají moje zadní po druhé zimě :)

Akorát příruba kotouče je přestříklá zinkovou stříbrnou, už začínala reznout... Jinak na ně není šáhnuto ;).

DSC_0870.jpg

Vloženo
V 16. 4. 2017 na 8:51, BrozikCZ napsal:

Predni a zadni po 2. zime.

Na prednich je na obou uz vybrousen pekny rantl.

 

 

Tak ty zadní jsem měl na podzim stejné jako přední, jako zrcadlo. Po letošní zimě to vypadá docela jinak. A technik mi doporučil výměnu zadních brzdových kotoučů. :-/

 

 

IMG_2906.JPG

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V 16. 4. 2017 na 12:13, MarťasNovak napsal:

Ahoj,

Zajímalo by mě, co to máš za fleky na kastli nad pružinou (zadní náprava)? Je to asi špína že?

 

 

Ne, to spinave neni, to je rez. 

 

Zjistil jsem, ze auto je po roce a pul (25k najezd) pomerne slusne orezle.

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Přikládám foto zadních brzd po 1 roce a 18 000 km. Při brždění v malé rychlosti vydávají nepříjemný zvuk, jako když o něco drhnou. Rýhy na kotoučích žádné. Krycí plech také ok.

IMG_20180407_085903.jpg

IMG_20180407_085911.jpg

IMG_20180407_085916.jpg

Vloženo (editace)

Já po 3 zimách a 91tis jedu za 14 dní měnit zadní kotouce. Bohužel rez už není jen povrchová...

Editováno: , autor: epo
Vloženo

No já mám na combi kotouče v pohodě, vypadají jak nové v 60 tis,  jen na té krátké jsou už druhé zadní a opět jsou na prd. I mechanici to řešili a došli k závěru že jsou špatné destičky ale k výměně se nemají. Sice už na to jednou byla reklamace a škodovka dala nové ale po 10 tis. vypadají hrozně.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím, 

Jen bych se chtěl zeptat jak velké má Fabia III přední kotouče a jestli má signalizaci opotřebení brzdových destiček? Nikde se mi to nepodařilo dohledat. Mám Fabii 3 1,2 Tsi, 66kW výbava Style.

Vloženo

Viem ze signalizaciu maju, a velkost zalezi od motorizacie, ale blizsie neviem... konkretne ktore maju ake. Mzno su aj regionalne rozdiely, nakolkiov cechach mate v nizsich vybavach aj bubny vzadu a na slovensku mame iba kotuce.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nevěděl by někdo čím by to mohlo být:

Táta byl s Fabii na roční prohlídce klasika olej fitr a výměna kapaliny a zde nastal problém. Po vyzvednutí vozu si hned všiml, že brzdový pedál má dlouhý krok, tak se otočil a jel zpět. Auto šlo hned na dílnu s tím, že nejspíš bude potřeba brzdy znovu ovzdušnit. Provedlo se znovu ovzdušnění, ale když auto táta převzal tak vše bylo ok, ale pát kilometrech měl opět pedál dlouhý krok, tak následovala otočka a zpět do servisu. Na vozidle se opět provedlo ovzdušnění brzd s tím, že to musí být dobre. Táta auto převzal Fabie brzdila, tak jak má, ale po pár kilometrech opět dlouhý krok, tak zase zpět do servisu. Auto již zůstalo přes v servisu, že budou bádat co s tím. Na autě se překontroloval hlavní brzdový válec a posilovač brzd kapalina nikde neutíká vše je prý v pořádku a dál se servis vyjádřil, že už nevědí co s tím a že budou muset zavolat technika, ktery se na vůz přijede podívat přímo ze škodovky. To se servisu samozřejmně moc nechce, tak nyní uváději, že může být závada na ABS, ale že k tomu potřebují nějaký přístroj, který ale oni nemají a musí nejprve obvolat jiné servisy, kde tento přístroj mají.

Člověk přijede na roční prohlídku s naprosto bezproblémovým vozem a oni mu vrátí auto na kterém je závada. Nevěděl by někdo v čem to může být.  

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...