Pavel M Vloženo 8. Duben 2017 Vloženo 8. Duben 2017 Takhle vypadají moje zadní po druhé zimě . Akorát příruba kotouče je přestříklá zinkovou stříbrnou, už začínala reznout... Jinak na ně není šáhnuto . Citovat
BrozikCZ Vloženo 16. Duben 2017 Vloženo 16. Duben 2017 (editace) Predni a zadni po 2. zime. Na prednich je na obou uz vybrousen pekny rantl. Predni: Zadni: Editováno: 16. Duben 2017, autor: BrozikCZ Citovat
MarťasNovak Vloženo 16. Duben 2017 Vloženo 16. Duben 2017 (editace) Ahoj, Zajímalo by mě, co to máš za fleky na kastli nad pružinou (zadní náprava)? Je to asi špína že? Editováno: 16. Duben 2017, autor: MarťasNovak Citovat
polov Vloženo 20. Duben 2017 Vloženo 20. Duben 2017 V 16. 4. 2017 na 8:51, BrozikCZ napsal: Predni a zadni po 2. zime. Na prednich je na obou uz vybrousen pekny rantl. Tak ty zadní jsem měl na podzim stejné jako přední, jako zrcadlo. Po letošní zimě to vypadá docela jinak. A technik mi doporučil výměnu zadních brzdových kotoučů. :-/ Citovat
Eric_ Vloženo 20. Duben 2017 Vloženo 20. Duben 2017 Kašli na to čo chceš každý rok meniť kotúče a platničky .... Inak dalo by sa to stočiť na sústruhu, ale načo po zime zasa hrôza... 2 Citovat
BrozikCZ Vloženo 18. Červenec 2017 Vloženo 18. Červenec 2017 V 16. 4. 2017 na 12:13, MarťasNovak napsal: Ahoj, Zajímalo by mě, co to máš za fleky na kastli nad pružinou (zadní náprava)? Je to asi špína že? Ne, to spinave neni, to je rez. Zjistil jsem, ze auto je po roce a pul (25k najezd) pomerne slusne orezle. Citovat
Pavel M Vloženo 21. Červenec 2017 Vloženo 21. Červenec 2017 U mě to vypadá stejně, ale rez to není. Vapkou a kartáčem to normálně umeju. Citovat
Pavel M Vloženo 23. Listopad 2017 Vloženo 23. Listopad 2017 Po bližším prozkoumání zjištěno, že je to špína nalepená ve vyteklém vosku Citovat
horky99 Vloženo 7. Duben 2018 Vloženo 7. Duben 2018 Přikládám foto zadních brzd po 1 roce a 18 000 km. Při brždění v malé rychlosti vydávají nepříjemný zvuk, jako když o něco drhnou. Rýhy na kotoučích žádné. Krycí plech také ok. Citovat
Maverick Vloženo 7. Duben 2018 Vloženo 7. Duben 2018 No jestli nedrhnou destičky o kotouče... 1 Citovat
milanxx Vloženo 7. Duben 2018 Vloženo 7. Duben 2018 3 zimy a tak cca 18000. Ticho nic nepíská. Citovat
epo Vloženo 7. Duben 2018 Vloženo 7. Duben 2018 (editace) Já po 3 zimách a 91tis jedu za 14 dní měnit zadní kotouce. Bohužel rez už není jen povrchová... Editováno: 7. Duben 2018, autor: epo Citovat
Hkubes Vloženo 10. Duben 2018 Vloženo 10. Duben 2018 No já mám na combi kotouče v pohodě, vypadají jak nové v 60 tis, jen na té krátké jsou už druhé zadní a opět jsou na prd. I mechanici to řešili a došli k závěru že jsou špatné destičky ale k výměně se nemají. Sice už na to jednou byla reklamace a škodovka dala nové ale po 10 tis. vypadají hrozně. Citovat
epo Vloženo 13. Duben 2018 Vloženo 13. Duben 2018 U me desticky v pohode, ale auto nejezdi kazdy den a parkuju venku, takze se ani nedivim, ze to rezne... Citovat
epo Vloženo 20. Duben 2018 Vloženo 20. Duben 2018 Tak po 92600 neco km vymena zadnich kotoucu... Citovat
yetys Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 Zdravím, Jen bych se chtěl zeptat jak velké má Fabia III přední kotouče a jestli má signalizaci opotřebení brzdových destiček? Nikde se mi to nepodařilo dohledat. Mám Fabii 3 1,2 Tsi, 66kW výbava Style. Citovat
ronskispeed Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 Viem ze signalizaciu maju, a velkost zalezi od motorizacie, ale blizsie neviem... konkretne ktore maju ake. Mzno su aj regionalne rozdiely, nakolkiov cechach mate v nizsich vybavach aj bubny vzadu a na slovensku mame iba kotuce. Citovat
yetys Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 A dá se nějak poznat jestli tam ta signalizace je? Citovat
gogorum Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 Pokud tam je,musí jít od brzdových desek alespoň jednoho kola dráty. Na co tu signalizaci potřebuješ? Citovat
yetys Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 Jen jsem koupil ojetou Fabii, tak mě zajímá co všechno to umí ne všechno jsem vyčetl s VIN. Citovat
Malta Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 vytoč plný levý rejd a mrkni k levéme přednímu kolu, jsetli uvidíš od destiček vést kabel Citovat
McMatej Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 před 4 hodinami, yetys napsal: ne všechno jsem vyčetl s VIN. Výbavu hledej v datovém štítku, nálepka na podlaze v kufru nebo v servisní knížce. , dekodér je tady http://igorweb.org/equidec.aspx Citovat
sk0d@ Vloženo 9. Červen 2018 Vloženo 9. Červen 2018 Tam je iba ceresnicka. Pre zistenie torty to musi pozriet niekto s pristupom Citovat
Boleslavák Vloženo 16. Červenec 2018 Vloženo 16. Červenec 2018 Nevěděl by někdo čím by to mohlo být: Táta byl s Fabii na roční prohlídce klasika olej fitr a výměna kapaliny a zde nastal problém. Po vyzvednutí vozu si hned všiml, že brzdový pedál má dlouhý krok, tak se otočil a jel zpět. Auto šlo hned na dílnu s tím, že nejspíš bude potřeba brzdy znovu ovzdušnit. Provedlo se znovu ovzdušnění, ale když auto táta převzal tak vše bylo ok, ale pát kilometrech měl opět pedál dlouhý krok, tak následovala otočka a zpět do servisu. Na vozidle se opět provedlo ovzdušnění brzd s tím, že to musí být dobre. Táta auto převzal Fabie brzdila, tak jak má, ale po pár kilometrech opět dlouhý krok, tak zase zpět do servisu. Auto již zůstalo přes v servisu, že budou bádat co s tím. Na autě se překontroloval hlavní brzdový válec a posilovač brzd kapalina nikde neutíká vše je prý v pořádku a dál se servis vyjádřil, že už nevědí co s tím a že budou muset zavolat technika, ktery se na vůz přijede podívat přímo ze škodovky. To se servisu samozřejmně moc nechce, tak nyní uváději, že může být závada na ABS, ale že k tomu potřebují nějaký přístroj, který ale oni nemají a musí nejprve obvolat jiné servisy, kde tento přístroj mají. Člověk přijede na roční prohlídku s naprosto bezproblémovým vozem a oni mu vrátí auto na kterém je závada. Nevěděl by někdo v čem to může být. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.