Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Pokud to tu jeste neni. Docela obsahle, nejake nepresnosti, ale komplexni komentar. Vcetne nazorne funkce FA v case 21:20.

 

 

před 55 minutami, ski1961 napsal:

...tak měli dát na všechny verze i stejné světla, tot můj názor :-)

Ktera? S LED nebo bez? I nektere jine modely (OIII, SIII, Kodiaq a mozna jeste dalsi) maji dve verze svetel a jeden naraznik. Nic noveho.

Svetla su rozdelene urcite schlavne, to iste i predne. Odrazka divna, no dava to zmysel. Svetla navyse nie je problem vymenit. 

 

@Romiiken poskytni auto, pozrieme kodovanie, rozobereme dvere a uvidime ci to pojde. Ale je tu na to tema. Som z Presova ak by si ho chcel prevetrat

A pritom najjednoduchšie riešenie bolo troška viac podumať a odrazku zakomponovať aj do LED zadných svetiel :) Vyriešilo by to ako dva rozdielne nárazníky, tak aj odrazku v tom jednom ;)

Jo, jenže všichni dnes mají odrazku v nárazníku, tak Fábia musí jít s "módou" :(

před 48 minutami, Mirec.K napsal:

A pritom najjednoduchšie riešenie bolo troška viac podumať a odrazku zakomponovať aj do LED zadných svetiel :) Vyriešilo by to ako dva rozdielne nárazníky, tak aj odrazku v tom jednom ;)

Naprosto souhlasím, vše by se tím pohodlně a navíc elegantně vyřešilo. Nelíbí se mě odrazky v nárazníku obecně a toto dvojí řešení už vůbec ne.

...a pak bysme zas držkovali, že facelift nepřinesl vzadu žádnou změnu kromě světel. A to ještě jen pro některé výbavové stupně nebo případně za příplatek :D

Pokračovanie ságy šetrenie:

 

Záhyby karosérie niesu lakované už ani pri príplatkových farbách. Len tak tak, že je hrana blatníku nastriekaná. Ty vole sa bojím, čo bude pri ďalšej generácii... 

20180814_185518.thumb.jpg.d37b2ff6b434e237b5e0e36505247980.jpg20180814_185636.thumb.jpg.4f089b30579a4b42b83a856c8f050f75.jpg

 

Asi sa cítili previnilo tak vrátili naspäť izoláciu kapoty :D. 

 

20180814_185528.thumb.jpg.d14392a0b686a4ce56d3dde595ab6d1b.jpg

 

 

@wirer Ku tebe domov mi to určite nevydá Wirer. Jednak auto zabehnem tento týždeň a vraciam ho a taktiež nemám čas veľmi chodiť tak ďaleko :/. 
Ale ak mi povieš, čo z kódovania potrebuješ pozrieť tak to viem pozrieť. Mám VCDS. ... 

Upraveno od Romiiken

Odhlučnění kapoty se vrátilo zpět již s příchodem 1.0 TSI a MR18, novinkou je těsnění na přední hraně kapoty.

 

S tím lakováním, na fotkách to není moc vidět, ten spodek kapoty a motorový prostor jsou bílé?

Abych řek pravdu, kdyby mi někdo nabídl, jestli chci za příplatek nalakovat v barvě vozu i motorový prostor, tak asi odmítnu. Nebo je nějaká výhoda tohoto řešení? Přijde mi to, jako lakovat v barvě vozu i vnitřní strany plechů. Ano pokud je v motorovém prostoru co obdivovat popř. ukazovat ( např. vytuněný V6 nebo V8). Ale obdivovat skoro prázdný prostor pod kapotou těchto vozů, není asi tak obvyklé.

Základná farba je sivá. A farba auta je kapučíno tak to možno na fotke tak nevidno. Ale vnútro blatníkov a kapota je len v základe. 

@Lupen_cz Samozrejme, že si nemáš priplácať za záhyby. Lenže doposiaľ ak si si dal metalízu za ktorú sa vždy priplácalo boli nastriekané aj záhyby. Ak si mal len základnú farbu tak pri niektorých modeloch to bolo presne tak ako som to teraz nafotil :) 

 

BTW možno niektoré moje postrehy sú mimo mísu, lebo pred FL som nikdy nemal tak rozdiely viem porovnať len z toho, čo som sa dozvedel na fóre. 

 

Nechcem tu spamovať po jednej fotke. Myslel som, že ešte stihnem editnúť predchádzajúci príspevok, ale predbehli ste ma :D. 

 

Tak ešte fotka infotainmentu, palubky... 

 

20180815_093902.thumb.jpg.8bab6afcf70d9515118b7baad08598fc.jpg20180815_093908.thumb.jpg.c125007f3f03913ebc146277628bf308.jpg20180815_094004.thumb.jpg.82565eddcc17bf66ef4ff1d611205066.jpg20180815_094009.thumb.jpg.13a88a521f4f944435dc59e9cde61043.jpg

 

Páčka na diaľkové nemá polohu. U mňa na tolede po zapnutí diaľkových zostane páčka v pozícii. Tu je to bez "pozície". 
Neviem, či to tak mal už predface, ak áno tak potom som nič nepovedal :). 

 

 

 

 

Upraveno od Romiiken

Ne že by mi chyběl, ale koukam ze někam zmizel AUX.

Před FL páčka měla polohu na dálkový.

Upraveno od Lupen_cz

Před FL měl normálně pozici pro dálkové.

 

Fl vypadá pěkně, ale ta karta pod displejem vypadá zvláštně, stejně tak to tlačítko "VIEW" na volantu, nebo ten nový podklad bez dělení po 5km/h (měl jsme to teď v pučeném CitoGo a jezdilo se s tím hrozně blbě, kór bez tempomatu a bylo to jediné auto kde jsme měl na displeji nastavený digi. ukazatel rychlosti, a ani za 5tis km jsem si na to nezvykl :( ).

@Lupen_cz Áno AUX zmizol, čo je škoda. Občas sa môže hodiť... 

 

@Martab Tlačitko view je absolútna blbosť, ktorú nemáš na Fábii ako využiť, ale čítal som na fóre od ferdy25, že sa tuším dá preprogramovať na funkciu telefónneo tlačidla. 

Celkovo podľa mňa má SEAT oveľa lepšie multifunkčné tlačidlá. Netreba tak naťahovať prsty aby som obslúžil všetky a celkovo mi prídu ergonomickejšie. 

 

Ten polep budíkov som si moc nevšimol. Ja sa aj tak orientujem podľa digitálneho tachometra na maxidote. 

 

Trošku som sa hral s tou páčkou na diaľkové. Dajú sa vypnúť potiahutím ku sebe ako aj volakedy, len páčka nemá polohu. Alebo druhá možnosť je, keď máte zapnuté diaľky tak páčku jemne potlačíte odseba, ale nie celú dráhu ako na zapnutie a diaľky sa vypnú. Ak mal niekto starý VW.. golf3 tak asi vie o čom hovorím. 

 

 

Já právě jezdím podle budíků a rychlost na MaxiDotu automaticky ruším, byl to taky důvod proč jsem nevzal Rapida SB MR18, kterého jsme zvažoval místo Fábie. Ta páčka  je nově stejná jako u OIII a podobných, je to sjednocení kvůli automatickému přepínání dálkových světel. Co se týče volantu, tak jezdím i Leonem a Toledem a je to o zvyku, Seat má lépe vyřešeno přepínání mezi obrazovkami, ŠA tam má zase asistenty (ale ty tam asi žádného nemáš, že? takže jen další prázdné tlačítko). To "VIEW" se přeprogramovat možná dá, ale furt tam bude ten piktogram (ale to je nemoc všech Škodovek teď nově).

 

Mohl bys prosím ještě zjistit co je tam za kompresor klimatizace? Zda ten stejný polský co byl před FL, nebo to změnili.

Je tam polský Sanden. Je to vyfoceny na FB.Zde foto

Upraveno od Lupen_cz

Jo jo, taky jsem ho měl (dokonce stejné označení s F na konci). Ale jde mi o to, zda (třeba) nedostal FL v MR19 něco lepšího :)

Upraveno od Martab

Možná dostal FL i ten klimakompresor od Sandenu:D. Ale to se asi dozvíme časem.

Uvidíme :D

 

@Romiiken, mohl bys ještě vyfotit hlavici řadicí páky? (resp kde je R, zda je tam převodovka z CitiGo, nebo DQ200 jako v Ibize a Polu).

Spiatočka je nahlavu. zatlačiť a dozadu ala Felicia. ...

Takže stejná převodovka jako v CitoGo :(

No dosť ma to štve, je to nezvyk už pre mňa. Ale ironicky pre moju starú mamu to je normálka (presedlala z Feldy :D). Takže nakoniec je to dobre.

Tak to ale bylo i pred FL. TSI ma prevodovku se zpateckou pod 1 a MPI jako citigo. ono to je asi logicke, pokud citigo ma stejny motor:)

image.thumb.png.b5e5f05c46475d5bee5eccbe58ee99c0.png

Ano, je to stejně jako před FL (a u Citiga mne to nehorázně štvalo :D ), ptal jsem se právě proto, protože Ibiza a Polo mají v kombinaci s 1.0 MPI převodovku DQ200 (Fabia a CitiGo mají DQ100) se řazením zpátečky pod jedničku.

Páčka je bezpolohová kvůli automatickým dálkovým a v praxi se mi ovládá blbě. U toho (ne)lakování by mě zajímalo, jak vypadá v kombinaci s tmavou barvou a zejména odolnost proti korozi. View tlačítko vypadá jako pěkná pitomost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.