Mezek Vloženo 23. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2018 (editace) Ahoj, předpokládám,ze máš po záruce. Proboha chlapi, kam jezdíte? Ja byl ve dvou AS, kam jezdím na prohlídky a na posled před STK jsem zmínil problém odpadávání a praskání plastysolu z prahu v místech spolujezdce. Ne kam se dává hever. A slovy klasika to přirovnám k : Tak to máš blbý. V jednom mě to obnoví opětovným nastřikem za cca 4 tkc. Ptal jsem se na zaruku - bohužel, muselo by to být skrz naskrz. Asi tak. V pondělí s blatnikem jedu opět. Asi budu muset zmenit AS. Kam jezdíte v Plzni ? Prahy - 4 rok : Ps: Levá strana v pořádku. Editováno: 23. Listopad 2018, autor: Mezek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 před 20 hodinami, Mezek napsal: Tak Vážení přátelé, dnes mě málem praskla cévka a mohl být klid. Stojím na parkovišti a čekám na manželku, kouřím a moje brýle sklouzly pohledem na pravý zadní blatník a málem mě kleplo. Mrkněte sami Auto staré čerstvě 4roky (9.11.2014 vyrobeno) Kdo jste řešil podobné trable s AS s jakým výsledkem, popřípadě radou. Ano stane se ale toto jsem řešil na autech 12- a víc starých. ......V září jsem auto voskoval na zimu, a každý centimetr me prošel pod rukou. A nic tam NEBYLO. Tohle tam nemohlo vzniknout od září to tam musíš vozit podstatně déle. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 A co ta vrstva kitu tam? Se nediv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mezek Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 (editace) No, jestli byla rez pod barvou netuším, věřím že jo, podle nástupu koroze. Ale žádné puchýře a vůbec ne odloupnuta barva. Nic nebylo vidět. Auto jsem kupoval s vědomím že pánovi co měl auto přede mnou na operák měnily pravé zadní dveře někdo je sejmul. Bylo to řešeno výměnou. Pokud nebyl sejmut i blatník, to jsem nikde nenašel jen dveře. Edit : tak byl prý "lehce" (?) drbnut i blatník, bohužel o opravě žádná zmínka jen výměna dveří. Tak uvidím co s tím. Ještě že jsou známí, co mají známí.. Pokusím se zjistit, kdy byla oprava dělána a v jakém rozsahu. Snad to k něčemu bude. Editováno: 24. Listopad 2018, autor: Mezek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 (editace) Už to tam je a nic s tím nenaděláš. Já bych to co nejdřív před zimou odrbal na plech, přetřel antikorozním nátěrem, zapatlal lakovou tužkou nebo sprejem a koupil lemy blatníků. Blatník už nezachráníš tak jako tak, můžeš jen oddálit jeho výměnu, tedy maskovat rez několik let nalepenými platovými lemy. Protože když to necháš opravit lakýrníkem za několik tisícovek, dopadneš úplně stejně. Já dopadl obdobně u Felicie, tak vím, že je blatník ztracený. https://www.auto-doplnky.com/plastove-lemy-blatniku-skoda-yeti-outdoor-2013-cerna-metaliza-milotec-81704-p32383?v=29958 http://www.jb-tuning.cz/www-jb-tuning-cz/eshop/53-1-Skoda-Yeti/0/5/15376-Lemy-blatniku-ABS-cerna-metaliza-Skoda-Yeti-Facelift-City Editováno: 24. Listopad 2018, autor: osobne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 před 44 minutami, Mezek napsal: No, jestli byla rez pod barvou netuším, věřím že jo, podle nástupu koroze. Ale žádné puchýře a vůbec ne odloupnuta barva. Nic nebylo vidět. Auto jsem kupoval s vědomím že pánovi co měl auto přede mnou na operák měnily pravé zadní dveře někdo je sejmul. Bylo to řešeno výměnou. Pokud nebyl sejmut i blatník, to jsem nikde nenašel jen dveře. Edit : tak byl prý "lehce" (?) drbnut i blatník, bohužel o opravě žádná zmínka jen výměna dveří. Tak uvidím co s tím. Ještě že jsou známí, co mají známí.. Pokusím se zjistit, kdy byla oprava dělána a v jakém rozsahu. Snad to k něčemu bude. Kdo se v tom trochu vyzná, je to vidět na první pohled. Určitě nepřipravený podklad. Je videt i potečená barva. Origo má mít kolem 100-110 mikronů a toto odhadem pod 300 nepůjde. Pod lakem to jede dál, takže buď celé obrousit a získat par let, nebo nový blatník. Kdyby se to opravilo dobře rovnou, nemusíš mít teď problémy. Bohužel je to trend doby. Člověk koupí poškozené auto a pak nadává, jak je současná produkce ošizená, že nic nevydrží. Původ problémů je ale jinde. To ovšem neplatí na zinkový vměstky, yetiho dveře, diamantový sváry na 5.vratech apod, kde je konstrukční chyba. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mezek Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 (editace) Díky, už je to a nic s tim nenadělám. Kupoval jsem to s vědomím že byly vyměněny jen dveře, což by nebyla tragedie (kdyby ovšem byly jen ty dveře). Uvidím v pondělí jak se domluvíme na opravě. Zatím nevím jestli opravit na cisto, nebo jen aby to vydrželo. Tak teď už vim možná důvod, proč mě opadává plastysol z pravého prahu a 3.12 mě ho budou opravovat. Ještě se divily, proč opadává jen na pravé straně. Ale na truhou stranu práh nenese známky opravy či nárazu, nevim takovy odborník nejsem abych to posoudil. Vše opravoval AS. Editováno: 24. Listopad 2018, autor: Mezek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 Opadává, protože to opravili stejně fušersky jako blatník. To znamená, že rezne podklad a odpadl vrch. Prah je problém, protože ho už nikdo nedá do kupy a na 100% opravu se musí díl vyříznout a navarit nový. Ten není pozinkovaný a dodatečné spoje budou rezivět dál. Prostě kaše. Odbrousit, nanést a vnitřek vystříkat voskem, ať to chvilku vydrží. Každopádně počítej s tím, že už to nebude nikdy ono. Ať se oprava povede v rámci možností. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mezek Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 Díky. Dám vědět o průběhu oprav a řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 Pokud bych chtel u Yeti nechat vystrikat dutiny voskem, museli by pri tom vytvorit otvory nebo ne? Na Felicii mi je tenkrat do prahu vyvrtali. Nechaval jsem si delat Rust Stop. http://www.ruststop.cz 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 Nemusíš, zakrytých otvorů je tam plná zádel 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 Tak doufam, ze o nich budou vedet v tom servisu, kdyz mi pri tom tenkrat vyvrtali diry do prahu Felicie, tak jsem byl dost nemile prekvapen, jsem to necekal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 24. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2018 Tak to bylo driv, na soucasnych skodovkach bez problemu. Pro servis daleko jednodussi provalit tam diru a fouknout tam hadickou vosk, nez neco oddelavat a pak zadeklovat.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 (editace) Tak přihodím další místo koroze mého Yetiho. Práh u spolujezdce... :-( Co na to asi řekne autorizák...beztak že je to odřený od bot. Chjo :'( Editováno: 3. Listopad 2019, autor: majkl.s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 To je ale docela hodne zrezle. To bych cekal spis po zime nez po lete. Nebo jsi to dlouho prehlizel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 Na jare jsem auto luxoval, ale tohole jsem si nevsiml. Az vcera opet pri luxovani. Ale je fakt ze u spolujezde se moc nepohybuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 Jak dlouho je záruka na korozi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 V servisce mam 12let...pokud to uznaji, ale tady uz pochybuju ze by to uznali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 A jsou podmínkou záruky pravidelné servisní prohlídky? Taky mi to na několika místech kvete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 Jo to nevim, ale asi jo...aspon servisni prohlidky asi bejt musi(pri nich mam dojem ze ma servis kontrolovat i karoserii coz u me asi nedelal).Ale mozna podminkou servisky nejsou, nezjistoval jsem to, ja tam jezdim porad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 Ano podmienkou je navsteva servisu kde skontroluju karoseriu, dokomca neviem ci nemusi byt zaznam o tom. Ale. To je jedno, lebo musi byt diera viac menej skrz. A ked nie musi to kvitnut pod lakom, tj mesmie byt obity lak.... Proste vykluckovat z toho vie vyrobca lahko. Okrem toho, ak mate odbity lak niekde napr. na kapote, tak pri servisnej prehliadke by to malo byt osetrene na vase naklady.... Okr. Toho 12r auto patri dosrotu, snad nechccete aby skoda skrachovala, a niekto DG pokutu zaplatit musi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 Tak třeba například těsnění B-slouku na zadních dveřích(když se otevřou přední dveře tak těsnění jde ze zadních dveří lehce odehnout). Takhle pěkně mi to vyhnilo, pod tím se to zažralo do laku a rezlo a rezlo...ale tenhle případ by se už nových modelů snad neměl týkat, těsnění už je tam nějaký vylepšený Plus teď jsem objevil další místo koroze...opět na zadních dveřích v místě kde končí těsnění. Fotka je mizerná tak jen pro představu místa Jsem ta dve mista dnes zkontroloval na mem Yeti vyrobenem 12/2016 a mam to OK, takze tehdy to uz asi mel vyrobce osetrene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 Tohle byla bolest prvních ročníků, to špatné gumové těstnění ve kterém ten hliník co je v gumě vyoxidoval tak že vyžral díru až do laku. Pak bylo nové modifikované těsnění kde už by to být nemělo, ale občas zkontrolovat neuškodí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 před 6 hodinami, majkl.s napsal: Tak přihodím další místo koroze mého Yetiho. Práh u spolujezdce... :-( Co na to asi řekne autorizák...beztak že je to odřený od bot. Chjo :'( na tý fotce není skoro nic vidět, proč nedáš větší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 3. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2019 před 4 hodinami, atlan napsal: To je jedno, lebo musi byt diera viac menej skrz. A ked nie musi to kvitnut pod lakom, tj mesmie byt obity lak.... Proste vykluckovat z toho vie vyrobca lahko. Okrem toho, ak mate odbity lak niekde napr. na kapote, tak pri servisnej prehliadke by to malo byt osetrene na vase naklady. Pár lidí tu řešilo výměnu pátých dveří na Fabiích kvůli korozi (taky bych potřeboval, ale nejsou prohlídky) a mám zato, že s uznáním problém neměli. Akorát je blbý, když servis při prohlídce nezaškrtne, co zaškrtnout má. Pokud prohlídky jsou a kvete to pod lakem nebo vinou konstrukční vady, není důvod to nezkusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.