Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor
před 12 minutami, Morkon napsal:

Ahoj, firma mi chce koupit trihrnkovou octavku. Ja sam ma dnes 1.6MPI. Predpokladam, ze motory budou z hlediska tahu a sily podobne?

 

 

To si budeš chrochtat blahem.

Uznavam, ze 1.6 je hrozna. 1.0 bude asi lepsi, ale bojim se az budu nalouenej, kola na strese... No uvidime. Jinou volbu asi stejne nemam... 

To je snad jediný režim, ve kterém jsem tento motor nemohl vyzkoušet. Takže nemohu sloužit. Ale pár majitelů této motorizace tady je, tak se snad někdo ozve.

Zmínil jsem ve svém vlákně po návratu z dovolené (upřesním, že mám najetých 10 tis.), na dovolenou jsem vyrážel se čtyřčlennou posádkou a 3/4 naložený kufrem. Trasa NL - S. Morava - Tatry. Za dovolenou jsem ujel celkové as 5 tis. km. Při cestě zpět znovu 4 dospělí a kufr plný po víko. :D Kromě toho, že průměrná spotřeba byla 5,3 l, tak motor jede výborně, má tah a litrový obsah příjemně překvapil i majitele dvoulitrového SIII, který si (jako většina, co za volantem auta s tříválcem neseděla) původně myslel, že to bude průser. Takže jestli máš teď 1.6, tak budeš z litru "po rozhýbání" minimálně velmi příjemně překvapený. :kol-47:

 

Ještě dodám, ze by teda kola na střeše neměly být zásadní problém. ;)

Upraveno od Zdenek Pastorek
Edit

  • 1 měsíc později...

Přidávám svojí zkušenost s motorem 1.0 TSI. Auto mám čerstvě - najeto 1000 km. Jel jsem s naloženým autem (plný kufr a 4 osoby) přes celou republiku a zpět včetně D1 a kolon. Spotřeba 5,3 l/100 km. Průměrná rychlost kolem 70 km/h. Na normální dalnici 120-130 km/h. Na D1 pokud se nestálo, 140-160 levý pruh. Okresky 100-110. Motor při 130 točí cca 2600 ot., má dostatek síly a není slyšet. Snažím se to zbytečně nedusit, pod 2000 ot. nechodím. To znamená, že na silnicích nižších třid je lepši jet na pětku. Na rychlejších okreskách na šestku minimálně 100 kmh, lépe 110. Při předjíždění podřazuji o 1-2 stupně, dle rychlosti a času. Proti bývalé 1.6 MPI to nelze srovnávat. Mezi negativa patří start stop a při velmi malé rychlosti v kolonách se dvojka obtížně rozjíždí, je třeba řadit jedničku, ale jde tam dobře a je akorát dlouhá, je to spíš o zvyku. Auto mi dynamikou připomíná 1.9 TDI 77 kW,  ale bez kopance při akceleraci a rychlého zvadnutí (zrychlení je při 2000-2500 dostatečné pro běžnou jízdu, při 2500-3000 velmi dobré - stačí i na předjetí a od 3000 do 5000 vzhledem k objemu až překvapující), vše je plynulé, bez těžkopádnosti, škubanců a hluku. Diesel uz jen na tahání přívěsu.....

Upraveno od will83
Oprava chyb, doplnění textu.

will83: Mam dotaz kdyz uz si nakousl tema razeni ... mam sice 1.4 110kw ... ale pri razeni hlavne z dvojky na trojku a z trojky na dvojku furt slysim od prevodovky klepani, furt tam neco klepne ... dela to i tobe nebo, fakt ti to radi po tichu bez nejakych zvukovych projevu? Dik.

Mně tedy ano...řazení na litru bez problémů a divných zvuků.

Dik Zdenku ... Tak, ze asi dalsi problem po svetlach ... 

Ajaj....nezávidím....držím place, ať je to jenom drobnost. ;)

Jojo91: Zdravim, razeni mám stejne jako Zdenek tiche, bez pazvuku. Snad to bude prkotina.

Mam aktualne pujcenou ze servisu 1.4 TSI GTEC verzi, kvuli tem LEDkam ... slysim to tam taky ty pazvuky :D sice ne tak jak u me ale jdou slyset ... tak ted nevim :) 

Jojo: Jednoduché vysvětlení, 1.0 TSi má dvouhmotový setrvačník, který 1.4 TSi nemá. Zatímco u litru rázy motoru při řazení pobere právě setrvačník u 1.4 to musí udělat pružiny na lamele spojky. Ty se při necitlivém řazení dostanou na doraz a kovově to klepne. Je to normální, dělá to i mě, žádnou závadu za tím nehledej. Dokonce je na to i TPI, někdo to je tady na foru, myslím Pawouk to tu dával. Ve zkratce je tam popsáno, že se nejedná o závadu a servisy mají zákazníkům vysvětlovat, že je to normální stav. Ještě k tomu G Tecu, ten má jinou spojku, menší průměr a podstatně nižší točivý moment, proto klepne jen trochu...

pava: To by vse vysvetlovalo, tim padem nechapu proc mi servisak nerekl o tom ... :D Jinak i ta spojka u G-TEC je takova slabsi, respektive takova lehka, na moji 110kw je tuzsi :) 
Dik za info.

  • 2 týdny později...

Je to rok a půl od prvního příspěvku v tomto vlákně. Nějaká rekapitulace, či aktualizace zkušeností majitelů OIII s tímto motorem? ;)

  • 3 týdny později...

Pawouk: Z jakých novin je ten článek?

Rozumím tomu tak, že test byl extrémněji zaměřený. Pokud s tím teda jezdím s menší námahou, neměly by písty a kroužky vypadat tak ošlehaně, jako v článku. :w00t1:

No myslím že to jak písty vypadjí je úplně fuk, když se komprese nezhoršuje a namáhané části neodírají víc než je zdrávo...

Méně ošlehané a o to více zakarbonované..

Zajímavé čtení, díky za něj Pawouku.

  • 2 týdny později...

Zdravim i ked som majtelom ineho modelu škoda ale motor je 1,0tsi pridam vam aj sem neake zozbierane info 

16648.pdf

18lubi81 : Díky za vyčerpávající podklady.

  • 2 měsíce později...

Článek super, ale ta hatmatilka....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.