Červen 21, 20196 r Pomůže leda tak prd, ty prachy je lepší za adativa střádat do prasátka a pak to nechat po 100K vyčistit...
Červen 21, 20196 r Anebo tankovat od začátku 100 oktanový benzín s čistícími přísadami. Minimálně je prý dává Shell a Benzina.
Červen 21, 20196 r To ti bude figu platne. Hlavne tam lejte olej aky treba. Lebo znicite filter pevnych castic. Sacie ventili sa zalepia tak ci tak. Koli inovovanemu systemu egr.
Červen 21, 20196 r Benzín vylepšený aditivem lépe a čistěji shoří a čistější spaliny jak se vrátí zpátky přes sání do válce méně zaserou ventily.
Červenec 11, 20196 r Ahoj, mám otázku na majitele tříválců. Nezaznamenali jste těsně pod hranicí 2000 otáček takový dunivý nepříjemný zvuk. Dělá to cca od 1800 až k 2000 otáček. Ještě se chci zeptat. Když po ránu nastartuji, tak je cca půl minuty slyšet takový chrastivý zvuk. Máte to také.? Moc děkuji za odpověďi.
Červenec 11, 20196 r Chrastivý zvuk nepozoruju a ten dunícími zvuk záleží, na jaký převodový stupeň, v jakem terénu, co mas v úmyslu udělat atd. Např. já zrychluju pomalu a do kopce třeba točím i do 3 tisíc. Turbo zabírá u nějakých 1750 otáček a motor se potřebuje trošku nadechnout.
Červenec 12, 20196 r Pokud jezdíš pod 2000 otáček mimo jedničky při rozjezdu, tak podtáčíš motor a ten opravdu někdy duní. Pokud ho budeš podtáčet často tak jde životnost motoru a setrvačníku do kopru! Přečti si jak se má s tímto motorem jezdit a hlavně neřaď jak ti radí počítač. Tyhle motory se musí točit a pak je vše OK. Vysoké otáčky jim nevadí, ale nízké je ničí!!!
Červenec 12, 20196 r Abych nezapomněl, ten chrastivý zvuk u startu je normální. V zimě je to i trochu horší.
Červenec 12, 20196 r před 1 hodinou, Martin66 napsal: Pokud jezdíš pod 2000 otáček mimo jedničky při rozjezdu, tak podtáčíš motor a ten opravdu někdy duní. Pokud ho budeš podtáčet často tak jde životnost motoru a setrvačníku do kopru! Přečti si jak se má s tímto motorem jezdit a hlavně neřaď jak ti radí počítač. Tyhle motory se musí točit a pak je vše OK. Vysoké otáčky jim nevadí, ale nízké je ničí!!! Většinou jsem o 1, 2 stupně níže než rádí rádce řazení a to mám někdy pocit, že jsem ještě i na dolní hranici optimálních otáček dle zvuku motoru. Přijde mi, že mezi cca 2200-3500 se mu líbí nejvic. Při zbytečně vyšších otáčkách je znát jakoby pokles výkonu.
Červenec 12, 20196 r Já motor nepodtáčím, ale když se řadí, tak se pod 2000 otáček dostanu než se nadechne.
Červenec 13, 20196 r Tak řaď když má motor kolem 3000 otáček, nebo radši i trochu víc a budeš mít klid. Mě ten motor mile překvapil. Optimum je držet opravdu těch 2200-3500 otáček.
Srpen 4, 20196 r Mel jsem objednanou octavii combi s timto 1.0 motorem ted akcni paket tour. Docela dobre recenze,ale pred 14 dny byl v konfiguratoru moznost objednat 1.5. tak jsem zavolal dealerovi a konfiguraci zmenil. Preci jenom silnejsi motor. Po precteni se skubanim u rozjezdu,ale nevim, zda jsem nemel jit do diezlu 1.6. snad kdyz auto necham po nastartovani zahrat nebude tak velky klokan. A kvalitni aditivovany benzin je zaklad. Ale proc to pisu, narazil jsem na video s timto motorem u seatu a pikne v zime chrasti. Snad se ty bolostky brzovychytaji jak u 1.0, tak 1.5 jako kdysi u 1.4 a ted je tomotor spolehlivy.
Srpen 6, 20196 r To chrastění je fakt hrozný. Kolikrát se úplně stydím před někým nastartovat. Každý se mě ptá co to je?, jestli to není rozbitý
Srpen 6, 20196 r Neříkej, že je to s aerodynamikou tak strašné :-( S hlučností doporučuju se podívat na kolik jsou nafoukaná kola, na Astře jsem šel že 3 na 2,2 a je to o dost lepší. To by mohlo pomoci. Mě se původně líbila Toyota Auris, ale z venku, zevnitř už moc ne, tak proto jsem šel do octavie. Ale je to o motoru, tak zpět k tomu. Jak píšeš, že je to opravdu tak hlučné, tak nechápu ty novináře, co to vychvalujou až do nebes, to se bojí, že by jim škoda už žádné testovací auto nepůjčila? Co dodatečné odhlučnění kapoty, by nepomohlo? Takovej ten filc co se dá pod kapotu? Není moc ekonomické auto po 2 měsících prodat, ale pořád lepší než po půl roce či po roce. Reklamovat a vrátit jim ho s tím, že si objednáš superba by u dealera asi neprošlo, co? Opakující se závada? Upraveno Srpen 6, 20196 r od Mahlpo
Srpen 6, 20196 r Motor 1.0 není určitě tak zlý. A není možné svádět nebo deklarovat problémy, či poznatky modelu ke specifickému motoru. Hluk od kol nemá s motorem co dělat, stejně tak zadní náprava. Já osobně s tím motorem nemám vůbec žádný problém. A že mám už za ty dva roky těch kilometrů najeto. V žádném případě se za nic nestydím, natož za nastartování motoru. Toto je téma k motoru 1.0. a řeší se tu, jak je špatně odhlučněné auto, tvrdá náprava atd. Přejít ze Superba z motorem 2.0 a výš a srovnávat to s litrem není úplně košér. Nic osobního, ale rozhodně nesouhlasím. ?
Srpen 6, 20196 r Ja se byl projet s 1.0 pred 2 mesici ale to bylo teplo a motor se mi zdal docela tichej. Tak nemohu osobne posoudit. Je mozne,ze na tom video u motoru mohlo byt nejaky plech uvolneny nebo spatne zapasovany a nez se zahral nez se teplotne o setiny milimetru roztahl,tak vydaval tento zvuk. Urcite by nebylo od veci se s nekym domluvit co ma stejny motor a posoudit.
Srpen 6, 20196 r Souhlasím. Taky to může být uložením motoru. V Atece může být jinak, než v Octavii. Rozhodně bych zvuk toho videa nepřisuzoval všem 1.0 motorům a autům s ním.
Prosinec 14, 20195 r Ahoj, koupil jsem Octavii 3, motor 1,0 TSI. najeto cca 60 tis, ale při startu za studena, se od motoru OBČAS ozývá nezdravé chraštění, možná stejné, jako psal uživatel Kodiakk, nesetkal jste se s tím ještě někdo? Dočetl jsem se tady, že za studena. obzvláště v zimě je to normální, ale to se mi nechce moc věřit. Pokusil jsem se to nahrát, ale mobil to nezachytí tak, jaké to je v reálu, nicméně rozdíl tam slyšet je, ten nepříjemný zvuk je slyšet především při prvním nastartování, při druhém už je většinou klid. 20191208_145101.mp4 20191208_145321.mp4
Prosinec 15, 20195 r Nevím, zdá se mi, jakoby to při tom prvním startu znělo s vyššími otáčkama se sytičem a druhy už mírně zahřatý motor s nižšíma otáčkama. Jinak to “zvoní” v podstatě stejně. Ale nevylučuju, že to ten mobil fakt nepobral přesvědčivě.
Prosinec 15, 20195 r Mám OIII s 1.0tsi a když nastartuju studený motor tak běží tak okolo půl minuty na 1500 otáček a pak otáčky spadnou normálně na volnoběh. Je to určitě kvůli emisím. Ale když píšeš, že ty zvuky to dělá občas tak těžko říct čím to je.
Prosinec 16, 20195 r Po startu mám otáčky taky okolo 1500 , záležitost cca půl min.-minuty , pak se motor z klidní, ale občas to dělá pouze zvuk ,jak kdyby byl prasklý vyfuk nez spadnou otáčky a občas to takhle nepříjemné chrci,ale vždy pouze za studena.
Prosinec 16, 20195 r Ja som rozdiel medzi prvým a druhým videom moc nezachytil.... príde mi ze obe sú... povedzme ze niečo tam nie je OK... skus ešte pridať video na tom istom mieste ako tie prve dve so zahriatym motor.... napríklad na konci cesty... Takto rozhodne 1.0 tsi motor neznie... dal by som to niekde pozrieť než sa niečo horšie nestane... Shorty
Prosinec 17, 20195 r před 22 hodinami, Shorty193 napsal: Ja som rozdiel medzi prvým a druhým videom moc nezachytil.... príde mi ze obe sú... povedzme ze niečo tam nie je OK... skus ešte pridať video na tom istom mieste ako tie prve dve so zahriatym motor.... napríklad na konci cesty... Takto rozhodne 1.0 tsi motor neznie... dal by som to niekde pozrieť než sa niečo horšie nestane... Shorty Ahoj, posílám videa po příjezdu domů. Na prvním videu je záběr motoru, který bez zhasnutí běží po zajetí do garáže, druhé video je nastartovaný již zahřátý motor, osobně jsem tam reálně rozdíl neslyšel, otáčky zahřátého motoru po nastartování okamžitě lehce po 1000. Při studeném startu jsou otáčky cca půl minuty - až minutu okolo 1400, poté spadnou dolů a motor se zklidní. Po příjezdu- nastartováno celou dobu.mp4 start - zahřátý motor.mp4
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.