Leden 9, 20169 r Takze porad nic udelal jsem to podle tebe a nerosvitily se mi potom svetla tak jsem to musel vratit ale led porad svitilo malo
Leden 9, 20169 r (6)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert AB 2,100 (10)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert CD 2,100 (6)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert AB 3,100 (10)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert CD 3,100 Jenze problem je v tom, ze ti ty LED denni bude svitit porad na 100% i se zapnutymi xenony ...
Leden 9, 20169 r Nemám Xenony, nicméně dávám světlu funkci, tj. proč místo CD nevyužít třeba EF na 100 % pouze pro CH / LV? Pro ty co to zatím nepochopili, tak si pro konkretni žárovku (LED) vyberu funkci, jas, ev. minimalizaci / maximalizaci. TJ. pokud CD nevyhovuje, tak si v EF nebo GH (pokud je tam not active) nastavím co potřebuju. Tak jako můžu mít, že je funkce aktivní pouze při coming home. Jinak zpátečky jsou tuším 28 a 29 RFL. Když tak zítra vyzkouším, jestli to k CH / LV funguje. P.S. napadlo mě si na 40 % rozsvitit spis zadni BLINKRY, KDYZ UZ TAK UZ :-) Upraveno Leden 9, 20169 r od Krenstik
Leden 9, 20169 r jj mas pravdu Krenstik, ted jsem koukal na svoji mapu: !!! POZOR MOJE MAPA, NEMUSITE TO MIT STEJNE !!! (8)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion C 2,Coming Home oder Leaving Home aktiv (9)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion D 2,not active (10)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert CD 2,100 (11)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction CD 2,maximize (12)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion E 2,Daytime running lights (13)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion F 2,not active (14)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert EF 2,100 To by znamenalo 8 dat na not active a 13 na Coming Home oder Leaving Home aktiv kazdopadne 10 je nastavena na 100% a taky mi to nesviti na 100% (ale me to je jedno), takze si nemyslim, ze by prehozeni na F pozici pomohlo Tady se bijou 2 veci, ze CH & LH jsou vzdy spjata s obrysovymi svetly (akorat lze nastavit, jestli to bude svitit spolu s xenony nebo s mlhy) - cili LED pasek, funkce AB u LED pasku jsou nastaveny na pozicni svetla a jejich zapnuti pohasne na 35% : (4)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion A 2,Standlicht allgemein (Schlusslicht; Positionslicht; Begrenzungslicht) (5)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion B 2,Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re) (6)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert AB 2,35 (7)-Leuchte2SL VLB10-Lichtansteuerung HD AB 2,Always a CD si nastavil na CH & LH se 100% ... takze jak to vyresit ? Vi to nekdo z mistnich geniu ? Kabel u sebe nemam, zkusim si pujcit, ale myslim si teoreticky, ze pokud das (8)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion C 2,Coming Home oder Leaving Home aktiv na NOT ACTIVE, tak to bude fungovat porad stejne a budes mit CD pozici volnou Upraveno Leden 9, 20169 r od MaroCZ
Leden 9, 20169 r CH / LV neni spjato s nicim, mam zrusene obrysovky, misto toho mi sviti blinkry na 25 % a to vcetne CH / LV (navic mam nastaveno bez AUTO na spinaci a a senzoru) Uplne stejne mam nastaveno, ze se mi ten blinkr rozsviti i u ostaveni vozu a zapnuti obrysovky pouze na jedne strane. a vzadu mi u toho nesviti cele "C" ale jen bocni prouzek. Jen to chce projit vsechny kombinace ktere jsou, aby se to jak rikas nebilo.
Leden 9, 20169 r jo obrysovky muzu taky zrusit, to problem neni, ale nikde jsem v te moji zaloze nenasel, co se ma vse rozsvitit pro CH&LH ... je pravda ze jsem to prochazel rychle, ale nejaka presna definice, ze pro CH&LH se rozsviti jen mlhy jsem nenasel ... proto si myslim, ze CH&LH ma nekde "natvrdo" vzdy nastavene toto "Schlusslicht; Positionslicht; Begrenzungslicht" a uzivatel si muze jen vybirat, co se k tomu rozsviti ... bud xeny nebo mlhy ... kazdopadne pri CH&LV se vzdy aktivuji tyto svetla Schlusslicht; Positionslicht; Begrenzungslicht a to je ten problem, ze pri Lichtfunktion A jsou prave zminovane svetla nastaveny, a na 35% ... pokud Dimmwert AB zmeni z 35 na 100%, pak mu bude CH&LH svitit na 100% ale taky na 100% spolecne se zapnutymi xeny ... pokud se pletu, rad se necham poucit ...
Leden 11, 20169 r takze jsem to nakonec rozchodil (8)-Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 - coming home oder leaving home aktiv (8)-Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 - coming home oder leaving home aktiv (10)-Leuchte6ABL LC5-Dimmwert CD 6 - value change from 127 to 0 (10)-Leuchte7ABL RB1-Dimmwert CD 7 - value change from 127 to 0 (11)-Leuchte6ABL LC5-Dimming Direction CD 6 - change to minimise (11)-Leuchte7ABL RB1-Dimming Direction CD 7 - change to minimise Leuchte3SL VRB21-Dimmwert direction CD 3 na maximize (11)Leuchte2SL VLB10-Dimmwert direction CD 2 na maximize ted uz jenom najit zpusob jak k tomu pridat tu zpatecku
Leden 11, 20169 r Zpátečka je jednoduchá, jak jsem psal 28 a 29 použít CD, ale ten výsledek je takový rozporuplný. Na můj vkus je to na 100% moc, a na cca 50 to zase vypadá, jako by celé světlo bylo ve zkratu. Leda bych vyhodil sviceni cele zadní svítilny a dal tam jen zpátečku a osvětlení RZ.
Leden 15, 20169 r Malý dotaz, lze nastavit sklopení zrcátka u řidiče při couvání,stejně jako pravé? Mám sedadlo s pamětí. Docela mě to štve, při couvání pořádně nevidím. Nejdřív musím sklopit ručně levé, pak přepnout na pravé, aby se při couvání naklopilo, pak držet tlačítko na sedadle, aby se nastavilo do původní polohy.
Leden 16, 20169 r Pokud neparkuješ v Anglii(nebo v jednosměrce) tak tato funkce postrádá smysl. Bohužel tato možnost tam není - zkus to nakódovat jako jednotku 52, třeba to bude něco dělat(tj. v jednotce 42 v kódování v bytu 04 bit 2 a 3 zatrhnout...původní kódování lze vždy vrátit zpět.
Leden 16, 20169 r Možná je to OT, ale k čemu vůbec je dobré to sklopení venkovního pravého zrcátka při zpátečce? Couvám do garáže a zcela mi vyhovuje, že vidím, kde couvám. Upraveno Leden 16, 20169 r od KarelM
Leden 16, 20169 r Ne, jde mi o naklopení zrcátka, jako je běžná funkce při sedadlech s pamětí, když zařadím zpátečku. Naklopí se pravé zrcátko, aby jsi viděl třeba na obrubník, případně čáru na parkovišti, jelikož nemáš možnost nahlédnout z okna. Můj problém je, že když couvám (zhruba 30-50 m z kopce v noci) na úzké silnici, tak nevidím pořádně na levé straně za auto (ta silnice je sotva pro auto, z jedné strany břížek s plotem a z druhé kanál). Již jsem kvůli tomu pořídil nové žárovky, ale ještě jsem nezkoušel, zda to bude dostatečné. Proto se ptám, zda je to možné, pokud ne, nic se neděje. :-)
Leden 16, 20169 r Jak jsem psal jedině to zkusit dle toho mého postupu nakódovat a třeba to bude něco dělat...
Leden 16, 20169 r dík za osvětu, už jsem pochopil, jedná se tedy o naklopení vlastního zrcátka uvnitř tělesa (krytu) a ne o sklopení celého krytu ke karosérii... to mi to trvalo. Určitě velmi užitečná funkce, SIII to má v základní výbavě?
Leden 16, 20169 r Dokidovat se to neda max prekodovat na pravostrane rizeni.. Sklapeni v pripade ze to umoznuje jednotka a zpetne zrcadla nemusi mit elektricke sedacky...
Leden 16, 20169 r Hladam niekoho na dokodovanie F3 MR 2016 v lokalite: SK, Presov a okolie. Najde sa tu niekto?
Leden 17, 20169 r to p2p: O3 to má jinak než O2....proto jsem uvedl můj postup, který dle mého stojí za vyzkoušení...
Leden 17, 20169 r A jeje... Nejak jsem nezaznamenal ze je to O3... Omlouvam se... Jirko mas pravdu :)
Leden 17, 20169 r Velké poděkování ferdovi za nakódování všech možných věcí (staging, corner, sklopení zrcátka, tlumení led při bilnkru...) z těch méně obvyklých bych zmínil možnost zamčení auta při nastartovaném motoru (kessy) a stlumení vyhřívání sedaček... GOOD JOB SIR!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.