Leden 4, 20169 r Mrkni se na Octavia club, je tam téma o problémech s 1.8TSI, tak se tam zeptej místních borců, co ty motory opravují.
Leden 5, 20169 r prečítal som aj toto fórum aj octaviaclub.. a som presvedčený o 1.4 tsi ako o ideálnej voľbe pre mňa, našetrím 700 € do rezervy na rozvody + prestavovač(ktorý budem musieť objednávať cez originál škoda servis??!?).. keby náhodou (jedine, žeby som našiel 1.8 tsi od 05/2012, ktorá by sa zmestila do rozpočtu, o čom pochybujem...) a inak by to mala byť pohodička, keďže zatiaľ moja OI 1.6 74 kw zatiaľ funguje, tak sa neponáhľam ale tento rok určite u mňa zaparkuje nová OII ďakujem za všetky rady ________ btw nekúpi niekto OI 1.6 mpi + lpg?
Leden 5, 20169 r Obecně je nějaká finanční rezerva při nákupu ojetiny rozumná - nikdy totiž nevíš, co se může pokazit. Rozvody bych nehrotil do doby, než se ozvou. Vyměnit ti je může každý servis, a díly nejspíš seženeš i mimo značkové servisy.
Leden 5, 20169 r CDAA od 5/2009-11/2011 jen po GO motoru. Je velka pravdepodobnost, ze bude motor bastit olej. Nebo neco s plnou servisni historii v AS, kvuli pripadne kulanci. Od 11/2011 jsou OK ale budou drahy. Najit auto od prvniho majitele, 1.8tsi, ve vybornem stavu s malym najezdem a pravidelnou servisni historii ve skodovce bude mravenci prace.. jaky mas rozpocet? Financni rezerva by mela byt zaklad. U ojetiny alespon 1/4 poriz. ceny. Upraveno Leden 5, 20169 r od michal2009
Leden 6, 20169 r psal 9000 eur, no pokud by mu po nákupu ojetina sežrala 1/4 pořizovací cený, tak je to hodně smutný příběh. Ale je fakt, že u Octávek se velmi jednoduše šáhne vedle. Díky oblíbenosti modelu se bohužel prodá prakticky vše...
Leden 14, 20169 r viem, je to AAA, zlodeji, zdieračí, atď, ale ide skôr o princíp... radšej OII combi predFL 2008, 160 tkm, 7000 €, pravdepodobne BZB http://www.autobazar.sk/9789735/skoda-octavia-elegance-edition-1-8-tsi/ alebo OII FL 2012, 203 tkm, 8000 €, CDAA ale už hádam po tých dôležitých úpravách... http://www.autobazar.sk/9502605/skoda-octavia-elegance-1-8-tsi/ všetky 1.4 TSI, ktorých je stále sakra málo idú okolo 8500-9500 € a akosi mesiac už žiaden nový inzerát
Leden 16, 20169 r Osobně bych šel, za předpokladu, že má kompletní servisní historii a budou sedět i kilometry do té předface 2008.
Leden 16, 20169 r Ja teda urcite do toho novejsiho. 2012 by uz mel mit spravny napinak i pisty z vyroby. A podle fotek i najezdu vs stari je minimalni sance, ze to bude stocene. Ten 2008, i kdyby nakrasne vsechno sedelo, je porad uz 8 let stare auto.
Leden 16, 20169 r Určitě od 2012, cenovy rozdíl je minimální. Akorát bych mrknul po aute s menším najezdem, byť by bylo o něco dražší
Červenec 28, 20169 r Zdravím hoši, potreboval by som od vás malú radu, názor... Prečítal som si celé vlákno a pravdu povediac mám momentálne hlavu v smútku ešte viac, pretože: 8 rokov jazdím na starej Fabči 1.4 16V 55kW r.v. 2003 a kedže sa rodina rozrástla, auto je bohužiaľ malé a chcem kupovať niečo väčšie, nakoľko som mal viac alternatív nakoniec chcem ostať verný značke, nikdy ma auto nikde nenechalo, za 8 rokov čo ho mám som do neho lial len benzín a olej, chodil do servisu sem tam nejaké čidlo, tyčka stabilizátora, v podsate lacné vozenie. Väčšinou mesto, okresky sem tam dialnica. Chcel by som ostať verný benzínu, keďže nebol problém s motorom nerád by som experimentoval s dieslom na krátke trasy. Otázka pre vás, oplatí sa mi ešte v dnešnej dobe zobrať jazdenú Oktu 1.6 75kW ako rodinný voz ? Jazdím kľudným štýlom okresky 80-90 tacho a diaľnica max 130 tacho. Nikdy ma to neťahalo sa naháňať, som kľudnejší typ šoféra. Auto má 13 rokov a mám dlhodobú spotrebu momentálne 5.1l/100km podľa PP. Jazdím ale podľa predpisov. Keď sa tomu šliape, ide to celkom svižne samozrejme za viac litrov, všetko ale záleží od naloženia auta. Teraz mám na tom 147.200 km. Počet osôb v aute bežne 2xdospelí 2xdeti, kufor plný keď sa ide na dovolenku. Ide mi o spoľahlivosť motora, to v prvom rade. Išli by ste do toho znova, alebo pozerať radšej 1.9TDI bez DPF filtra ? Máte niekto skúsenosti spoľahlivosť toto MPI vs 1.9TDI ako často sa motor 1.9TDI dokáže vysrať kôli mestskej premávke, respektíve náklady na servis? Má vôbec zmysel uvažovať v mojej situácii vôbec o tej 1.9TDI ? Potrebujem auto tzv. držiak a jazdiť, nie sa furt báť či tam niečo prdne. Preto tá obava. Dík za názor Upresním: ročný nájazd cca 10.000km, väčšinou mesto, okresky, sem tam dialnice denný nájazd od 15-35km približne ročník jazdenej Okty 2 by bol od r.v.2010 a novšie Upraveno Červenec 28, 20169 r od bobaz
Červenec 28, 20169 r Pochybuji, ze se 1.9 TDI delalo jeste v roce 2010. Spise bys mel 1.6 TDI. A tezko by to bylo bez DPF. S tvojim najezdem se nafta urcite nevyplati, navic pokud mas vetsinu jizd ve meste. Pokud ti nejde o dynamiku jizdy, tak by 1.6 MPi byla asi dobra volba.
Červenec 28, 20169 r NA začátek napíšu, že nejsem specialista/odborník na auta. Mám teď jetou 1.6MPi třetím rokem, můj nájezd je víceméně stejný jako tvůj. Kvůli nájezdu jsem volil benzín, ne naftu, ale nechal jsem dodělat (po dlouhém váhání, vzhledem k nájezdu) LPG. Přes malý nájezd je LPG již zaplaceno (2016 - N95 29Kč, LPG 12 Kč), při případném prodeji to může zhodnotit (aspoň trochu) auto (ale to neřeším). Mělo by to mít teď najeto přes 130 000 km, nepokazilo se zatím nic (statisticky je to pravda nicneříkající). Já jsem spokojen, i když jiní by asi nad tímto motorem (z hlediska dynamiky) lomili rukama.
Červenec 30, 20169 r Nákup 1.6 tdi cr nebo 2.0 tdi cr Dobrý den, mám možnost si koupit jetou škodu octavii II. generace obě jsou si velmi podobné nájezd lehce přes 100 tis. km, rok výroby 2012, výbava stejná a cena také velmi podobná. Auta byla firmy takže 75% km ukrojila na dálnici zbytek město a nějaké okrsky. Můj nájezd roční bude zhruba +- 30 tis. km s tím, že dálnice 60% město 25 % a 15% okrsky. Auto nehodlám už dál prodávat a mít ho do "rozpadnutí" případně ho třeba za 4-5 dotahat na stavbě domu až bude potřeba sem tam něco navozit. Chtěl bych se zeptat jakou motorizaci by jste mi osobně doporučili, co se týče známých problémů a následných investic nebo je to více méně jedno ? Díky všem za odpověď
Červenec 31, 20169 r Nemám to nijak empiricky ověřené, ale z příspěvků na tomto foru mám "velmi intenzivní pocit", že z CR je 1,6 je o něco poruchovější. Třeba u závad ERG častěji figuruje právě 1,6. Každopádně s 2,0 je podstatně lepší svezení. Pokud v ceně není rozdíl (což je mimo jiné divné) volil bych určitě silnější.
Září 13, 20168 r Zdravím, pročetl jsem topic a nenašel jsem odpověď na mou otázku tak snad to nebude vadit, když ji položím tady: Mám na výběr ze dvou OII: (předpokládejme, že technický stav a výbava jsou stejné) 1) Octavia 1.9. TDI, 77 kW, r.v. 2005, manuální převodovka 2) Octavia 2.0 TDI, 103 kW, r.v. 2005, automatická převodovka Jezdím denně cca 100 km, většinou dálnice. Nějak nejsem odborník co se motorů týče. Kterou byste doporučili? Díky moc.
Září 13, 20168 r Ty první dvoulitry byly dost problémové (nemá cenu rozepisovat, je tady o tom celé vlákno), s 1,9 jsou tuším problémy až u novějších ročníků. V každém případě by neuškodilo znát nájezd + kód motoru (2,0 TDI 103 kW je totiž velmi široký pojem).
Září 13, 20168 r už jsou dost staré tdička budou pěkne vylitané a stočene tak počitek ze do toho nějake penize do oprav nasypes
Říjen 16, 20168 r Doufám, že už píšu dobře... Mám možnost od kamaráda, který si kupuje superba 3, koupit za rozumnou cenu (nic bych nedoplácel při prodeji mého) 2.0 103kW CR, 180 tisíc km, 2012. Mám už 6 let bezproblémovou O2 po fl 1.9 TDI PD, nalítáno 270 tis. a bojím se, že z toho nového common railu bude kasička na peníze, přitom bych chtěl vyšší výkon a trošku uklidnění motoru. Jaký na tuto výměnu máte názor? Co má větší pravděpodobnost výdrže do budoucna? Děkuji moc za radu
Říjen 17, 20168 r dvoulitr CR není problémový motor, což se naopak o něktrých ročnících 1,9 PD říci nedá.
Prosinec 9, 20168 r Kasička na prachy je každá nafta po roku 2004 a je úplně fuk jestli je to CR nebo PD
Leden 2, 20178 r zdravím,chci si koupit octavii 2 a potřebuji nějaké rady a zkušenosti. Velké dálky nejezdím spíš město. Občas vyjedu někam dál cca 1-2 krát týdně 30 km jedna cesta tam a 30 zpátky. Mám si vybrat spíš benzín než naftu? A když benzín,tak jaký obsah? Koukám na spotřebu,ale zas aby to trošku jelo,něco jako když jsem řídil octavii 2 1,9 tdi 74 kw. To by mě stačilo...Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.