Přejít na obsah

problém s klimou


Markéta1991

Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na radu, před cca 14 dny jsem si koupila Fabii 1.4.16v 55kw, r.v.2003 a přišla jsem na ´´závadu´´

když si pustím klimu (manuální) krásně chladí a je vše v pořádku, ale po určité době (je to různé - 10minut, hodina) přestane chladit a začne foukat horký vzduch (bez jakéhokoli přenastavování) nemáte s tím někdo také zkušenost, popřípadě co je špatné a jak to opravit či co vyměnit? moc děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Markéta1991 napsal:

Dobrý den, nastavování teploty je tedy mechanické?

Klimatizace v autě neumé topit, chladící okruh k tomu není přizpůsoben.

Nejde ovládání teploty vduchu nějak podezřele volně?

Nebé není v autě nezávislé topení?

Jse si jistá, že jde opravdu o horký vzduch?

Je možné, že klimatizece přestane jen chladit, protože v okruhu může být málo chladiva....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to dela taky. Kdyz ale vse povypinam, tak mi jde dovnitr stejne teplo. Taky to dela, ze kdyz klimu zapnu, tak mi nesviti ta dioda na tlacitku. Rozsviti se jen nekdy. Orientuji se tim, ze pri zapnute klime se zvednou otacky motoru. Jinak bych nepoznal, jestli bezi nebo ne.

Odesláno z Mobilu


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) ano, nastavení je mechanické

2) ne, ovládání vzduchu jde normálně, neřekla bych, že jde volně

3) nezávislé topení v autě není

4) ano opravdu jde o ´´horký vzduch´´

5) vážně to topí, podle toho co foukalo z výdechů by venku muselo být tak kolem 50 stupňů

jinak klima je doplněná a na pohled nikde nic neuniká

a jinak děkuji za odpověď :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jste si jistá, že teplota vzduchu z ventilátoru je vyšší, než teplota vzduchu nasávaného, tak bude problém někde v klapce topení.

Vypadá to, že vám otevírá vzduch z ´´radiátoru´´ a proto Vám to topí....

Klima může být doplněná.....záleží taky na tom, kdo jí doplnil a jak doplnil.....(pokud je někde nějaká netěsnost, jen tak na pohled to nezjistíte!)

Jsou dva typy mechaniků, co doplňují klimu.

1) ´´plnič´´ napojí na servisní ventily a napere tam chladivo, srovná to tak nějak, aby vypařovací teplota na výparníku byla cca na 0°C

2) Chlaďař, který chladivo odsaje, zváží, kolik ho odsál.

Provede tlakovou zkoušku, kontrolu těsnosti okruhu, např. pomocí detektoru, nebo UV lampy.

Vyvakuuje chl. okruh,protože v chl. okruhu nesmí být vlhko.

A následně doplní chladivo.

Poté kontroluje tlaky na sací a výtlačné straně, popř. vypařovací teplotu na výparníku.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že tady dráždíte Pawouka bosou  nohou.

K nefunkčnosti klimatizace, je zde vyvěšené téma. Závada popsaná v prvním příspěvku je způsobena vadným servomotorkem na mísící klapce vzduchu. Dá se buď vyčistit nebo lépe rovnou vyměnit.

více viz:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...