Přejít na obsah

Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.


Lokutus7323

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Panove, mam ted pujceneho Supa Style Plus lift 140kW DSG. Prevzal jsem jako funglovku (tacho 40km) abych se rozhodl jestli si ho necham jako sluzebniho nebo ne. Za sebe muzu rict rovnou - NE NE a NE.

Duvody:

1) nejvetsi slabina je motor. 140kW vypada papirove fajn, ale proste nejede. Porovnavam se supem 2 1.8 4x4 manual, ale i O III 110kW a RS 135kW DSG

2) rany od zadni napravy

3) spotreba - vim ze jde o surovy motor. Aktualne 7,4 najeto celkem 900 km. Nez to lehce prislapnu tak cekam nez se ohreje alespon voda na 90•. A ze to teda trva. Okresky do 110 dalnice do 150. Stary S II 1.8 4x4 jezdil lip za cenu stejne spotreby.

DSG je fajn, predtim sem mel stare automaty a nikdy sem je nechtel, ale tenhle radi docela dobre a dovedu si predstavit ho mit a pouzivat.

Abych nebyl uplne OT tak v servisu uz byl 2x:

vadny levy zadni tlumic (proto to bouchani od zadni napravy) - najeto 140km - oprava vymenou obou zadnich tlumicu. Nechapu proc menili oba s takhle nizkym najezdem

Rozbite celni sklo - prasklo uz v 80km tedy kratce po prevzeti, ale budu to muset vydrzet a jet do servisu znovu, protoze pojistna smlouva jeste neni dorucena na pojistovnu. Ted to opravi pouze kdyz si to zaplatim a pak to budu chtit od pojistovny... Datum registrace 21.4.2016 :/

Zkusim prosadit benzin - proste aspon 1.8 jako byl S II ;)

Editováno: , autor: DarkAber
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Aby měl při stejném výkonu benzin mensi spotrebu nez nafta je totalni blbost, ve městě určitě o 2 l benzin větší. U služebáku je to asi jedno, když to nevadi majiteli. Jezdim uz šestého Supa v nafte. Město kolem 6ti l, a to nejezdím eco. Cesta do Prahy centra po ránu z domova 30 km - rekord eco 2,7 l. Chtel bych vidět benzin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj potřebuju poradit mam S III mám ho asi měsíc je to uplně nový vůz výbava je to Laurin Klement 2.0 Tdi 140 KW jde o to klepání podvozku při nerovnostech problém je že je to muj prvni superb a vlastně první auto vůbec  tak nevím jestli to tak máí znít při průjezdu nerovnostmi nebo ne ,ale přijde mi že když přejiždím např koleje nebo i menší nerovnost hrozně to bouchá tak nevím jestli to tak ma byt nebo ne kdo by mi v tomhle poradil??? děkuju za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nikde jsem podobné téma nenašel tak jsem ho založil aby se třeba ve výrobě v Kvasinách zamysleli a měli zpětnou vazbu od zákazníků.

Našel jsem na novém Superbu SortLine docela dost výrobních vad na karorosářských dílech, které mě vadí. Výroba 8/2016. 2.0TSI 206kW
1. Na každé straně prahů jsou dvě promáčklyny.
2. Okraje zadních blatníků nenavazují na plastový díl nárazníku a jsou tam výčnělky. Vypadá to jako stečená barva (zaschnutá kapka barvy) ale auta se lakují elektrostaticky s přesným dávkováním takže se jedná nejspíš o výrobní vadu při lisování dílu blatníku.
3. Špatně lícuje černá lišta na dveřích
4. Pravé zadní dveře nelícují z karosérií (tohle mě tak nevadí)

Myslím si že to jsou podstatné vady na kráse a je ostuda pustit z fabryky takové auto. Neřešil bych u levného auta ale u auta za 1,3mega  to naštve!

Měl jsem auta značky Nissan 2x , Hyundai 1x, Mazda 2x a nikdy jsem na nich nic podobného nenašel.

20160904_151145.jpg

20160904_151112.jpg

20160904_151043.jpg

20160904_151030.jpg

20160904_151010.jpg

20160904_151005.jpg

20160904_150952_HDR.jpg

20160904_150939.jpg

20160904_150931.jpg

Editováno: , autor: Viki88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jsou šipky? proč to tam dělají? pro američany? Z dálky to na vypadá hrozně. Jsou to nepovedené troúhelníky. Takže Škoda má něco extra? Nebo to patří mezi Simply Clever?
Na jiných autech jsem to neviděl.

Editováno: , autor: Viki88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Viki88 napsal:

to jsou šipky? proč to tam dělají? pro američany? Z dálky to na vypadá hrozně. Jsou to nepovedené troúhelníky. Takže Škoda má něco extra? Nebo to patří mezi Simply Clever?
Na jiných autech jsem to neviděl.

To abys věděl, kde máš postavit hever. Nebo ty znáš přesně body, kam ho dát? Je ovšem pravdou, že třeba na OII jsou tyto trojúhelníky vidět na prahu až po otevření dveří. Tady se jim to tedy moc nepovedlo.

zvedací body.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku většinou se body pro hever vyznačují dvouma výřezy na podélné hraně prahů. Že ty dvě promáčklyny jsou šipky nenapadlo nikho z lidí co mé auto viděli. Vypadá to spíše jako poškození. Kdyby ty šipky byly alespoň pořádně vylisované :angry:

před 7 hodinami, 5icz napsal:

Ty blatniky jsou tak schvalne, je to kvuli lepsi aerodynamice

Si děláš kozy 5icz!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...