kerky18 Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Ahojte Mam superb 2 10/2009 s CBBB 125kw 4x4 Nedavno mi pri akceleracii cca 2700ot hodilo motor do nudzoveho rezimu a vypisalo hlasku ze do dilny. Po diagnostike mi vyskocila tato zavada uvedena nizsie. Chybu som vymazal a isiel sa vozit. Pri jazde ziadna dalsia chyba nenaskocila no motor nema vykon. Po rozobrati mechanik skusal podtlaky actuator a sa pohyboval turbo suche bez presakov alebo naznakov poskodenia lopatiek sme dosli k zaveru, kedze je elektronicky riadene bude chyba v ECU. Ta sa poslala do jednej chiptuning firmy na skontrolovanie a prej tam menili nejake 2 suciastky ktore boli mrtve. Samozrejme po nahodeni ECU ziadna vyraznejsia zmena v prejave auta. Viete mi niekto poradit kam sa dalej uberat v patrani? popripade cez online merania skusat ci napr lambda spravne pracuje / ake ma vlastne vykazovat hodnoty? takisto vaha vzduchu / tiez netusim hodnoty. vstreky som pozeral tyzden predtym cca 0.3+- /st. Alebo to moze byt tym regulacnym ventilom tusim N75 ci ake to ma oznacenie co je na vrchu turba? / vid obrazok? kazda rada bude cenna co viem dostat info z realnych hodnot nakolko nemam chut kupovat suciastky za 100vky eur na skusku... co je zvlastne ze teraz diagnostika neukazuje ziadnu chybu no auto i tak netaha ako ma... 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 213089 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.30 Time: 16:57:60 Freeze Frame: RPM: 2691 /min Speed: 87.0 km/h Load: 89.0 % Absolute Pres.: 2509.2 mbar Absolute Pres.: 1346.4 mbar Lambda: 97.8 % Lambda: 33.9 % Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Září 2016 Sdílet Vloženo 28. Září 2016 to čo si označil na fotke je toto http://www.cc-autodily.cz/sada-opravarenska-8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 29. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Dik za info. Este jedna otazka pre nasich odbornikov.. V RJ motora mi robili nejake HW zmeny prej tam nefungovali nejake 2 komponenty. Je potrebne pri nahodeni spat do motora robit nejake adaptacie atd? nielenze auto nema svoj vykon stratilo aj kultivovanost.... K tomu vsetkemu sa pridala chyba podtlaku v brzdovej sustave...ma to nieco spolocne s tym ze mi nefunguje turbo? tuto chybu som uz mal asi 3 roky dozadu...vymena tlakoveho senzora nepomohla az preflashovanie SW na verziu 106 ano....teda aspon doteraz... 03366 - Vacuuum Sensor 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 6. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2016 K tomu vsetkemu sa pridala chyba podtlaku v brzdovej sustave...ma to nieco spolocne s tym ze mi nefunguje turbo? Jednoznačně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 17. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 Super uz len vyriesit co by to mohlo byt...objednal som novu vakuovu pumpu tak som zvedavy ci toto pomoze kedze motor nema vykon a posilovac hlasi chybu tak mi to pride ako vadne vacuum. Mechanik prechadzal hadice a nevidel v nich ziadny problem alebo dieru po hlodavcoch alebo nieco take... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 20. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2016 Tak nova vakuova pumpa 03L145100F je v aute na prvej jazde auto ok no po vypnuti a nanovo nastartovani bez vykonu. Co by to mohlo byt? Zeby ta regulacia na turbe co som oznacil hned v prvom prispevku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 21. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2016 (editace) Mal som to co ty... Siel som trasu a zrazu s autom zacukalo a stratil som vykon. Motor siel do nudzoveho. Doma som prisiel, pozrel chyby a skusil vymazat tu chybu co si mal aj ty. Auto na zaciatku vykon v poho, ale len co sa dostalo cez 2000 otaciek a malo spustit turbo, tak to regulacny ventil nedal. Vymenil som ten membránový regulačný ventil na turbo a ide vsetko ako ma. Zamozrejme po vymene musis opatovne nastavovat zapinanie a vypinanie turba... Meraju sa tam voltaz... Az po spravnom nastaveni sa polohy zafixuju pastou. btw....kolko mas uz km? Editováno: 21. Říjen 2016, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 V 20. 10. 2016 at 21:11, kerky18 napsal: Tak nova vakuova pumpa 03L145100F je v aute na prvej jazde auto ok no po vypnuti a nanovo nastartovani bez vykonu. Co by to mohlo byt? Zeby ta regulacia na turbe co som oznacil hned v prvom prispevku? no já som mal za to,že vymeníš to čo som ti dal odkaz .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 25. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2016 Uz som objednany do Skodovky na vymenu toho regulacneho ventilu na turbe, vymenit by som to zvladol i sam ale na nastavenie variability si netrufam tak radsej cez autorizak. Praca u nim mi bolo povedane 2h cca do 100e to vyjde. Libero: tvoju odpoved som skor vnimal ako info ze to co je na obrazku je na tej stranke a asi cca tolko to stoji. Mohol si hned doplnit ze na ostatne veci typu vakuova pumpa atd sa vykasli a rovno vymen toto. r_e_n_e: najazdene mam 213000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 31. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2016 Tak par novych poznatkov... Zajtra som objednany do Skodovky na vymenu regulacie turba. Vcera pri prevoze auta z rodicovskeho domu do KE / trasa cca 70km auto po zahriati na 90° ide ako strela. Na dialnici Presov KE 200 ako nic. Fungovalo v pohode aj ked som 2x prerusil jazdu vypol motor a tak pokracoval. Dnes rano cesta do prace auto studene netaha vobec... V miernom kopceku dokonca ma hodilo do nudzaku s poruchou motora. Asi 2km nato bola cepracia stanica odstavil som vypol motor pockal 5s a opat nastartoval. Motor uz ukazoval 90° a vualaaa auto ma opat vykon... Teda neverim aby to bola regulacia turba ved tam je elektronika ta bud ide alebo nie... nemozu to byt zanesene lopatky turba? teplom trosku povolia a uz to ide ok...alebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 1. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 (editace) Vcera opat z prace po nastsrtovani bez vykonu. Presiel som asi 1km odstavil auto /este sa rucicka vody ani nepohla vypol motor opat zapol motor a vykon je spat..zajtra idem do skodovky tak som zvedavy Editováno: 1. Listopad 2016, autor: kerky18 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 7. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2016 No ako si dopadol... Predpokladam, ze na diagnostike ti zistili v com je problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerky18 Vloženo 9. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 Diagnostiku mam aj doma a v kanaly 11 je tusim tlak turba tam pri jazde bolo evidentne ze ecu pyta cca 2500mbar a motor daval 1100-1200mbar. Objednal som si teda tu regulaciu turba doniesol to do skodovky vymenili, nastavili variabilitu a auto ide ako ma. Vraj skusali pustit 4000mbar a regulacia sa ani nepohla/ niekde pridreta... Zatial vsetko v poriadku po cca 300km. T. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.