rebius Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 (editace) Ahoj, při poslední výměně filtru a oleje jsem si všiml, úniku oleje z nejspíše nějakého membránového ventilu viz. přiložené foto. Začal jsem si všímat vyšší spotřeby oleje během loňského léta, ale závadu nebylo možné přímo odhalit jelikož, jsem 2x měnil olejové čidlo kvůli špatné funkci. Olej jsem dolil naposledy někdy loni v říjnu a celou zimu ok. Letos tuším v květnu při velkém zvýšení teplot se ozvala kontrola hladiny oleje musel jsem dolít a to se opakovalo ještě v srpnu asi po 5000,-. Od té doby zase klid až teď jsem si všiml, že olej opravdu uniká. Nesetkal jste se s tím někdo ? Co to je vůbec za součást ze které je únik ? Díky za odpovědi Editováno: 9. Listopad 2016, autor: rebius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 9. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2016 (editace) To ti uníká kolem hřídelky výřivých klapek, což pro tebe znamená ,že budeš muset vyměnit sání - nejlépe již za kovové.. a to že se ti tama tlačí olej znamené ,že ti již turbo netěsní jak má a propouští olej.. Editováno: 9. Listopad 2016, autor: Surmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radekkš Vloženo 11. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2021 Zdravím, mám octavii 2 rs 2.0 tdi . Po výměně filtru a oleje mi asi po měsíci a půl svítí kontrolka (žlutá) že to chce olej,nikde jsem si nevšiml že by prptékal. Někdo nějakou radu? Díkes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.