Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

 

před 2 hodinami, JayBee1 napsal:

Nicméně než bych začal řešit servis někde jinde, aspoň bych to Opatření zkusil uplatnit!

 

Dotyčný s tím už nic neudělá, ale alespoň ponaučení pro ostatní - pokud někomu zdechne auto týden od úpravy je ideálními adeptem pro tuto "službu". Ta souvislost je zřejmá: před úpravou muselo být auto v pořádku, protože jinak by přeci servis úpravu neprovedl, že. To že to možná bylo jinak je jejich problém.

A este taka spekulativna otazka.

Mam povodne EGR.

Som v ocakavani kedy to pride...

Co ak by som podstupil tu upravu SW, nasledne by EGR odislo?

Je tam nejaka moznost zlavy alebo?

Garancia mobility mi padla, uz som 3000km+ a do autorizaku uz na servis nepojdem nikdy.

Vdaka.

To samozřejmě nikdo neví, řekl bych, že se to bude řešit (jako vždy) individuálně. Nicméně se dá čekat, že ti nějakou kompenzaci dají. Jestli to správně chápu, tak návštěvy autorizovaného servisu nejsou podmínkou (tou je pravidelný servis).

 

Před cca tři čtvrtě rokem jsem byl na emisích ve Škodovce a technik právě říkal, ať v žádném případě nepřehrávám, že to relativně často dorazí EGR a že se vyjednává (tehdy) o jeho proplácení. Tvrdil, že během měsíce tam měl dvě auta s 2.0 TDI, které měly problémy brzy po přehrání a že čekají na verdikt automobilky. Jak to dopadlo samozřejmě netuším, ale předpokládám, že to "opatření" je důsledkem obdobných případů. Mluví se v něm totiž o stejných součástkách, jaké zmiňoval i ten technik.  

5 hours ago, JayBee1 said:

 

Asi tolik k Opatření na podporu důvěry - jak říkám, je to líbivě napsané, ale ŠA to vůči majiteli auta po záruce v podstatě k ničemu nezavazuje. Nicméně než bych začal řešit servis někde jinde, aspoň bych to Opatření zkusil uplatnit!

Cau! To je napad! Vsetko, co je tam napisane je presne moj pripad! Dakujem!

1 hour ago, tomxass said:

A este taka spekulativna otazka.

Mam povodne EGR.

Som v ocakavani kedy to pride...

Co ak by som podstupil tu upravu SW, nasledne by EGR odislo?

Je tam nejaka moznost zlavy alebo?

Garancia mobility mi padla, uz som 3000km+ a do autorizaku uz na servis nepojdem nikdy.

Vdaka.

No zalezi od servisu v ktorom meste su a ako sa k tomu postavia. Tento isty pripad som mal ja, ze EGR to po uprave vzdalo. Odisiel mi na EGR potenciometer, ci nieco take. Sadze boli minimalne i ked som mal 140000+ km. Mechanicka zavada ziadna, ozubene kolieska nepolamane. Servis chcel po mne bez zlavy 380 za diel + 150 eur servis (cena z brucha od sefa servisu). Dnes som sa dozvedel, ze 1.6 TDI ma cez 40 druhov nastaveni softveru, takze je vela zakaznikov, ktorym to ide bez problemov. Ja mam smolu, mam auto z holandska a nejak mu ten novy soft nesmakuje. Mam asi slovensky soft na motor distribuvany v holandsku a nenachadzaju spolocnu rec :D Nalejem asi do nafty slivovicu, ta prekonava bariery!!! 

Upraveno od NikhajZzz

V priloženém dokumentu naleznete detailní popis implementace "Opatření na podporu důvěry" v souvislosti s akcí 23R6

 

TPI_2048023_7.pdf

Dobré je, že "zákazník je oprávněn požadovat proplacení nákladů na opravy provedené buď smluvním servisem ŠKODA, nebo servisem nezávislým."

 

Jak mám ale rozumět tomu, že "datum opravy uvedené na faktuře je datum před 30.06.2017?" To už je tohle TPI čtvrt roku mimo mísu a na toho, kdo neměl upraveno a nepotkaly ho uvedené problémy do konce června, už jako s prominutím sere pes?! Doufám, že jde o překlep a má tam být 2018, protože jinat si může VW celou tuhle podporu důvěry vetknout, kam slunce nesvítí. :angry:

18 hours ago, Zavoznik said:

V priloženém dokumentu naleznete detailní popis implementace "Opatření na podporu důvěry" v souvislosti s akcí 23R6

 

TPI_2048023_7.pdf

Uz je aj novsie TPI, ktore som videl. Ukazoval mi to servisak u nas. Septembrove. Videl som cely navod ako EGR nastavit a na ake hodnoty.

Také jsem si nechal nahrát nový sw do své fab 1.6 tdi,auto bylo líné spotřeba o litr na 100km/h více.Motor je pravda,že byl tižší,ale to jediné.Vyřešil jsem to chiptuningem,problém nastal,když mě to pořád hlásilo chybu váha vzduchu,ale do nouzáku auto nešlo.Váha hlásila totální nesmysly.Tak sem ji vyndal prostříknul čističem na brzdy a chyba se opět opakovala po zhasnutí a nastartování zmyzela.Říkám si to není možné,že by odešla váha zrovna po chipu za pár kilometrů.Nakonec jsem opět rozebral váhu a vyndal tu trublu se sítem co tam dali dieselgaťáci a je po problému.Takže dopřejte autu kyslík a vyndejte to lidičky.Váha se nachází hned za vzduchovym filtrem a dělí ji dva torkxní šroubky.

Ano, pokud na to není upravený SW, tak se musí síto na starém SW vyndat, jinak to hází přesně tyhle chyby... Háze to chyby hlavně při ubrání plynu....

 

 

Kolik máš najeto ? Bude to žrát hlavně víc u aut které mají v horší kondici vstřikovače. Vyšší spotřeba při špatných vstřikovačích se projevovala i s klasickým SW natož když po nich ted chtějí větší tlaky... Proto řikám že test kde dali auto nový vstřikovací systém není test ale manipulace. Už vidím jak si majitele 5-8 let starých ojetin v hodnotě 100 tisíc kvůli dieselgate nechají dělat komplet nový vstřikovací systém za 80 litrů, výsměch.

Upraveno od 15degren

Však jsem taky do SM psal, že takto udělaný test nemá vypovídající hodnotu. A že za tím vidím reklamu pro ŠA potažmo VW. Je mě jasné, že na muj mail nebudou reagovat, ale já si aspoň "ulevil" :wallbash::D

  • 2 týdny později...

dobry den panove,za posledni mesic jsem byl dvakrat v autorizovanem servisu skoda ohledne drobnych oprav,nevyhnul jsem se samozrejme otazce zda prehrat ci ne,odmitnul jsem,neverim,ze to nesnizi zivotnost motoru,horsi byla ta masaz potom,spousta polopravd ze strany technika,takze bych se nedivil kdyby meli za kazdyho ulovenyho nejaky premie,

Přidávám celý text servisního opatření 23R6 včetně příloh

 

SO_2044259_9.zip

Super. Ta část z chiptuningem mě celkem zaráží, že to musí oznamovat někam do systému... Ale co tak chápu z toho dokumentu, že když jim to ústně nepřiznám, tak v tom víc šťourat nebudou...

Předpokládám, že to s nimi nebudeš vůbec řešit, přece si ten chip nenecháš smazat.

Jasně že ne... Když jsem tam ráno auto dával, tak mi řekl, že mu tam ta svolavacka vyskočila, ale že to můžu odmítnout. Tak jsem mu řekl, že to odmítám a to bylo všechno. Nic sem nepodepisoval ani nic...

to podepíšeš až při převzetí auta :-)

Aha :) jako jediný, nad čím přemýšlím, že bych to nechal udělat jen kvůli tomu, abych to měl na oko hotový a pak si to prostě nechal přehrát zpět na Chip... Ale zatím to nechávám plavat a čekám, co se z toho vyvrbi [emoji2]

Na to se vyprdni, pokud se to někdy vyvrbí nějakým nepříznivým směrem, tak ti přehrání "na oko" stejně nebude stačit. Hlavně je s tím spojená i HW úprava.

Zatím na to prdím... A ono vyškubnout ten usměrňovač ze sání je to nejmenší :D

už jste někdo měl tu čest s úpravou na vstřikách co mají za sebou 200K km ? Asi to nebude moc balada co ?

snad se tam nechystáš?

Pokud vyndáš usměrňovač ze sání, bude to s novým softwarem házet chybu vadná váha vzduchu.

Jasně to vím, vyndání usměrňovače jen s návratem starého SW. Stejně tak když se dá usměrňovač ke starému SW, tak háze váha vzduchu chyby...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.