Prosinec 15, 20177 r Není, už jsem to zažil dřív, oni to potom vyřešili . Byli to zařízení bez wifi. Teď mám jedno s wifi a opět to samé. Ty ostatní bez šlapou perfektně.
Prosinec 16, 20177 r netuším...snad se to podaří vyřešit.Pokud ho ale vypnu,je to to samé,zřejmě už tam nejde o 4hodinový interval spojení. Měl jsem to nejvíc odstavené 20h a bylo to stejné. Uvidíme. Pomohlo by, kdo to už má, pro srovnání . Upraveno Prosinec 16, 20177 r od tomson1
Prosinec 16, 20177 r A sorry špatně jsem to pochopil. Tys myslel ty krabičky v autě. škoda, že už nejede webové rozhraní. Tam by bylo vidět jestli data už jsou na serveru. Já bych napsal do T které číslo neodesílá data. Normálně když se auto rozjede tak krabička začne posílat data po cca. 10sec. Jak se zastaví tak přejde do klidu a pošle info po cca 1-2 hodinách. Te to vidět v apce kdy naposled poslala krabička data. Pak je to jen o zpoždění dat mezi serverem a telefonem. Pak ještě jde stáhnout z T podrobný výpis kde se uvidí v jaký čas byla využita data.
Prosinec 16, 20177 r Jj,krabičky v autě, už to řeším. Opět na T nikdo nic neví,musí Kanada říct co a jak.,
Prosinec 20, 20177 r Doplním, zatím snad funguje omezeně. Jízda je ale trasa nikoliv. Ale auto je na mapě správně.
Leden 25, 20187 r Webová apka už je inovovaná. Sice se víc kliká ale už se dostává do původního rozsahu. Už i pěkně ukazuje tripy.
Březen 10, 20187 r Už jste někdo zkoušel Chytré auto s blinkrem? :-) https://www.blinnker.com/lang/CZ
Březen 10, 20187 r Ano, zkoušel a nějak to nefunguje. Minulý rok OK, ale v roce 2018 to nějak korektně nefunguje. Nenačtou se mi veškeré info o jízdách do grafu. Poslední data tam mám z roku 2017. Tak nevím.
Březen 15, 20187 r Dnes jsem měl překvapení. Pořád mi nebylo jasné, jak to, že se vám v aplikaci ukazuje stav paliva v nádrži a mně se ukazuje jen baterka a případné chyby. Někdo tu psal, že je to tím, že mám starší auto (Š Roomster r. v. 2012) a ŘJ to neumožňuje. Chytré auto mám namontováno rok a čtvrt. Za ten rok a čtvrt jsem byl dnes podruhé v autoriz. servisu měnit olej a na pravidelné prohlídce a po dnešním připojení na diagnostiku se mi začalo v aplikaci zobrazovat i to palivo. Včera tam na 100procent ještě nebylo. Asi tam nahráli nějaký nový firmware (pro rýpaly - mám benzíňák, žádná úprava ŘJ kvůli naftě :-) ). Máte někdo podobnou zkušenost?
Březen 17, 20187 r Palivo se mi ukazuje od začátku. Nebo už dost dlouho. Taky ho mám tak dlouho. Ale včera píp mobil a hláška máte méně jak 20% paliva. To bylo poprvé. Je ale divné, že se mi apka čas od času sama odhlásí. Pak notifikace nechodí ale pak v apce jsou v historii
Březen 18, 20187 r před 22 hodinami, milanxx napsal: Palivo se mi ukazuje od začátku. Nebo už dost dlouho. Taky ho mám tak dlouho. Ale včera píp mobil a hláška máte méně jak 20% paliva. To bylo poprvé. Je ale divné, že se mi apka čas od času sama odhlásí. Pak notifikace nechodí ale pak v apce jsou v historii Řešil jsem to s T-Mobile, problém je na straně kanadských vývojářů, kteří někdy celý systém "otočí" - výsledkem je to, že pak náhodou zjistíme, že se aplikace odhlásila. Dával jsem jim námět na to, že tu aplikaci lze udělat tak, aby se sama ozvala při odhlášení nebo že by mohli svým zákazníkům dávat vědět v případě údržby - prý to "zváží", že se jim to zdá jako "dobrý nápad". V 15. 3. 2018 na 19:39, dafr napsal: Dnes jsem měl překvapení. Pořád mi nebylo jasné, jak to, že se vám v aplikaci ukazuje stav paliva v nádrži a mně se ukazuje jen baterka a případné chyby. Někdo tu psal, že je to tím, že mám starší auto (Š Roomster r. v. 2012) a ŘJ to neumožňuje. Chytré auto mám namontováno rok a čtvrt. Za ten rok a čtvrt jsem byl dnes podruhé v autoriz. servisu měnit olej a na pravidelné prohlídce a po dnešním připojení na diagnostiku se mi začalo v aplikaci zobrazovat i to palivo. Včera tam na 100procent ještě nebylo. Asi tam nahráli nějaký nový firmware (pro rýpaly - mám benzíňák, žádná úprava ŘJ kvůli naftě :-) ). Máte někdo podobnou zkušenost? To samé u mne u S III - MR 2017 - vývojáři spíše inovovali.
Březen 18, 20187 r @ShaarkyTaky jsem jim psal už v lednu aby poslali mejl nebo sms a odpověděli mi to samé.
Duben 15, 20187 r Už asi 14 dní jezdím s "chytrým autem" od TM. Používám verzi s Wifi. Zatím musím říct že spokojenost, internet frčí, data se logují, všechno ukazuje jak má.... nic co by mě po přečtení několika diskuzí překvapilo. Ještě by to chtělo vymakanější webové rozhraní než je třeba blinnker ... :-D ... a škoda že nezobrazuje ke každé cestě průměrnou spotřebu. Takže za mě spokojenost.
Květen 12, 20187 r Zdar sousedé. Od včerejška mi nejde mapa v aplikaci Chytré auto. Je to v celém baráku, nebo jenom u nás? Není to jediná aplikace, kde to začlo blbnout (mapy) a mám takový pocit, že je problém na googlovské straně hřiště.
Srpen 23, 20187 r Tento týden blbnou notifikace. Už jsem jim psal.A oproti záznamu chodí i ukončení v průběhu jizdy. Upraveno Srpen 23, 20187 r od milanxx
Září 4, 20187 r Netušíte někdo jak přidat tzv. "Chytré auto" do aplikace Můj t-mobile? aniž bych musel adaptér vyndávat z auta, rozebírat či dávat sim do mobilu? Přesně po roce mi služba přestala fungovat, tuším, že skončilo předplatné, ale v aplikaci to nic nehlásí a všechny možnosti jak to číslo přidat do aplikace či kamkoliv jinam končí na ověření přes SMS, kterou si ale nepřečtu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.