Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

nechal jsem si v autorizovaném servisu vyměnit čelní sklo. Byla tam prasklina. Bohužel, kdybych věděl jak to dopadne, tak si vyberu jiný servis. Výsledek je promáčklý kryt airbagu spolujezdce v palubní desce (zřejmě se mechanik opřel rukou přímo na krytu), takže to je teď vidět. Utrhlý úchyt na kryt sloupku u řidiče v palubní desce, takže ten kryt teď u palubní desky nedoléhá a okno nalepili i s přidělaným držáčkem na parkovací lístky. Nevím jestli teď to promáčklé víko nemůže dělat bordel při aktivaci airbagu, aby nebylo nějak zkřížený a neodtrhlo se to třeba, nebo odtrhlo nějak jinak a airbag udělá něco jiného než má.

na fotkách to je vidět méně, ale na živo i na pohmat je tam velká prohlubeň. Nevím jak to řešit, protože kdyby mi ten servis měl třeba měnit palubní desku, tak se bojím, co by tam ještě dalšího vyvedli.

 

Nemáte někdo zkušenosti např. s narovnáním zkřiveného krytu nebo jestli to bude v případě bouračky fungovat stejně?

 

Díky moc!

Jirka

20170123_082221.jpg

20170123_082229.jpg

20170123_082323.jpg

20170123_082333.jpg

20170123_094237.jpg

20170123_094247.jpg

20170123_094309.jpg

20170123_094320.jpg

20170123_094322.jpg

demontovat kastlik,pak airbag a zkusit vytlacit, ale sel bych jim to reklamovat

také bych to nejdříve řešil s "autorem".

řekl bych,ten kryt je narušen=výměna=reklamace

  • Autor

Psal jsem jim už včera mail. Psal jsem i na Škoda info přímo. Dneska jsem odjel na služebku mimo ČR až do pátku. Tak jsem zvědav jestli se ozvou do té doby. Stalo se to ve čtvrtek 19.1. Ještě ke všemu byly ty sloupky hrozně ušmudlaný. Fakt vynikající práce :(

Na Škoda info ti nepomuzou,... napisou klasickou definici,... ze to mas reklamovat a ze nemuzou do toho zasahovat. Osobni zkusenost s resenim reklamace a jednani v autoriz. servisu. Snad dopadnes lepe:-)  Jen by me zajimalo, co to bylo za servis. 

  • Autor

Martin.sv : Mě právě přes škoda info pomohli. Došlápli si na servis škoda a ten začal konečně něco řešit. Tak uvidíme co se stane tentokrát.

No je to hnus, ale reklamovat to po x dnech tak to se ti můžou vysmát. Přilepený držák to obhájíš, ale auto jsi převzal a pokud jsi to hned nereklamoval, tak to může být problém.

Vím z vlastní zkušenosti. Na druhý den po garančce jsem otevřel kapotu a zjistil, že mi propíchli deku co je na kapotě. Bylo mi sděleno, že pokud u přebírání a otevření kapoty nebyl technik co by viděl, že jsem to neudělal já tak bohužel. Ale udělal jsem tam kravál a asi půl hodině dohadování mi to vyměnili. Ale to byla halířová položka vůči tvé škodě.

Držím palce, ať ti to dobře dopadne.

A jak ti pomohli?? Me standartne i po znaleckem posudku,...  napsali: Jak jsem slíbil v průběhu našeho telefonátu, předmětnou záležitost Vašeho klienta jsem v rámci ŠKODA AUTO a.s. prověřil a zjistil následující. Podle všeho jste již tuto záležitost komunikovali s oddělením Péče o zákazníka ŠKODA AUTO a mohu bohužel pouze potvrdit stanovisko, které Vám již bylo sděleno. V případě Vašeho klienta se jedná o spor mezi zákazníkem a nezávislým podnikatelským subjektem, kdy k vypracování nezávislého znaleckého posuzení nejsme jako  nezúčastněná osoba, byť jsme výrobce vozidla, legitimováni.

  • Autor

Woody: Přebíral to táta a už byl večer. Nebylo nic vidět. Já měl auto zpět až o víkendu a všiml jsem si toho v neděli když svítilo slunce. Takže hned v pondělí jsem jim to poslal mailem. Díky za držení palců. Dám vědět co odpoví a jak to bude dál probíhat.

  • Autor

Martin.sv: Pomohli mi tak, že servis pořád dělal mrtvého brouka a že nic nenašel. Týkalo se to vibrací při 140km/h do volantu. Když jsem napsal na info, tak tento servis kontaktovali a najednou se servis sám ozval, ať to přivezu a že dorazí technici z MB. Auto si pak odvezli a po měsíci vrátili s jinou nápravnicí.

A servis,..?? No bohuzel ja to mam zavaznejsi, i kdyz na starsim aute. Me tam tece za deste pres 5-te dvere a navic AS dela mrtveho brouka a co mi napsal na reklamaci? Geo neudelali, resp. pry udelali a za 2 mesice reklamuji a udajne zarezle srouby:

"Na vaši otázku, proč s vámi nebyla dne 13.2.2015 sepsána reklamace musíme odpovědět, že jste 

nepožadoval sepsání reklamace jako takové, ale prohlášení pro Českou pojišťovnu.

V tomto prohlášení jste požadoval naše písemné uznání, že jsme seřízení geometrie na vašem voze 

neprovedli vůbec anebo provedli neodborně, toto vám dle vašeho tvrzení poradili v pojišťovně.

Takový dokument vám samozřejmě vystavit nehodláme.

Po opravě vašeho vozu námi byla geometrie proměřena a seřízena což je patrné z protokolu,

který byl námi zaslán do pojišťovny.

Na argumenty, které ve stížnosti uvádíte, jsme vám již odpověděli prostřednictvím e-mailu (reakce na vaši další stížnost, kterou jste zaslal do ŠA

a která nám byla postoupena k vyřízení, viz přiložený opis)."

 

A na konci dodali: 

"Dále musím reagovat na vaši výtku, že jsem vám řekl abyste si podal písemnou žádost, ve skutečnosti jsem vzhledem k vypjaté situaci

navrhl, abyste si stěžoval písemně.

K tomuto kroku jsem se rozhodl, protože za vámi již více než deset minut čekal další zákazník, který zjevně spěchal a jelikož

jste s panem Cihlářem ani po více jak půl hodině nenašli schůdné řešení problému.

Nicméně musím znovu opakovat, že jsme připraveni vám proměření a seřízení geometrie udělat zdarma za podmínek, které jsme vám již v minulosti popsali." 

 

Ja tam jdu sepsat reklamaci a nakonec me poslou k sipku:-D

 

Setreni CP k oprave: viz. Obrazek. 

K oprave se nikdo nema a ani jiny AS se nechce. Pry radsi, kdyby to bylo nabourane,... nez predelavat nedodelky. 

 

IMG_0001.PNG

  • Autor

Martin.sv: Servis se zatím nevyjádřil. Uvidíme a až budu zpátky v ČR tak tam zajedu udělat reklamaci.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takže klasická odpověď servisu:

1/ jako reklamaci popisujete promáčklinu na přístrojové desce:

   Náš certifikovaný mechanik postupoval dle pokynů výrobce tudíž nemohlo  dojít k žádnému poškození přístrojové desky.

   V příloze emailu vám posílám foto přístrojové desky z našeho služebního automobilu Škoda Superb, kde sklo nebylo nikdy vyměněno.

   Na obou fotografiích se jedná o úplně stejné znaky a z toho je patrno, že je to výrobní standart výrobku a nelze to požadovat za závadu.

2/ jako reklamaci popisujete přilepen držák parkovacích lístků.

   U každé automobilu z výroby je tento držák přilepen.    

3/ jako reklamaci popisujete odstávající  se konec levého krytu sloupku A.

     Na vámi doložených fotografii je již kryt A sloupku demontován ,tudíž nelze uznat jeho reklamaci –včetně jeho napasování .

  • Autor

Foto tzv. výrobního standartu

20170202_122156.jpg

20170202_122210.jpg

20170202_122216.jpg

20170202_122303.jpg

20170202_122340.jpg

20170202_122416.jpg

Tohle by tě už mohlo uklidnit ;-). Je to opravdu standard, a to nejen u Superbu.

DSC_0254.JPG

  • Autor

Maaho: Díky za foto. Dneska jsem zkoušel porovnat s jedním služebákem superbem v práci a z tohoto pohledu to vypadá stejně. Ale na úhlopříčku to je jinak. porovnání služebáku a mého auta.

20170202_131450.jpg

20170202_122210.jpg

takže to není závada, ale desig. Smuný, že se to na první pohled nepozná :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.