Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

On 12/28/2021 at 3:20 AM, Romiiken said:

  

Ahoj nemaju smer otacania, ale jedna ma na sebe pruzinku a druha nie. Ta s pruzinkou ide ako vnutorna a ta bez ako vonkajsia, lebo z vonkajsej strany je velka pruzina na strmen natiahnuta. 

image.thumb.png.e85fe3d38bc31b14bf9a1c0565f9db2e.pngimage.thumb.png.3ae8903411ed7551d3f5a6d822154f66.png

 

 

 

Dik za info a nakres, som zvedavy co na to odpovie autorizovany Skoda servis, ktory to menil... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Od dob chladného počasí nám při jemném brždění z kopce (vycouvávám) šíleně pískají brzdy. Další problém je, že než se po startu zahřejí/očistí, tak rachotí jak kov na kov (nebo při usazené nečistotě) a citelně hůř brzdí. Vizuál kontrola/stav destiček je OK. Po nějakém tom kilometru je vše ok a brzdy nerachotí a brzdí. Ale fakt se to děje na 1,5 roku novém autě a 28tis km? Přitom posledních 10tis, co jej máme jezdím na dálnici a nejezdíme plyn-brzda. Tohle je spíš na reklamaci?

 

Na našem druhém, 13 let Meganu II tohle nedělá ani po týdenním stání. Přitom S3 tohle umí po každém startu, kdy auto vychladne - takže i po cestě do/z práce. Řešil tohle už někdo? Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, ČudlR napsal:

No me tenkrat tvrdili te prave na dalnici je lepsi brzdit tvrdeji nez to jen tak lechtat treba na sjezdu aby zadni kotouce s deskam vydrzeli

Tak je používám. Ani z kopce je nešolíchám (např Mohelničák). Brzdím motorem a jednou dvakrát důrazněji přibrzdím (což mě vždy baví něčí červená světla po celou dobu z kopce...). Jednou jsem měl omylem zatáhnutou el.brzdu a když se povolila, tak to byla pěkná rána (nebyl mráz). Po marodce jim to pošlu na servis, tak uvidím. Na Meganu jsem měnil kotouče prvně v 115tis km, takže tohle by bylo sakra velké zklamání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som zhodnotil, ze je uplne jedno co tam das. Problem nie je v dostickach. To auto tie zadne kotuce pri beznom jazdeni takmer nepouziva. Vytvori sa vrstva korozie nasledne ,ked aj silnejsie prebrzdis auto tak ti platnicky urobia drazky do kotucov a uz to zacina. Postupne to prejde do toho stavu, ktory kazdy z nas pozna. Jedine riesenie by bolo upravit brzdovy system aby posielal trosku viac brzdnej sily na zadok ? Alebo drahsi sposob - keramicke brzdy :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

táto alchymia okolo brzd ma neprestane udivovať , brzdy majú fungovať štandardne v akýchkoľvek podmienkach

 

je to len a len tým že ten zadok brzdí málo a kotúče s platňami plus konštrukcia strmeňa je maximálny shit ...  dávam na tieto autá ľudom bežne TRW za 120e komplet a funguje to rovnako ako trikrát drahší originál ... iné tam význam naozaj nemá 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My mame na nasem SIII Combi uz druhou - inovovanou sadu (meneno v zaruce) a uz to skoro vypada skoro stejne jako predtim. Je pravda, ze se toho ted tolik nenajede jako pred tim, ale proste zadek brzdi hrozne malo a desky nestaci olestit rez z kotoucu.

Off-topic: na A-K mame vzadu desky uz druhe, predu vse jeste original, ale vsechny ctyri kotouce jak vino. Leskle od kraje ke kraji.

 

Takze souhlasim se suri - je to alchymie, ale je jedno co je na SIII vzadu. Stejne to po case dopadne stejne.

Editováno: , autor: OnMiT312
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute.Dal som si dozadu ATE kotuce+platnicky(nie ceramic) a brzdia krasne a kotuce su leskle po celej casti.Dolezite je mat v poriadku vedenie strmena,na to velmi vela ludi zabuda.Kotuce sa potom z vonkajsej strany takmer neobrzduju ale zvnutra kde tlaci piestik su obrzdene pekne.Ja pri kazdej vymene kolies zimne/letne a naopak robim ukon,ze rozbeham piestiky vpredu vzadu a nemam problem na ziadnom z aut.Pekne je to potom vidiet,ze jedna z platniciek(vonkajsia) sa opotrebuva menej ako vnutorna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me uplne udivuje, jak vam ty zadni brzdy vsem reznou ... jsem rad, ze mi to nedela ...

(jezdim "ostreji")

 

ja jedny zadni kotouce+desky uz sjel na minimum ... meneno po 50tkm ... oreznout to nestihlo :)

 

podle me jsou brzdy fajn ... 

ale muze to byt tim, ze ty 340+vetrane 310 jsou naladene jinak .. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Romiiken napsal:

Ja som zhodnotil, ze je uplne jedno co tam das. Problem nie je v dostickach. To auto tie zadne kotuce pri beznom jazdeni takmer nepouziva. Vytvori sa vrstva korozie nasledne ,ked aj silnejsie prebrzdis auto tak ti platnicky urobia drazky do kotucov a uz to zacina. Postupne to prejde do toho stavu, ktory kazdy z nas pozna. Jedine riesenie by bolo upravit brzdovy system aby posielal trosku viac brzdnej sily na zadok ? Alebo drahsi sposob - keramicke brzdy :D 

Dovolím si nesouhlasit. Problém je v destičkách.

Když je materiál destičky měkčí než rez na kotouči, tak i bodová koroze na kotouči vydře do destičky drážku a na kotouči se začne dělat kruh. A pak už to jde rychle..... Na kotoučích nejsou vydřené drážky pod úrověn povrchu. Naopak je tam "nabobtnalá" vrstva koroze a ta vydírá destičku.

 

A trochu jiné téma. Jak, podle čeho, vybíráte destičky??? Já nikde žádné parametry třecích materiálů destiček nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som menil komplet všetko 

Predné kotúče (vrtane)

Zadné kotúče 

Predné+zadné doštičky.

Všetko Zimmerman.

Auto krásne brzdí,žiadny hluk od predných vrtanych,ale hlavne žiadna korózia a pod. na zadných kotučoch.

Je to stále ako nové... (Lesklé,žiadne ryhy a pod.)

Objednával som si všetko sám a dal vymeniť do Origo servisu Skoda

Za diely som platil cca.300e

Robota priamo v Škoda Auto cca.100e

Od výmeny najazdené cca.20000km.

A jazdim "svižne" :-)

 

 

 

 

Editováno: , autor: titanius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čistenie brzd každý rok je len o tom že časom vytiahneš závity na vodítkach ... a tiež to extra význam nemá , najlepšie je to nové v zinku , akonáhle do toho ide pilník tak to kvitne stokrát rýchlejšie a môžeš to mazať čím chceš... auto má slúžiť a nie onanovať okolo neho a riešiť problém ktorý neporiešila fabrika ...dával som kadečo a kdejaké značky a všetky skončia rovnako  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...