Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Měl jsem na autech kombinaci Brembo max kotouče a originál destičky, Zimmermann sport kotouče a Textar epad destičky, Brembo Xtra komplet na dvou autech a nikdy mi nic nepískalo, nehnilo a vždycky to bylo lepší jak originál. :kol-135:

Tak to asi nebylo na S3 ne? 

Brembo xtra sú dierované kotúče tak? Nikdy v živote by som si to na auto nedal. 

Na embecku to nepatrí. 

A určite nie v cene originálu. 

Upraveno od dfga

Brembo Xtra mám na S3 206kW komplet a spokojenost. Ostatní uvedený varianty na autech co tady mám napsaný v podpisu.

Ahoj ja ti rozumiem ale 99% ľudí tu ma 300mm kotúč a ty máš 310mm vetrany kotúč takže aj obhajovanie Bremba je zbytočné lebo tie veľké kotúče na Superbe ma len 200/206kW motor. 

Co sa týka 310mm kotúčov tam problémy ani neboli lebo sú vetrane. 

Pri 300mm funguje všetko na rok, max 2 potom kovosrot. 

Modifikovane dosky ako jediné funguju bez piskania, lepenia a nedodrbu kotúč a ani jeden z aftermarketu nedá toľko km ako origo s tými lepšími doskami z Kodiaqu RS. (Ferodo) 

Upraveno od dfga

Ja sem este zopakujem seba....zadne platnicky vymenene za tie modifikovane v cca 15000 km na zaruku,kotuce zostali povodne.Az do predaja auta cca 64000km boli stale v krasnom stave,ako predne,takze modifikovane s plieskom funguju.

16790604546003659655955755056725.thumb.jpg.64c856f9ef424237e4b66f1b41fc728b.jpg

Taky mohu říct, že mi modifikovanou verzi zadních kotoučů a destiček měnili na záruku cca v 18 000 km, nyní mám najeto 99 000 Km a kotouče i desky jsou stále v pohodě, čisté. Myslím si, že desky ještě cca 30 tisíc vydrží, kotouče se uvidí. 

Nechával jsem v autorizáku měnit zadní brzdy komplet v 50 tisících. Nyní po necelém roce a nájezdu 25 tis. vypadají brzdy takto. Brzdí to snad jen půlkou destičky a kotouč z půlky orezlý a nedá se to obrzdit. Má smysl zkoušet reklamaci? Za mě dost trága jednou ročně dělat krom oleje i brzdy :-/ 

brzdy.pdf

Nams tam ty dobre desky... 

Ondra Šulc: kolik si rekli v AS za ty brzdy zadni?  

Kotouče 3300, desky 1600

image.thumb.png.ff64e6af582e5b63a90e7a1b76624c11.png

Myslíte, že má smysl reklamovat? 

 

Upraveno od Ondra Šulc

Tak ty kotouče jsou KO. Já jsem reklamaci brzd nejdříve zkoušel ve velkém autorizáku  a neuspěl jsem. Pak jsem zkusil reklamaci v malém autorizáku a uspěl jsem bez problémů. Záleží na koho narazíš. 

škoda že som posledne neodfotil jeden SIII po 30tis km na tých 200e super platničkách , ale bol na šrot... 

Po 14 dnech od výměny zadních kotoučů+desek musím uznat, že mi snad ten zadek na původních nebrzdil skoro vůbec.

Ten rozdíl je dosti citelný. Předtím to brzdilo ale bylo to takové mdlé, teďka to brzdí podstatně ostřeji a ihned.

Kolikrát jsem si předtím říkal že to málo brzdí, ale dával jsem to za vinu systému brzdění u IV , že prvně rekuperuje a dost a proto je to takové mdlé a při ostřejším došlapu to začne brzdit. Ale vidim že jsem se mýlil a něco bylo špatně. Konečně jsme spokojeni. Ale také napoprvé mě s tím vyhodili, že to není na závadu a až podruhé jsem uspěl.

 

Mna by zaujimalo, preco sa tieto modifikovane platnicky nedavaju uz z vyroby. Na mojom MR2021 po 42t km vyzeraju dost biedne...

Lebo su o euro drahsie :D 

  • 2 týdny později...

Dal jsem do autorizaku na reklamaci a podarilo se, dostal jsem nove kotouce i desticky a oproti puvodnim maji navic plisek. A bylo mi doporuceno nepouzivat adaptivni tempomat a autohold, coz je neco co uzivam denne. Plus mam obcas prudce brzdit, aby se kotouce stihly obrzdit od rzi

IMG_1627.jpeg

Upraveno od Ondra Šulc

S touto kombináciou už problémy nebudú. 

On 4/29/2023 at 12:31 PM, Ondra Šulc said:

...A bylo mi doporuceno nepouzivat adaptivni tempomat a autohold,...

Na aute ktoré je priam určené na diaľničné jazdy odporúčať aby si nepoužíval adaptívny tempomať je fakt rada nad zlato.  😐

Upraveno od e1.

V 29. 4. 2023 na 12:31, Ondra Šulc napsal:

A bylo mi doporuceno nepouzivat adaptivni tempomat a autohold, coz je neco co uzivam denne. Plus mam obcas prudce brzdit, aby se kotouce stihly obrzdit od rzi

Spíš mně tato dvě doporučení nejdou jaksi dohromady.

On 4/17/2023 at 6:21 AM, Michal B. said:

Po 14 dnech od výměny zadních kotoučů+desek musím uznat, že mi snad ten zadek na původních nebrzdil skoro vůbec.

Ten rozdíl je dosti citelný. Předtím to brzdilo ale bylo to takové mdlé, teďka to brzdí podstatně ostřeji a ihned.

Kolikrát jsem si předtím říkal že to málo brzdí, ale dával jsem to za vinu systému brzdění u IV , že prvně rekuperuje a dost a proto je to takové mdlé a při ostřejším došlapu to začne brzdit. Ale vidim že jsem se mýlil a něco bylo špatně. Konečně jsme spokojeni. Ale také napoprvé mě s tím vyhodili, že to není na závadu a až podruhé jsem uspěl.

 

Kolik jsi mel kilometru, kdyz ti to menili?

@arpi11 Auto mělo dva roky a dva měsíce, najeto +- 29 000km. S odstupem času si říkám, že to předtím brzdilo tak na 50% , opravdu razantní zlepšení po výměně. I moje žena přiznala že to brzdí mnohem lépe.

  • 4 týdny později...

Mám Superba 2.0 TSI 140 kW s těmi menšími brzdami (312 vpredu, 300 vzadu) a jejich brzdný "výkon" je teda dosti žalostný. Když opomenu fakt, že na zadní nápravě jsou komplet zrezlé (to ješte zkusím pořešit u škodovky v autorizáku), tak nebrzdily dobře ani z výroby, když byly čerstvé. Při plně naloženém autě se mi reálně jednou stalo, že jsem skoro nedobrzdil do křižovatky a skončil pod kamionem. 

 

A teď má otázka na znalé - dělal tu někdo upgrade brzd z těchhle menších na 340 vpředu a 310 vzadu? Resp. jen vpředu na 340? Přemýšlím, že bych se do toho pustil, příp. že bych šel ještě do nějakých větších (např. od revo 350 mm, ale tam už je to jiná cenová hladina a taky nevím, jestli se 350 mm vlezou do 18tek disků, které za větší měnit nechci). Díky za Vaše případné názory!

Upraveno od nonaim2

Ahoj 2.0 TSI ma 340/310 pripadne Passat 2.0 TDI 176kW.

Ak nechceš červené strmene. 

Jo, to je varianta, která se nabízí. Spíš mi šlo o to, jestli se do toho někdo pustil a jaký měl z toho pak zážitek - resp. jestli by byl velký rozdíl to vyměnit jen vpředu oproti výměně vpředu+vzadu (protože co si budem nalhávat, ty brzdiče, když bych chtěl nové, nejsou úplně levný špás).

 

A kotouče+desky dopředu jsem tu v tématu zachytil i děrované z VW Golf Clubsport, tak ty ještě zvažuju. 

Upraveno od nonaim2

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.