Květen 1, 20214 r Jsou dva druhy třmenů na 340mm. Jeden je bez krytky (a nejde tam dát) a druhý má vybrání a dírky na dva čepy, které ty krytky drží. Záleží, co máš na autě. Ty krytky se pak dají u poláků koupit skoro jakékoliv. Nebo si doděláš nápis sám.
Květen 1, 20214 r Vyrobil. Jsou to R-line trmeny, plaketku jsem sundal, fouknul cernou barvou, nalepil napis, co se dava na blatnik (12x3.7cm), a prestrikl asi ctyrmi vrstvami bezbarveho laku.
Květen 1, 20214 r On 4/29/2021 at 7:26 PM, LiveBomb said: Pěkný. Na tolik mě vyjde celé auto buď s vrtanymi kotouči nebo keramickými deskami. Je to tak. Bohužel nám s bandičkou skončil nájem na dílně a novou klubovnu jsme v okolí Brna ještě nesehnali, jinak bych si to taky udělal sám. Nebudu to dělat ale v centru města na ulici. Potřeboval jsem aji nahodit nový gumy a udělat geo, tak jsem to vzal všechno najednou v autorizaku za 18k. Nějakej regular servis by to měl tak za půlku, ale všichni měli volnej termín až půlka května a dál.
Květen 6, 20214 r Jak na tu zadní parkovací brzdu? - vypnout auto hold - diagnostikou zatáhnout motorky - zatlačit písty s otevřeným odvzdušňovacím ventilem
Květen 6, 20214 r Přesně tak, až na ten odvzdušňovák. Nic neotevírat, jen zatlačit! Snad ještě ... pokud byla dolévaná kapalina, kontrolovat hladinu v nádržce, aby při zatlačování pístků nepřetekla.
Květen 6, 20214 r Pokud jsem to pochopil správně tak vcds/vcp by se v tom servisním módu brzd mělo vypořádat se vším krom zatlaceni pístu.
Květen 7, 20214 r Zobral som doštičky ATE 40€ + kotúče ATE 90€, v autorizovanom servise cena 58€. Zatiaľ 2000km od namontovania a spokojnosť.
Květen 8, 20214 r Tak dnes vyměněno za Brembo Xtra, jak předek tak zadek včetně desek. Ručka nakonec nebyl takový problem jak jsem počítal
Květen 28, 20214 r Ahoj, chystám se na výměnu kompletu disků a destiček na obou nápravách. Co byste doporučili, S3 1.8 tsi,132 kw (po výměně brzd nechám chipnout). Mám to jako daily car, žádné blbnutí na okruhu s tím nechystám, ale občas tomu dám napít a o prudší brždění není nouze. Ty originály mě moc nepřesvědčili, nedávno jsem musel prudčeji brzdit za 210 a brzdil jsem i očima. Měl jsem v merku EBC s destičkama redstuff, ale problém je, že dodací lhůty jsou momentálně 2-3 měsíce a nechce se mi čekat tak dlouho. Díky
Červen 13, 20214 r Ahojte, tak mi uz pipli brzdy. Servisak vravel, ze mam menit predok aj zadok, cize dosky, kotuce a neviem co k tomu. Superb 3 140KW 4x4 L&K, najazd 104xxx km. Cena v servise (nie skoda) s pracou je: 710€ TRW 830€ brembo 890€ ATE Nie je to prehnana cena? Za original v skoda servise si pytaju 700€ s pracou. Dost ludi vravi, ze TRW su ok. Vase rady? Dakujem Upraveno Červen 13, 20214 r od skdh
Červen 15, 20214 r Řekl bych, že ve Škodovce bude 700€ tak za nápravu ne za obě. Jinak počítej co kotouč to cca 100€, sada desek taky tak. Tj. 6x100=600 (4x kotouč+2 sady desek) no a nechceš, aby ti to někdo dělal zadarmo ne?
Červen 21, 20214 r Ja platil za predni desky a kotouce cca 500e a to mam sportline s vetsima kotoucema. Ty ceny za TRW, Brembo a ATE za ctyri kotouce a desky + mrdacka se zadni elektronickou parkovaci brzdou je docela adekvatni
Červen 22, 20214 r To ze mas sportline nema nic spolecnyho s velikosti kotoucu. To je podle motoru. Jinak nevim jaky mrdani je se zadnima brzadama, hlavne pro servis ? Normalne pres diagnostiku odbrzdis a rucku a pak uz to je stejny. Pak kdyz mas vse slozeno tak das nastaveni rucky a je hotovo 😀
Červenec 14, 20214 r Pod Octavií je téma brzdy trochu mrtvé, tak snad nebude vadit, když to hodím sem. Jde o stejné velikosti kotoučů. Už měsíc mě auto upozorňuje na brzdy, tak je čas na výměnu. Jsou nutný kotouče i destičky. Mám 312mm, tak přemýšlím jestli nevyměnit i brzdiče a plechy a dát tam 340mm. Bude ten rozdíl opravdu znatelný aby se to vyplatilo za těch 7500 co stojí RS brzdiče a plechy? Jen teda v případě 340mm bych vzhledem k ceně nešel do originálu, protože ostatní výrobci jsou +- za podobnou cenu 312 vs 340. Ale to hlavní, jakou máte kombinaci kotoučů a destiček? Osobně mám vyzkoušeno: - origo destičky a origo kotouče - origo destičky a Brembo Max kotouče (ale věčně špinavý kola) - Textar epad destičky a Zimmermann Sport kotouče Jak je to s keramickýma destičkama a kotoučema s drážkou nebo vrtanýma? U Textar epad se píše, že na takové kotouče nejsou vhodné. Důvod? Měl jsem to na předchozím autě 2 roky bez problému než šlo do světa. Asi bych vybíral mezi originálem oboje, Brembo Max nebo Xtra (pokud půjdu do 340mm, tak tam jen Xtra, protože Max se dle webu výrobce nedělá) + destičky Xtra, Zimermann Sport Coat Z nebo Black Z + nevím jaké destičky. Rozhodně nechci aby mi to pískalo. Na Ate PowerDisc + Ate ceramic jsem zase neslyšel nic moc dobrého. No prostě nevím jakou kombinaci zvolit. Upraveno Červenec 14, 20214 r od rarach89
Červenec 14, 20214 r Ja mám dobrú skúsenosť s klasickými ATE. Mám ich už nejakých 80tkm a ešte podľa mňa nejakých 30tkm dajú aj kotúče aj doštičky. Bol som s nimi dva krát na okruhu. Polovica km sú rýchlejšie presuny po dialniciach, čiže aj niekedy prudšie brzdenie a v pohode všetko zvládajú. Ja osobne som pozeral po EBC značke alebo odlahčené kotúče čo sa dávajú na golf GTI clubsport.
Červenec 18, 20214 r Autorizák: Cena brzd zakoupená u nás vychází na 13 000,- včetně DPH + práce. 🤣 Už běžim. Zkoumám to týden a nikde nemůžu najít keramický Textar epad. Na jejich webu je informace o jejich existenci, sám jsem je kupoval před cca třema rokama na 312mm, ale teď jsem je nikde pro 312 nebo 340 kotouč nenašel. Ate ceramic se mi zdají zase nějak předražené. V obou případech (Textar epad a Ate ceramic) se píše o nevhodnosti použití pro vrtaný nebo drážkovaný kotouče, má to tak někdo? Tak se musím rozhodnout (na vše sleva ještě 3%): 1. kotouče https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/brzdovy-kotouc-brembo-xtra-line/brembo/09-9772-1x/448314 nebo https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/brzdovy-kotouc-brembo-max-line/brembo/09-9772-75/150731 destičky https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-brembo-xtra-line/brembo/p85126x/1478613 2. kotouče https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/brzdovy-kotouc-sport-coat-z/zimmermann/100-3300-52/1102945 destičky https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-rd-z/zimmermann/25683-900-2/12018890 jde o nějaký lepší Zimmermann destičky rd:z. 3. Červený bezplaketkový brzdiče z RS + plechy za 7500 a: kotouče https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/brzdovy-kotouc-brembo-xtra-line/brembo/09-c306-1x/8325965 destičky https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detail-zbozi/sada-brzdovych-desticek-kotoucova-brzda-brembo-xtra-line/brembo/p85144x/7040434 Brembo Max se 340mm nedělaj. Zimmermann zase nedělá ty lepší rd:z destičky pro 340mm kotouče. EBC jsou drahý a do normálního provozu mi to přijde zbytečný, stejně tak club sport. Originál je zase dražší a rezne.
Srpen 5, 20214 r V 17. 2. 2019 na 21:01, wagrant napsal: Takze pridávam aj ja páni problém zo zadnými kotúčmi. Foto po 16000 km po prvej zime ( keď som menil gumy nebolo nič ) Auto ešte nemá rok. Už to riešim z importom nakoľko servis povedal že to neuznajú ako reklamáciu respektivne garanciu. Uvidíme. Takze nakoniec som zadné dojazdil kov na kov a vydržali cca 76k a dnes som tam dal (resp mechanik) zimmermann kotúče a dosky textar podľa odporúčania tuna a snáď to bude lepšie . Pripájam ešte foto ako vyzerajú zadné po 76k . Predné sú ešte OK
Srpen 5, 20214 r tieto zadky SUP, KODIAQ dávam často TRW , cca 130eur nákup komplet brzdia , fungujú a je jedno čo tam zhnije v podstate
Srpen 5, 20214 r Jedno to je, ale já zatím co jsem dal výše uvedenou kombinaci, tak nehnije nic a to pořád prší. Předek rezavý a zadek ne. Předek originál.
Srpen 5, 20214 r Já na předek (312mm) nasadil Brembo Xtra line kotouče i destičky (4000 komplet za nákupku v LKQ ), vypadá to dobře a pokud nebude nějaký problém, tak to časem hodím i na zadek. Určitě to jako originál hnít nebude a zase to bude za nákupku (272mm) hádám komplet kolem 2400. Přehození v Drivelab za 1200. Předek tak za 5200, kdybych použil originál tak 8. Autorizák chtěl jen za materiál na předek 13 tisíc, takže s prací hádám 15.
Srpen 27, 20214 r Tak prispejem aj ja. 40 tisíc km auto má 3 roky. Predné OK, zadné KO. Keďže som sa rozhodol pre EBC slotted kotúče tak som vymenil všetky 4 aby to nevyzeralo divne. Tie zadné boli naozaj po smrti, extrémny pitting a hlučnosť pri brzdení. Na EBC ma nahovoril dobrý kamarát, ktorý ich má tiež a je spokojný. Avšak nemá ich na Supe tak neviem ako sa zachovajú vzadu. V popise majú uvedené vyššiu prímes uhlíka tak snáď to bude lepšie ako origo. EDIT: Plánujem ich sledovať a pravidelne fotiť, či už pri zábehu a aj po. Hlavne som zvedavý ako zvládnu zimu. Keď budem mať nejaké lepšie poznatky tak sem hodím koláž s komentom. Zopár Foto pred a po výmene. Upraveno Srpen 27, 20214 r od Romiiken
Srpen 29, 20214 r jsme zvedav, jak budes s greenstuff spokojeny :) chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite, zda servisu ve skodovce nabidne ten jejich software jako dil na vymenu i nejake alternativy? ne jen jeden originalni dil. chtel jsem s cup brzdy (to jsem si rikal, zeby mohli snest), ale pry mi je nedaji. daji mi na auto jen to, co jim system nabidne dle VIN. je to sluzebak, takze sam to delat nebudu (to bych dal stejne neco jinaho) servis uplne menit nechci. max. bych zkusil jejich jinou pobocku (OV misto OPA) ... (v subaru mi na prani i objednavali sady brzd (kotouce, desky) z anglie - kdyz u nas ty spravne kombinace EBC nebyly :( )
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.